גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
תחרות הגולשים ”חכם קונה במכלת” של נקודות ופאשקוויל צוברת תאוצה | גם היום אנו מציגים טעימה נוספת מהעבות שנשלחו עד כה. הכרזות כולם יעלו לשולחן צוות השיפוט והטוב ביותר ינצח | מכיוון והמודעות לשליחת המודעות התגברה מאוד בימים האחרונים, המועד האחרון לשליחת מודעות הוארך בשבוע | טעימה נוספת
רחל_טריסמן1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תחרות הגולשים ”חכם קונה במכלת” של נקודות ופאשקוויל צוברת תאוצה. תיבת המייל עדיין לא קורסת תחת העומס, ורוחב הפס מספיק עדיין ובכל זאת עוד ועוד עבודות נשלחות לרכז התחרות.

גם היום אנו מציגים טעימה נוספת מהעבות שנשלחו עד כה. מארגני התחרות אומרים לנו כי אין פרסום העבודות אינו ערובה לזכיה. הכרזות כולם יעלו לשולחן צוות השיפוט והטוב ביותר ינצח.

מכיוון והמודעות לשליחת המודעות התגברה מאוד בימים האחרונים, המועד האחרון לשליחת מודעות הוארך בשבוע. שיהיה לכם הצלחה.

ולעבודות:

משרד הפרסום הירושלמי, מילר פוינט מעלה מודעה משובבת עין. לשיפוטכם. מילר פוינט אלו העבודות של רחל טרייסמן וחיה וינגורט-אפקט

דברי הסבר:

הקונספט המוצע התייחס לתובנה החזקה ביותר של הצרכן ביחס למכולת – היחס הביתי:

במכולת מקבלים יחס אנושי, ביתי (כפל משמעות עם הקירבה לבית). בסופרמרקט/רשת מזון – לך דבר עם המדפים. וגם: אתה עוד פריט/ברקוד שעובר בסורק בקופה הרושמת. והעיקר: בהתאם לבריף, המודעה מוכיחה איך יחס ביתי – שווה כסף.

 במודעה נעשה שימוש בטכניקה קריאייטיבית של ‘הזרה צורנית’. זו משלבת את סמל הברקוד המייצג את הסופרמרקט, ומחליפה את הספרות שבו – באנשים – המייצגים את הסופרמרקט.

המסר: במכולת אתה לא מספר.

רחל_טריסמן2רחל_טריסמן1

המעצבת שרה סרולוביץ שלחה את העבודות כדלקמן:

שרה_סרולביץשרה_סרולביץ1

זו היצירה של נעמה הנקין:

נעמה_הנקין

 

ולקינוח, העבודה של הברקה בפרסום

חכם קונה במכולת >> מנה שניה 1

 

מה דעתכם?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. עם כל הכבוד לרחל, הבריף מדבר על כסף וחסכון לא על יחס.

  2. משום מה עדין לא השתכנעתי לקנות במכולת.

  3. נעמה הנקין- קופי מעולה,
    ויזואל לא משו .

    מילר פוינט – רעיון חביב מאד ותוכן שיווקי מדהים למימד בולטון ואפיקים , למה לא , פרגנו בחייף.
    ( אוח איפה הימים שעשינו איורים וקצרנו לירלורים )

    שרולוביץ- הפונט מעולה .

  4. היחיד המשכנע הוא האחרון של הברקה בפרסום…

    עדיין לא גורם לי לקנות במכולת…

  5. ברור ששל מילר הכי חזק,הכי מעביר את המסר, ועם הארט הכי חד וברור.. ממש משכנע לפעולה!!

    עלו והצליחו

  6. קשה לראות חיקויים לעבודות של אנשים, שעבדו עליהם שבועות וזכו בפרס ראשון, ומשהו בא ולוקח את העבודה שלהם. הצרמוניה העיקרית היא באי ההתאמה בין הקונספט לבריף.
    העבודה הראשונה שהוצגה, תחת השלט האדום “המכולת”, לקוחה במדויק (במקום כחול, אדום), מעבודתה המדהימה של רחל יהודה, תלמידת מרים שרביט, בפרויקט מדהים שכונה “ברחוב” – על המדרחוב בבן יהודה בתל אביב. החיצים הידניים, הכתב וגופן השלט וצורתו, הכל העתק מדויק. רק שהשימוש לא מדויק לחלוטין, מעבר למחטף… הפרסום על כל דקויותיו, התלבש על בריף שפונה לאנשים המכונים בפילוח בינארי “מקומטים”, כאלו שלא אכפת להם מה יגידו ואיך הם נראים. אנשים שקונים במכולת הם ממש לא מקומטים, להפך, אלו שרצים לסופרים כי אולי יצאו בפחות 10 אגורות, ומנסים לחסוך גם בסחיבה וכד’, הם מקומטים!!!
    כולי תקוה כי יתוקן העוול החמור, ותתפרסם התנצלות או הבהרה. (איני יודעת אולי זה מתואם, אך שם היוצר המקורי חיב להופיע!)

  7. שלום לך טובה.
    לא נראה לי שיש פה איזה גלגל שהומצא מחדש שאפשר לאמר שהוא מועתק.
    גם ברור לכל שהעניין במודעה הראשונה (והמדהימה, לענ”ד) לא מסתכם בריבוע הקטן למטה בשמאל. כדאי לך להתרומם קצת מעבר לזה ולשים לב לקריאייטיב.
    בהצלחה רבה

  8. היי, טובה

    שכחת שעיצוב זה לא זכויות שמורות, וכולם לוקחים השראות מנושאים משיקים. העיצוב יכול ומומלץ שיילקח בהשראה מ…מיותר לציין, שאת הסמלים והסגנון, לא המצאתי בפרוייקט וזה חלק מההצלחה הגדולה, להשען על שפות קיימות זה ממש טרנדי. חוץ מזה שולעשות לוגו מנוקד בתוך ריבוע, זאת לא היציאה הכי גדולה בעולם. הכי חשוב בפרסום זה ההתאמה בין העיצוב לאיסטרטגיה וזה בעצם קריאייטיב. כל המטרה הייתה להפוך את הקניה במכולת לקולית וצעירה, איך הגעת ל”אנשים מקומטים”?? אני מזכירה לך גם שברור שלכל מעצבת יש סגנון ומותר לה לחזור ע”ע ולידיעתך, אני בצוות מילר פוינט.. (לא שאת המודעה הזאת ספציפית אני עשיתי, רק את מבינה שהדברים מגיעים מסיעורי מוחות..)

    כבעלת הפרוייקט, הייתי שמחה לדעת איך נחשפת לפרוייקט שלי, אם איני טועה, לא פרסמתי אותו עדיין בשום מקום ולא העליתי אותו לשום פורום, אז איך בדיוק הגעת אליו?

    דרך אגב, קוראים לי רבקה יהודה ולא רחל…

    יום טוב
    רבקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן