לפני שבועיים הבאנו פה את קמפיין הקומיקס של בנק מזרחי שיצא בטיימינג מושלם יחד עם קמפיין הקומיקס של בנק פועלים בשיתוף פלדהיים.
זו כבר השנה השניה של השת”פ מבית גל אורן BSD לשני הלקוחות הגדולים שלהם: בנק פועלים ופלדהיים, ונראה בינתיים שהסיפור מצליח. אז יילא נפרגן. א’ גיטן חודש.
11 תגובות
ועכשיו אני שואל את קהל היעד:
מי עבר לבנק מזרחי טפחות בגלל התובנה, ומי עבר לבנק הפועלים בגלל הספרים?
אבל מה זה האף הזה?
אני בהחלט חושב לעבור למזרחי בגלל התובנה. ואם אני אחשוב לעבור לפועלים זה בגלל הסניפים שפתוחים משמונה עד שמונה רצוף בכל יום.
כמי שעלות העמלות שלו בבנק לא מגיעה לסכומים משמעותיים, מה שבעיקר משנה לי זה השירות.
אנשים עוברים בנקים לא רק בגלל הפרסומת, אלא בד”כ בגלל שירות לקוי של הבנק בו הוא נמצא.
זהו הקטליזטור העיקרי לעבור לבנק שקצת יותר מחייך אלי כל בוקר.
העיקר לנו יש קומיקס לקרוא…
@ טרפיק:
שנבין, אתה בבנק כל בוקר בגלל הפידיון של יום האתמול, או בעקבות טלפון בהול ממנהל הבנק?
זה לא כזה מעניין רק..
פשוט אני רוצה לדעת אם להיות בקשר או לברוח ממך.
העיקר שיש לנו עוד יצירה של וקסברגר! אין על הציורים שלו ועכשיו גם הפועלים וגם גל אורן הבינו.
כן, טעות בכותרת, הקומיקס הוא של יואל וקסברגר…..
@ אסתי:
יצירות האומנות של יואל משובבות נפש וחוללו מהפכה בענף היודאיקה המודרנית – אם ניתן לקרוא לזה כך…
זה אינו קמיקס!!
ומלבד פרצופים לא חמודים, חסרי פרופורציה ובעלי אף מגודל לא מצאתי ענין באיורים אלו.
או קיי, זה כנראה מה שהלקוח רצה והזמין, אתה בעצמך מודה שמהפכת היודאיקה הצעירה שייכת ליואל וקסברגר.
עצם זה שמפריע לכם האף הגדול והפפורציות זה מה שתפס כי הוא רוצה להיות בולט ואחר כפי שאני מכיר את יואל ובכוונה הוא עושה אף גדול ופפרוציות לא נכונות כי רק ככה אתה מזהה אותו וזה שזה צורם לך בזה הוא הצליח ככה אתה תזכור אותו טוב מאד