גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
השבוע בתוכנית : היחצן קובי סלע מספר הכל על המיזוג של משרדו עם משרד הפרסום גל אורן BSD ולאן הולך עולם יחסי הציבור החרדי | פרופ’ אבי דגני נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה על המחקר על שינוי הרגלי הצריכה בישראל לאור המחאה החברתית | יוסי צלניקר על קמפיין ראשון מסוגו בעיתונות החרדית בארה”ב ועוד מהנעשה בעולם הפרסום | חיים קליגר מלמד מושגים בשיווק.
media-upload
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמידי שבוע אנו מביאים את תוכנית הפרסום הרדיופונית ‘הותר לפרסום’, המשודרת ברדיו קול ברמה מידי יום ה’ בשעה 18:00.

מגיש: איתן דובקין
עורך ויועץ: יוסי צלניקר
מפיק: יקותיאל משי

השבוע בתוכנית : היחצן קובי סלע מספר הכל על המיזוג של משרדו עם משרד הפרסום גל אורן BSD ולאן הולך עולם יחסי הציבור החרדי>> פרופ’ אבי דגני נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה על המחקר על שינוי הרגלי הצריכה בישראל לאור המחאה החברתית ובתוכו פרק של הציבור החרדי>> יוסי צלניקר על קמפיין ראשון מסוגו בעיתונות החרדית בארה”ב ועוד מהנעשה בעולם הפרסום>> חיים קליגר מלמד מושגים בשיווק.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. יוסי צלינקר עם כל הכבוד למשרד של איידלס-MOTG.

    אבל לפני שאתה מדבר על המצב של משרדי פרסום בארה”ב, תברר את המציאות,
    יש… ועוד איך יש משרדי פרסום בארה”ב, אני יביא לך כמה ובשבועות הקרובים תבדוק את כולם ותעלה אותם לרדיו לשיחות על הקפי של משרדי פרסום בארה”ב.
    והנה רשימה חלקית
    Bottom line design, Ptex, GO! Advertise, KZ creative, Rock Media, GCNY marketing
    ועוד כמה וכמה.
    בהצלחה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן