דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
יילא פורים השבוע, הגיע הזמן לקצת פרינט • יקבי ציון יצאו בקמפיין נחמד השבוע באמצעות משרד הקריאייטיב של אייל גור • איך שלא תסובבו את זה, כבר הרבה זמן לא היה כאן פרינט משכנע • כנסו לטקבק
Ad Zion Poorim 2012
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יילא פורים השבוע, הגיע הזמן לקצת פרינט. יקבי ציון יצאו בקמפיין נחמד השבוע באמצעות משרד הקריאייטיב של אייל גור. איך שלא תסובבו את זה, כבר הרבה זמן לא היה כאן פרינט משכנע.

איך שלא תסובבו את זה 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. כשכל הברווזים כל כך יפים צריך גם ברווזון מכוער…

  2. לטעמי,
    מודעה די עלובה.
    אולי בגלל הכותרת והציפייה שפיתחתם.

  3. אהבתי מאד, אי-אפשר לפספס.

    מעניין השינוי במילה “ונהפוכו” שבעיתונים מסויימים היה נראה שאילצו לשנות ל”ונהפוך הוא”.

    שאפו, לייקקתי.

  4. יילא??? רק אשכנזים כותבים כך.. ובלי גזענות!
    יאללה..- כך כותבים!!
    אפילו שהמילה לועזית..

  5. מותר לפרגן לפרינט יפה. נמאס כבר מהמודעות של בולטון עם הפרספקטיבה המזעזעת.

  6. נחמד.
    שמתם לב לקרדיט הכפול? מי ששותה ת’יין הזה כנראה שרואה כפול. שווה 🙂

  7. כל הכבוד ליוסי שור התותח על ההישג המדהים בפיתוח ושידרוג של יקבי ציון

  8. וכבר אמר אוגילבי,

    לא אשכנע אדם לרכוש מקדחה באמצעות תמונה של אדם העומד על ראשו,

    – אשכנע אדם ללמוד ריקוד באמצעות אדם העומד על ראשו.

  9. מודעה מדהימה. קריאייטיב משגע. קרדיט כפול, לייק.
    בגדול אחת המודעות המוצלחות של העונה היבשה הנוכחית. מבלי לפגוע באפחד. אף אחד לא היא יצירתיות השנה.

  10. בואו חברים ונפריד בין הפרסום, לבין הקריאייטיב.
    מבחינה פרסומית, אין כאן אמירה מיוחדת כלל. מה חידשה לי המודעה בענין יינות ציון? שנהפוכו? היא חידדה לי מסר ספציפי בנוגע ליקבי ציון? מה אני מרגיש אחרת כלפי המותג, אחרי המודעה? [מה שניתן גם לשאול על הרבה ממודעות היין האחרות.]
    מה שכן, מבחינת קריאייטיב, זה עצום ונוירא.
    בין כל שאר המודעות שמציגות שוב את חצי-הכוס עם היין [שבדרך נס מוחזקת באלכסון והיין נשאר ישר. מוכשרות הגרפיקאיות החרדיות ומלוב”נות] עם הכיתובים הפורימיים הנדושים, החל ממשנכנס, ועד לביסומי. באה המודעה הזו וגורמת לקורא לעצור, ולחלק גדול אף להפוכו את העיתון ולהחשף שוב לאותו מסר [כמעט].
    אין הרבה מודעות שמביאות תבנית חדשה שמישהו לא יצר לפניהן. זוהי אחת מהן.
    זה לא לצאת מהקופסה.
    זה להפוך אותה.

  11. הבוס לחוץ אז אין לי זמן לנימוקים והסברים אבל זו מודעה חלשה ומתאמצת.

  12. ברוש כתב:

    יציאה מהמסגרת היא דבר מעולה.
    אבל גם יציאה צריך לדעת איך בדיוק להוציא לפועל – בתאונה דלעיל הביצוע מזעזע…

  13. אחת המודעות הטובות שהיו כאן בשנה האחרונה.
    עוצרת אותך נקודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן