מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בוקר טוב ושבוע טוב, אנו בשגרת העלאת הפרסומות של עידוד הקיימות ואיכות הסביבה במגזר כפי ששלחו משרדי הפרסום להמודיע • גם בולטון פוטנציאל עבדו על מודעה • ובולטון כמו בולטון לא מסתפקים במודעה רגילה כמו כולם  • כנסו ותבינו
3004-5-10 (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שבוע טוב נפתח והנה המשך לשרשרת המודעות ששלחו משרדי הפרסום לתחרות איכות הסביבה של מגזין ‘פיננסים’ מבית המודיע.

הפעם אנו מציגים את הפרינט מבית בולטון פוטנציאל.

בבולטון פוטנציאל לא מסתפקים במועט (בשום תחום) ואם המודיע מציע רבע עמוד, הרי שלבולטון מגיע לפחות כפול…

יש טיזר ויש מודעה. מן הסתם יש גם חוו”ד על המודעה.

אותה אנו משאירים לכם לטקבק.

כמה נאה • לבולטון יש גם טיזר 1כמה נאה • לבולטון יש גם טיזר 2

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. סוף סוף בליגה של משרדי פרסום אמיתיים
    אפשר לראות את ההבדל

  2. הקופי מצוין ומתאים לנושא,הקריאייטיב ברמה הכי נמוכה בתחרות.

  3. הייתי מצפה ממשרד כמו בולטון שיעבוד על קריאייטיב יותר ברמה..נמוך…

  4. אם לא הבנתם יש פה תסריט… בולטון עושים סרטים במודעות וזה ההבדל בינם לבין כל השאר.
    יישר כח!

  5. ת’כלס, הכי מתאים לישראלים,
    עזבו אותכם ממיון הזבל
    עזבו אותכם ממיחזורים
    שרק יעשו טובה ויניחו את הלכלוך שלהם בפח
    בכל פארק או אתר תיירות כמויות של לכלוך
    ואין כמו התמונה הזאת להמחשה מצויינת
    רק חבל שהנוף נראה כמו בהרי האלפים
    ולא בארצנו….

  6. לדעתי בולטון קצת פישלו במודעה, זה שלא זורקים זבל בטבע כולם יודעים ולא צריך לעשות על זה קמפיין .

  7. @ יעקב:
    מזמן לא ביקרת בבני ברק נכון? (זה אומנם לא טבע, אבל מי שזורק ברחוב זורק גם בטבע)

  8. לכל הטענות נגד הקריאיטיב בבולטון יש תשובה אחת

    זה לא משרד פירסום אלא שטיבל שמצליח יפה מאוד

    קריאיטיב. פלניג.אסטרטגיה.
    לא בלקסיקון שלהם

  9. זה פשוט גדול! למה העיתונות החרדית לא מפרסמת דברים כאלה? למה רק באינטרנט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן