נתחיל את השבוע בברכת מזל טוב לבבית לואקנין, לרגל קבלת התקציב החדש, של האנשים האלו שעומדים מאחורי הטכנולוגיה. כמעט שכחנו מעצם קיומו של המשרד עד שפרץ לאחרונה עם קמפיין ל GPS כשר למהדרין והמחשב הזה, נו, קצת פחות כשר אבל לא נורא. העיקר שהוא מלאכת מחשבת (מה זה אומר?). גם את הכותרת המשכנעת בסוף מצאתי “עושים עסקים עם LG”. ברור, אלא מה? כדי לעיין בנקודות ההפצה ולהתרשם מההשתקפות המדהימה של הנייד הדנדש, הקליקו עליו ברגישות ובנחישות.
9 תגובות
לא מריח לי כלום
מה זה אומר?
חוצניק,
לא בטוחה שידעת מה רצית להגיד כשהתחלת לכתוב את הפוסט,
בדיוק כמו הקופירייטר של המודעה.
לפעמים סתם בא לנו לקשקש, זה נהפך להיות צורך נפשי שכזה.
דינקיס, “אנחנו מעדכנים כל יום” נשמע יותר מכובד
התכוונתי להכניס גם את המודעה של GPS ולכתוב כמה שהם לא קלעו למגזר החרדי (אולי לדתי כן, אני לא יודע) אבל החרדים עוד לא ביקשו תעודת הכשר ל GPS ואם אין צורך, גם אין סיבה לקנות. זה שהוא יודע איפה הכותל לא מספיק משכנע את המגזר החרדי. היו צריכים אולי ליצור קודם הכרח, להטמיע במודעות את הבעיה במכשירים כאלה לא כשרים ואז לכפות עליהם. בהוראת הרבנים חייבים לקנות רק כשר וכו’ וכו’ ורק אחרי זה לצאת עם קמפיין של GPS מהודר וגם מכניס לכותל פתקים. המודעה הזאת – באמת אין מה להתעמק בה. חוץ מזה שההשתקפות לא נכונה, אין כאן על מה לכתוב. אולי על הרווח שיש בין המחשב ללוגו של ואקנין. או שלדעתי לנדאו תקשורת בכלל לא מפיצים את LG??
מה, ממש חיפשת מודעה עם בשר, והיה דד ליין עצמי לפיברוק פוסט, אז דחפת את זה?
כאילו מה, או שאתה יכול לפרגן לעצמך קטילה בשידור חי, וזה יכו ל להבצע בד בבד עם המברוק על התקציב שעורר דובים מרבצם. רק, שמה לעשות, בצעדים דוביים מדי.
ולא הבנתי למה לציבור החרדי צריך לדחוף הכשר עם מחשב. מחשב הוא בין כך מחוץ להכשר בחוגים מסויימים, ואלו שבכל אופן נותרו נאמנים לו, אני תוהה לעצמי את מה בדיוק מעניין להם ההכשר.
במילה אחת: אהבתי !
תנו לי עוד !
ובנוגע לפוסט- אני הייתי הולך על הדגשת ההבדל בין קמפיין הג’י פי אס (להלן ג’יפסי) לבין זה הנוכחי. בעוד ובג’יפסי הרגשתי שמזלזלים בי, כאן חזר לי האגו… הגיע הזמן שמשרדי הפרסום יחדלו להסתכל על {אחיהם} החרדים כעל עדר קופים אנלפבתים שחיבים לדחוף להם טקסטים בערימות כל סופ”ש.
-אתה רואה מחשב ?
-מחשב אני רואה!
-אתה רואה דוגמן?
-דוגמן אני רואה !
תצטרפו אלי לפזמון:
-סימן שהבנו את הפואנטההה
וצריך להמשיך הלאה וצריך.. (וגו’ וכו’ וד”ל ואכמ”ל)
החידוש האחרון בתחום הפרסום באינטרנט
http://j-ads.co.il
מה דעתכם
העיצוב נהדר
מסר? תוכן? הלוווו… ואקנין כאילו?!
חבל.