מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הדבר הראשון שתפס אותי, ולכן החלטתי להשקיע גם על המודעה הזאת פוסט נכבד, זה הסלוגן שליווה את יהדות התורה במערכת הבחירות הנוכחית שעברה עלינו לטובה (לטובה, ע”ע פפסי מקס), פרי עבודתם של דמיון והצוות הנכבד. “האחריות מחייבת” הצליח מעל ומעבר, וגם בולטון-טרקלין-יאקב-חשמל-אמקור-פוטנציאל עשו בו שימוש במודעה הזאת. חשוב לי להדגיש 2 נקודות שראיתי במודעות האחרונות של בולטון: בס”ד בראש כל מודעה (בני גל הרחיק לכת והטביע את הסיסמא בלוגו של המשרד שלו בזמנו, והם עדיין נקראים כך – גל אורן BSD) וגם, בכל מקום ובכל זמן, הקלף של “אחריות” הוא הקלף המנצח. כי תמיד טוב שיש אחריות. לא משנה אם את קונה מקרר אחד מנצח, מכונת כביסה מנצחת שלא מחליפים או סתם רהיטים באיקאה במחיר קטן. כי גם כשתלכי לערוך את הקניות לשבת, יש פורום של נציגים שנותנים לך אחריות, וכשתחזרי הביתה תוכלי לקחת דנונה, שיעזור לך לשמור על עצמך – בשביל הילדים שלך. כן, זו רשימה חלקית של לקוחות המשרד שפרסמו השבוע ואני מוריד את הכובע בפניהם (סתם כובע פשוט של ברון כובעים).

האחריות תמיד מחייבת 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. חוצניק
    מרוב תשבחות הלכת לאיבוד
    כי לחזור על אותה סיסמה לכל לקוחות המשרד..זו לא ממש מחמאה אתה יודע

  2. אמקור והסוס המנצח זה אותו לקוח, כן? – טראקלין יאקב חשמל.

    ואולי – אולי אני אומר – זה הלקוח שהכתיב
    את הסלוגן המנצח,
    את הקונספט,
    ואת הויז’ואל.
    והוא לא רצה לשלם על סט צילומים.

    בשביל מה?
    בשביל מה למדו הגרפיקאים את רזי הפוטושופ?

    (אני מתייחס לסוס שדוהר על הרצפה המבריקה מאחורי מכונת הכביסה)

  3. גם עם פוטושופ אפשר לעשות קריאייטיב. זה תירוץ עלוב לא להתאמץ.

  4. את התירוץ ש”הלקוח אמר :תגדיל לי ת’לוגו” כולנו מכירים ועדיין
    שנית, ממתי שתי מודעות לשני מוצרים מקבלות אותו קריאטיב, בגלל שזה אותו לקוח?????
    והסלוגן – רחוק מלנצח.
    והויזו’אל של המקרר???? יופי של פוטושופ
    הכותרת שלהם בכלל מזכירה לי פסח: 500 מי יודע? 500 ש”ח…
    10 מי יודע? 10 שנות אחריות..

  5. ממערכת הבחירות האחרונה למדתי שמי שצועק בקולי קולות שהאחריות מחייבת, ברוב המקרים מדובר בגוף שחסר חוש אחריות בסיסי בעת מבחן.

    האם זו הכוונה של אמקור? להשוות את אמינותם לאמינות של חברי הכנסת של יהדות התורה?

  6. בס”ד הינו כלי שיווקי למכור ללקוחות חילוניים וכדי להסביר להם עד כמה אנחנו מבינים…!!!!
    שימו לב שבמודעות החרדיות אין כמעט בס”ד

  7. אין לי מילים להוסיף, מפרגן לבולטון ומקווה לראות דברים קצת יותר קריאטיביים בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן