WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
זה היום עשה ה'?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גולש אדיב שלח מייל עצוב תחת הכותרת “לא פחות ולא יותר”. סקרנו את המודעה והחלטנו מיד לפרסם את היצירה המפוארת של משרד הפרסום הכללי חברון זלצמן שביט. לתפארת מדינת ישראל ולכבוד המגזר החרדי המאמין בה’ ובמשה עבדו.

זה היום עשה ה'?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. מסכן..
    מסכנים..
    מסכנות…
    התמסכנו..

  2. קצת עצוב למשרד בעל בשורה מרעננת, מדורג 16 בדירוג ‘פירמה’ של ‘גלובס’, מבין המשרדים במגזר הכללי.

    אנא ה’ הושיעא נא.

  3. הפרופרציות, זה בדיוק מה שחסר לחברות פרסום ה”מתמחות” בציבור נישה.

    המודעה הזאת היא פרסום מתוחכם.

    (למשרד פרסום מגזרי…)

  4. יש כאן מסר סמוי הם באמת מאמינים באימרה יש אמת בפירסום וכוונתם שאם תבוא לרכוש מכונית מאיתנו אזי תדע שנענע אותך כמו בסוכות עד שנרוקן לך הכיסים

  5. וואלה,
    זו השלוחה החרדית שלו
    או השלוך החרדי…

  6. פשוט זה מה שקורה שנותנים למשרד לפרסם במגזר שהוא לא מבין בו פשוט בושה

  7. גולשים יקרים
    השתף אתכם בהפקה זו המוכרת לי מקרוב.

    מדובר כאן באדם חיצוני, ללא שום ידע בפרסום, שערך את המודעה,
    אין קשר בין המודעה למשרד הפרסום הנ”ל.
    ישאל השואל איך חברת הפרסום הסכימה שהלוגו יופיע על מודעה זו?
    נאלץ לומר שהחברה לו רואה בושה לפרסם כזו מודעה בציבור החרדי אולי בגלל שהם לא מודעים למצב הפרסום אצלינו.
    יום טוב!!
    (בכל אופן, מכירות זה הביא. קדימה לפרשנויות…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן