קריאייטיבי מאוד. מעל המקובל במחוזותינו. אבל התחושה האישית שלי – שזה (וגם הקמפיינים הקודמים) קצת מידי סופיסטיקייטד בשביל המון העם שאמור לבוא לעינית.
7 תגובות
קריאייטיבי מאוד. מעל המקובל במחוזותינו.
אבל התחושה האישית שלי – שזה (וגם הקמפיינים הקודמים) קצת מידי סופיסטיקייטד בשביל המון העם שאמור לבוא לעינית.
מעניין מי זה היוזר שקורא לעצמו שון. הוא מגיב הרבה לאחרונה…
אני מווקשת.
יש שון ויש שון2
מודעה פשוטה ואנמית.
בעבר היה להם מודעות ברמה אחרת לגמרי.
קריאטיבי ברמה טובה – מה שנקרא בטוּב טעם….
אל לנו לזלזל באינטליגנציה של הלקוחות!
יופי של קריאייטיב בטח יחסית למה שהיה בעבר
מודעה בסגנון מיושן וארכאי, אני מסכים עם “לנון” שבעבר היו להם קמפיינים מבריקים גם דרך גל וגם בתוצאות.