שבוע טוב נפתח והנה המשך לשרשרת המודעות ששלחו משרדי הפרסום לתחרות איכות הסביבה של מגזין ‘פיננסים’ מבית המודיע.
הפעם אנו מציגים את הפרינט מבית בולטון פוטנציאל.
בבולטון פוטנציאל לא מסתפקים במועט (בשום תחום) ואם המודיע מציע רבע עמוד, הרי שלבולטון מגיע לפחות כפול…
יש טיזר ויש מודעה. מן הסתם יש גם חוו”ד על המודעה.
אותה אנו משאירים לכם לטקבק.
15 תגובות
סוף סוף בליגה של משרדי פרסום אמיתיים
אפשר לראות את ההבדל
סוף סוף ברמה של משרדי הפירסום האמיתיים.
הקופי מצוין ומתאים לנושא,הקריאייטיב ברמה הכי נמוכה בתחרות.
הייתי מצפה ממשרד כמו בולטון שיעבוד על קריאייטיב יותר ברמה..נמוך…
אם לא הבנתם יש פה תסריט… בולטון עושים סרטים במודעות וזה ההבדל בינם לבין כל השאר.
יישר כח!
חנפן!
ת’כלס, הכי מתאים לישראלים,
עזבו אותכם ממיון הזבל
עזבו אותכם ממיחזורים
שרק יעשו טובה ויניחו את הלכלוך שלהם בפח
בכל פארק או אתר תיירות כמויות של לכלוך
ואין כמו התמונה הזאת להמחשה מצויינת
רק חבל שהנוף נראה כמו בהרי האלפים
ולא בארצנו….
הקופי קצת מסורבל
לדעתי בולטון קצת פישלו במודעה, זה שלא זורקים זבל בטבע כולם יודעים ולא צריך לעשות על זה קמפיין .
@ יעקב:
מזמן לא ביקרת בבני ברק נכון? (זה אומנם לא טבע, אבל מי שזורק ברחוב זורק גם בטבע)
יפה מאד, מסר חד וברור.
העיצוב קצת כבד, אבל בהחלט יפה מאד.
לכל הטענות נגד הקריאיטיב בבולטון יש תשובה אחת
זה לא משרד פירסום אלא שטיבל שמצליח יפה מאוד
קריאיטיב. פלניג.אסטרטגיה.
לא בלקסיקון שלהם
@ דודי:
מה שהקנאה יכולה לעשות לבן אדם
זה פשוט גדול! למה העיתונות החרדית לא מפרסמת דברים כאלה? למה רק באינטרנט?
חמוד לחלוטין לא מקורי