תחנת הרדיו ‘קול חי’ משיקה את מצעד הפרסומות – הזכורות והאהובות של השבוע. בכל שבוע יעלו לאתר האינטרנט של הרדיו מקבץ פרסומות, שם יוכלו המאזינים לדרג את הפרסומות היצירתיות, הזכורות והאהובות ביותר המשודרות השבוע ברדיו, מה שיאפשר בעצם גם לרדיו וגם למשרדי הפרסום לקבל אינדיקציה ולדעת עם אילו תשדירים המאזינים מעדיפים לצאת לפרסומות.
ניר אביב סמנכ”ל השיווק של הרדיו: “אנו שמחים להשיק את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות הראשון מסוגו במגזר החרדי, מדובר בחלק מההתפתחות והשילוב שהן המגזר החרדי עובר והן המדיה באמצעות המדיה הדיגיטאלית שמשתפת יותר את קהל המאזינים והגולשים”.
אז אם אתם רצים להכנס ולדרג את פרסומות הרדיו האהובות עליכם, תוכלו להכנס ללינק הזה > להאזין > ולהצביע. אנחנו כבר הצבענו היום.
האזנה עריבה!
4 תגובות
מה הפרס למצביעים? שעת שידור בלי פרסומות?!
אפשר לדרג גם את הפרסומות הגרועות?
ככה? אין להם מה לשים באתר?
אין חומר מעניין בתחנה? עד כדי כך שהם צריכים לשים את הפרסומות של הרדיו באתר????!!!
כמה עצוב זה!!!!
@ מישהו:
תגיד מה אתהה הזוי?
דווקא אחלה גימיק פרסומי ושיווקי, תתפלא כמה אנשים אוהבים פרסומות רדיו, כן כן.
כן!! גם אני אוהב פרסומות, חלקם יותר וחלקם פחות.
אבל הם לא יגרמו לי לקנות את מה שהם רוצים אלא שאני אוהב את הרעיון או את השיר.
ובאמת אשמח לשמוע שדרנים בפרט סאטירים והומוריסטים שהתייחסו לפעמים לפרסומות.
אחד הדברים המעניינים שלתכנית אחת יש 3 חסויות…
והדבר שהכי מעצבן אותי 1. פרסומת ארוכה לפני תחזית מזג האויר. 2. שאומרים יוצאים להפסקת “פרסומת” ולא אומרים “פר-ס-ו-מ-ו-ת… בלשון רבים!!!
ולכן אני מקשיב פעמים רבות לגלי צהל כי אין אצלם פרסומות!!!!