מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בסוף שבוע הקרוב מוציא עיתון המודיע את מגזין ‘פיננסים’ כאשר נושא הגיליון יהיה: קידום הגנת הסביבה במגזר החרדי • לצורך כך נתבקשו משרדי הפרסום להנפיק מודעה קריאייטיבית ומושכת לתגבור המהלך • המודעה הראשונה שאנו מציגים היא של פרסום ‘מימד’ • כנסו לראות ולמחזר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון המודיע שמוציא בשעה טובה בקרוב ממש (על פי ההדלפות, ביום שישי הקרוב) את המגזין הכללי השנתי ‘פיננסים’ (על פי ההדלפות 160 עמוד עוביו, עשו חשבון לבד כמה עמודי פרסום) מקדיש יריעה נרחבה ונכבדת לנושא איכות הסביבה במגזר החרדי.

כל משרדי הפרסום החרדיים התבקשו והסכימו להכין עמוד פרסום קריאייטיבי, לחיזוק ההסברה שבחשיבות שימור ערכי הסביבה והגנתה.

ביריעה הנרחבת יתארחו אנשי הפרסום שאמונים על היצירות, ויסבירו לרכז המערכת למה ומדוע דווקא הפרינט שלהם עושה את הכי טוב את העבודה, מה היו עושים אילו נדרשו לפעולות גרילה, וכן על זה הדרך.

היות וב’המודיע’ עסקינן, יתארחו גם רבנים ידועים שיישאלו ויענו על שאלות בנושא החשוב, השלכותיו התורניות, גדרי בל תשחית ועוד. ועדיין יש לומר שאפו לעורכי העיתון שהסכימו לארח באכסנייתם המכובדת ‘טרנד’ עולמי.

המודעה הראשונה שאנו מציגים בפניכם היא המודעה של פרסום מימד. קופי משובח וקריאייטיב כמיטב המסורת.

אנו מעלים – אתם מדרגים

כמה נאה • תחרות איכות הסביבה מבית המודיע 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

39 תגובות

  1. הטוב ביותר שהיה עד כה,
    אם כי היו נחמדים נוספים.

    פשוט טוב.

  2. אם יורשה לי להביע דעה:

    מילר פוינט עשו את הדבר המרהיב, המושקע והקריאייטיבי ביותר.

  3. המודעה של קליעה למטרה הכי טובה.
    אחריה של מימד.

  4. תעלו בבקשה גם את הבריף שמשרדי הפרסום קיבלו

  5. הקריאייטיב הכי טוב עד עכשיו. מעולה.
    קליעה למטרה הפתיעו גם, את האחרים פחות אהבתי.

  6. רעיון אדיר!
    הביצוע יכל להיות קצת יותר מהוקצע ופחות חובבני.

  7. לקח לי שנייה לתפוס את הפואנטה, אבל זו בהחלט יציאה מצויינת.

  8. @ חיים-מאיר:

    אם לקח לך שנייה, אתה זריז.
    ואם היה לוקח לך יותר, הוי אומר שאין מודעה יותר טובה מזו!.זו העוצמה של קריאייטיב.

    העבודה של אייל גור הייתה יפה מאוד,
    העבודה של שעייה תוצאות הייתה משלבת ונקייה.
    העבודה של קליעה למטרה ממש הפתיעה אותי לטובה! ישראל, המשך לקלוע ולהפתיע!
    העבודה של אפיקים? מי זוכר מה הוא העלה?

    נ.ב. אייל גור מהגליל, ישראל מהבקבוק, שייעה מהמוח הירוק, האנונימי מסל האשפה, ובעיקר אל כוכבי ‘פשקוויל’: אנא תעלו את המודעות הראשונות שהיו מיוחדים מאוד. זה בדיוק המקום שאפשר לפצח ולסעור מוחות.

  9. אני חושב שזו טעות לשים כל מודעה באיזור אחר.
    הרבה יותר קל יהיה אם כל התחרות תתגבש מתחת לקורת דף אחת.
    תיצרו ‘מרכז’ אחד עם כל המודעות וגם בעלי מחשב נייד יוכלו ליהנות ולהגיב בלי ליכנס מלינק אל לינק.

  10. אהבתי מאוד.
    משחק מילים מדויק ומבריק,
    אני מצטרף לבקשה של מאיר לרכז את כל המודעות…..פשקווילים, תעשו לנו נוח!

  11. למה המודיע לא ריכז את כל המודעות של איכות הסביבה במגזין פיננסים????

  12. אכן מודעה מעולה,
    חבל שהיא מועתקת מהסרטון מיחזור של לפ”מ שנה שעברה.

  13. אביהו צודק, מודעה מועתקת אחד לאחד מלפ”מ.
    ככה זה כשמנחם מתקמצן לשלם לפרילנסרים כמו בקמפיינים שהם לא התנדבותיים.

  14. אפשר לראות את הסירטון שממנו המודעה מועתקת?
    או שאתן יודעים רק לפזר האשמות לא מבוססות?

  15. @ קיו
    בתור מי שמאחורי המודעה, צר לי להרוס לך את התזה, אני לא פרילנסר\ית, והקריאייטיב במימד הוא חלק ממני ואני חלק ממנו כבר 10 שנים ארוכות.
    לא ראיתי את הסירטון המדובר, והרעיון שמאחורי המודעה הוא מקורי לחלוטין ולא מועתק.
    אשמח מאוד לראות את הסירטון, אבל בהתחשב בקנאה הנוטפת, תרשה לי להניח שהוא לא ממש אחד לאחד המודעה הנוכחית.
    אה, ואגב, להפוך ריאה ירוקה שכבר נטחנה עד דק למוח ירוק? זו אפילו לא העתקה, זו סתם התבזות.

  16. יש לנו, הפרסומאים, טבע רע מאד.

    כשאנו נחשפים לחומר לא איכותי מצד מתחרה, אנו יודעים היטב איך להרוס לו את הבריאות במילים מושחזות ובקופי מורעל, שלא היה מזיק אילו היו משתמשים באותם כשרונות ביטוי בעבודתם היומיומית, וכך לפחות היינו מתנחמים בים הפרסום היבשושי הנפרס לנו במדיה.

    אך כשאנו נחשפים לחומר טוב ואיכותי, הפעלול הטבעי והראשוני שלנו הוא ללכת לחפש את מקור ההעתקה.

    הנוהג הזה, שגם אני שותף לו מידי פעם, מקורו באגו בלתי ניתן לריפוי על סף רשעות. מאחר והוא מובל על ידי אגוצטריות מסוכנת של מבוגרים שלא ריפאו את תהליך האגוצטריות בגילאים מוקדמים, וליודעי דבר, זוהי מחלה שמקשה על החולה והסובבים אותו. מהותה במילה אחת: רק אנו הקרובים כמעט לדרגת אלוהות יכולים לייצר ברמות רגשיות וקריאייטיביות גבוהות, ולא ייתכן שעוד מישהו הגיע לרמת יצירה קריאייטיבית גבוהה ממני.

    לכן כשאנו נחשפים לקריאייטיב שמכניס את שלנו תחת צל ענק, בלשון המעטה, המשימה הראשונה שלנו: האשמה בהעתקה, וזו הרי עבירה חמורה שדינה כליון ואבדון.

    בנושא כמו זה, מיחזור ואיכות הסביבה, נוצרו מאז ומעולם אלפי רעיונות קריאייטיביים בכל חלקי העולם ממזרחה למערבה, כך שסביר להניח שרוב הפרינטים שנחשפנו להם במהלך חגיגת הקריאייטיב ימצאו גוון דומה בצורה כזו או אחרת במה שכבר עשו פעם. זה לא אומר שהייתה העתקה, וגם אם נמצא פרינט הדומה אחד לאחד למשהו שכבר נעשה בעולם, סביר להניח שיוצרו לא ראה זאת מעולם, ובתהליך טבעי נוצר במוחו רעיון זהה למוחו הקודח של יוצר אפריקני. הדברים ידועים, וישנם לא מעט “העתקות לא רצוניות” שהיוצר ה”מעתיק” יכול להישבע על כך שלא ראה את המקור, ונפל דבר זה במוחו באמצעות תהליך עצמאי. הדוגמאות לכך בפרסום העולמי רבות ומרתקות כאחד.

    רגע לפני שאתם מאשימים בהעתקה, תחשבו מה זה אומר לגביכם, מה מניע אותכם למצוא את ההעתקה במקום להתכרבל בשמיכת ההאשמה העצמית, לאמר, יש גאונים ממני, והיצירה ניתנה ליותר מאדם אחד עלי אדמות.

    במאמר המוסגר, זוהי עוד סיבה לברוח תמיד לעבר הקריאייטיב המגזרי, כלומר, לייצר קריאייטיב המופנה ישירות למגזר ושפתו, ובכך להקשות על “מורעלי חיפוש ההעתקה” את החיים, כי בנושא רחב כזה, כל פרינט “כללי” המדבר בשפת העולם נמצא בסיכון ממשי בהאשמת ההעתקה. נקודה למחשבה.

  17. אייס קופי יקרה, למה נפלו פנייך למשמע האמת? את חלק מהקריאייטיב במימד 10 שנים? אולי,אבל חלק קטן מאוד אולי ליתר דיוק חלקיק.
    הרוב המוחלט של מודעות מימד מועתקות מהמגזר הכללי אחד לאחד ועוברות אדפטציה קלה ולפעמים אפילו זה לא.
    הכמה מודעות שמימד כן עושה בעצמו זה ע”י פרילנסרים שבשיטוט קצר בגוגל אפשר לאתר אותם כי מה לעשות והם מציגים זאת ברזומה.
    זה שאת עשית שני מודעות שאחד מהם זה הבינונית מינוס מלמעלה לא הופך את מימד למעצמה קריאיטיבית.
    מה קשור מוח ירוק? לי בכלל יש מוח בצבע אחר לגמרי.

  18. זה לא רק הצבע האחר של המוח, הבעיה היא בעיקר בקיו או ליתר דיוק באי קיו.

  19. @ קיו:
    1. מימד היא מעצמה קריאייטיבית נקודה. ואת זה לא אני אמרתי אלא הרבה אחרים שבמקרה לא מחזיקים משרד פרסום בינוני ומטה.
    2. אני חלק גדול מאוד מהקריאייטיב של מימד, ועשיתי קצת יותר מ”שני” מודעות. (דקדוק זה לא הצד החזק שלך, מה?) הפרילנסר היחיד שהועסק במימד היה ממלא מקום לשלושה חודשים שבמהלכם כתב משפט אחד למודעה קיימת, ואת זה אתה יכול לראות ברזומה שלו.
    3. תן לי דוגמא ל3 מודעות של מימד (מתוך “הרוב המוחלט” לדבריך) שהן אדפטציה מהמגזר הכללי.
    4. הרבה מודעות של מימד נלקחו נלקחו למהמגזר החרדי לכללי – ע”ע הסדרה המוזהבת של בדין, מיקספלס פלוס (שילוט ברחבי המדינה) ועוד, אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.
    5. מה עם הסרטון שממנו מועתקת המודעה ה”בינונית פלוס” שלעיל? יכול להיות שהוא נולד בדמיונך הקודח?
    6. מוח ירוק באמת לא קשור. הריאה הירוקה במקור ממנו העתקתם את המודעה היתה קשורה בהחלט. מסתבר שלהרוס קריאייטיב של מישהו אחר זה גם סוג של כישרון.
    7. אני מציעה לך לקרוא שוב את התגובה של נוחעם, אם כי בהתחשב בשלווה שבה אתה מתעלם מהעובדות סביר להניח שהמסר ידלג עליך, אבל בכל זאת, שווה לנסות.
    8. תודה שנתת לנו דוגמא חיה ובועטת לכך שלקנאה יש תוצאות

  20. ואני חשבתי שזו במה לדיון קריאייטיבי על מודעות ולא לזריקת רפש אחד בשני.
    קיו, נראה שאתה לא מפרגן למימד על המודעה הבנו ,די. תפנה מקום לאנשים שרוצים לכתוב את דעתם האובייקטייבית ולא רק לרדת על מתחרים.

  21. טוקבקיסט קטן
    אבל מבין גדול
    בסקירה של כל החומרים שהועלו כאן,
    אין ספק שמדובר במודעה החזקה, היצירתית והמדוייקת
    ביותר.
    קריאייטיב חרדי לא ממש התחום שלי כי אני לא מאמין שקריאייטיב הוא דתי/לא דתי
    קריאייטיב טוב, הוא קריאייטיב טוב ולא משנה אם הוא באמהרית, מתנחל או תוצר של ילד בן 7.
    והפרינט הזה מ-ע-ו-ל-ה נקודה!
    שאפו ליוצריו.

  22. גונב לאוזני שלדעתו של עיתון המודיע שיזם ואירח, הטובה ביותר היא של מימד!!!
    אז ברכות לליבי ברנדס על הקופי המבריק ולדין על העיצוב והביצוע המקסים.
    גאים בכם!

  23. מודעה מזעזעת בעיניי וכל המשרד של מימד שהתגייס לטקבק כאן לא ישנה את העובדה.

  24. @ רינה:
    אבל החלטנו שלמימד אין צוות, לא?
    הרי כולם פרילנסרים, אז איך הם מטקבקים פה בוולונטריות ראויה לציון?

  25. מודעה לא מובנת ומשחק המילים לא עוזר. מימד ומגזרים הכי חלשים.

  26. מודעה חלשה ומאולצת לא מבין מה קרה למימד?

  27. הדירוג שלי:
    1.קלמן
    2.תוצאות
    3.גל
    4.נוחעם
    5.מימד

    כל השאר נעים בין בושה לבין חרפה.

  28. סורי אבל זו מודעה שנראית משנות השישים מיושנת ועם צקצוקי וחידודי לשון.ממש לא אוהב.

  29. אלו ואלו לא צודקים
    המודעה אמנם לא מיוחדת ולא מובנת אבל בטח היא לא אסון כמו כמה הדעה של כמה מהמגיבים כאן.
    מקום טוב באמצע.

  30. אחת הטובות! כמה חכם ככה פשוט ומעביר את המסר בול!

  31. מודעה חלשה מאוד!
    גם עיצובית וגם במסר המבולבל
    ליבי את יכולה יותר הרבה יותר.
    חבל…

  32. חשפתם את המימד הנסתר! עליו נוחעם התבטא כקנאה ורשעות! במקום לפרגן או לשתוק בחרתם להשתלח אישית! חובבנים, לכו להתמקצע. למימד יהיו המון שנים בשביל להרוס את השם והמקצועיות שלהם… עד היום אפ’חד לא הצליח לעשות להם את זה.. אז למה שאתם (חובבנים פחדנים) תצליחו?

  33. מודעה נחמדה ומטה.
    יצוב מיושן
    וקראיייטיב ??? לא משהו…

    אני בחיים לא הייתי ממחזר בעקבות המודעה הזאת.
    שכחתם את העיקר
    הנעה לפעולה… (שזה יש לציין, מגיע בעיקר מארט יפה).

  34. אני בניגוד לרוב כן אוהב את הרעיון וכל הכבוד על היצירתיות חבל שלא ניתן דגש על התחום של פסולת אלקטרונית, שזה משהו שצובר תאוצה לאחרונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן