מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מכרז יפאורה הגיע לסיומו | התמודדו עליו בישורת האחרונה: אפיקים, בראשית, גל אורן ותוצאות | אמש בלילה הוכרע המכרז | כנסו
logo
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רק אתמול כתבנו בליל שלישי על פתיחת מכרז יפאורה למצטרף נוסף הלא הוא שעיה איצקוביץ. מה שלא כתבנו זה שלחגיגה הצטרף מתמודד פוטנציאלי נוסף העונה לשם אורן אלימלך, מנכ”ל גל אורן.

אתמול קבלו המנצח והמפסידים הודעה בו התבשרו על תוצאות המכרז. שעיה איצקוביץ, ומשרו תוצאות אפקטיביות הוא הזוכה במכרז על תקציב הפרסום למגזר החרדי. תקציב הפרסום למגזר הערבי יישאר הלאה במשרד הפרסום אפיקים.

בסביבתם של המפסידים נעו התגובות בין מלמולים על הלכות תופר לבין איחולי הצלחה לבביים לזוכה.

טל מלכה סלהוב, מנהלת השיווק בחברת יפאורה מסרה כי:”הנהלת החברה החליטה לחלק את תקציב פרסום המגזרים, בין ‘תוצאות אפקטיביות’ לבין ‘אפיקים’ ”.

מתוצאות אפקטיביות מסרו פורים שמח לכל בית ישראל. לתוצאות בטוח יהיה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

35 תגובות

  1. וואי וואי, קודם שפע שוק ועכשיו יפאורה?
    ששייקה יתחיל להסתובב עם אבטחה אוח אוח.

  2. למי שמגיע מגיע,מי שקצת מבין ורואה את העבודה של תוצאות למגדל, זול בשפע,פזגז,מיה ועוד שאינני זוכר יודע שמדובר באנשי מקצוע מדהימים.
    אפיקים וגם גל התדרדרו בשנים האחרונות בכל פרמטר כולל תחלופת עובדים לא הגיונית אז לא פלא שזו התוצאה.

  3. תוצאות נהיים לאט לאט מפלצת,כל הכבוד מגיע להם!!!

  4. מעניין אם יפאורה לקחו בחשבון את עניין השבת של תוצאות – אני מאמין שיקום כל צעקה בזמן הקרוב.

  5. הופה! שעיה VS יגאל 2-0
    כל הכבוד לחברהלך מתוצאות.

    אחד מהמדיה.

  6. תקציב משמעותי מאוד, כואב על אפיקים רק שיפיקו לקחים ושישתפרו.

  7. יאיר (מגיב מס’ 4) ,
    לא ידעתי שגערערס גולשים פה.
    שמעתי שברקת שומר שבת ידוע…
    תאכל ת’לב חבריקו.

  8. התגובה של מנהלת השיווק של יפאורה גאונית,”היא מחלקת את תקציב המגזרים בין תוצאות לאפיקים” אני בטוח שתוצאות לא התמודדו על תקציב הערבושים ואני גם בטוח שאפיקים היו מוותרים על הערבושים כדי להישאר עם החרדי.
    אבל התגובה מרככת את המכה.יפה!

  9. שעיה שנוי במגזר בגלל שפע שוק/זול בשפע. בכלל לא צעד חכם לקחת אותו.

  10. רני כתב:

    שמגיע מגיע,מי שקצת מבין ורואה את העבודה של תוצאות למגדל, זול בשפע,פזגז,מיה ועוד שאינני זוכר

    לצחוק, או לבכות…?

  11. כמישהוא שעבד באפיקים כמה שנים טובות, אני מוכן להתחייב שהתקציב לא ישרוד יותר משנה אצל שעיה

  12. מני מתגובה 9,
    כנראה שזה ששעיה ”שנוי במחלוקת” עושה לו רק טוב, לקוחות מתחברים למי שלא חושש מלחצים ומסחיטות ופועל אך ורק לטובת הלקוח ללא פחד מחוג זה או אחר וודאי אם זה החוג הידוע שתומך בחילולי שבת בירושלים כי לא מתאים לו שחרדי שהוא לא גערער יהיה ראש העיר.
    ולכן, ”מני” או שמעכל או געציל תפנים שגור היא לא רק ”שנויה במחלוקת” אלא מחוץ למחנה ממש.

  13. @ יונתן:

    עד כה נספרו 9 תגובות של נערי שעיה
    עלו והצילו, בלי חכמות

  14. איך כתוב “אבל אשמים אנחנו” כבר יותר משנה שהלקוח לא היה מרוצה מדרך הטיפול בו וזעק חמס וזה שהתארגנו בדקה האחרונה להציל את המצב היה כמו אתרוגים לאחר סוכות.

    חבל על דאבדין.

  15. היה נסיון של קומבינה בין בריסק מבולטוןן שפרש מהמכרז בדקה ה90 לבין אפיקים.
    הקומבינה לא צלחה.
    המעורבים יודעים טוב טוב על מה אני מדבר.

  16. כאחד שמכיר את עולם הפרסום החרדי, תוצאות לא יעמדו בדרישות של חברה אצינית במשק הישראלי.
    תזכירו לי מי הפלנר שלהם..?

  17. יונית, תתקשרי למשרדי תוצאות תבקשי לדבר עם הפלנרית מצפה לך הפתעה קלה.
    זה שאת קנאית ובורה רק מראה כמה אתם באפיקים מתוסכלים ומתוסבכים.

    לשתות לכם לקוחות זה תענוג רצוף.

    אגב, כמה עובדים החלפתם היום?

  18. יונית מתגובה 16 כותבת בלשון זכר וטוענת שמכירה את עולם הפרסום החרדי, אם חברות כמו ריבוע כחול מגדל פזגז נגב מיה ועוד לא נחשבים לרציניים אז כנראה שרק “אפיקים” זו חברה רצינית במשק.

    תתרגלי להיות מתוסכלת זמנכם עבר ממכבר.

  19. חבריי בתוצאות! ברכות. אתם תותחים!
    אוהב אותכם. מגיע לכם. אתם תותחים אמיתיים בהבנת הלקוח ובהכוונת הפרסום שלו למה שהוא באמת רוצה לעשות – למכור!

  20. @ יונית:
    אולי יש לך להזכיר לי מי הפלנר בכל משרדי הפרסום החרדיים? 🙁

    (אגב אם היית מכנה את עצמך יונה – היה קל לך לדבר ביוניסקס. יונית לא הולך עם גבר)

  21. התגובות הכי יפות זה של נערי תוצאות

    עד שזכרו במכרז של חברה מכובדת (באמת שאפו)
    הם לא מתאפקים ושולחים את מיטב התקציבאים שלהם להגיב על המכרז
    אין מה לעשות זה החיים, לפעמים אפיקים מפסידים-יפאורה וכדו’ לפעמים גל מפסידים,ניקול, לפעמים בולטון מפסידים,טפברברג, מימד,פרטנר ,המכנה המשותף לכל המשרדים האלה שכל לקוח אחד שלהם גדול פי 2 מכל לקוחות תוצאות, מכל קבלני הבנין שמסתובבים שם,כל שהפסד של חברה אחת לא מדרדרת את המשרד,בניגוד לתוצאות שחברה מכובדת מתביישת להשים קרדיט על המודעות שלה עם המילה תוצאות,

  22. תגידו לי! מה קורה פה?
    למה כל פוסט שמעורב בו תוצאות אפקטיביות גורר מלחמה והתלהמות?
    מה יש במשרד הזה שכ”כ מעורר קנאה?
    היה מכרז,הטוב ביותר לדעת מנהלי יפאורה ניצח וזהו זה.

  23. תוצאות אפקטיביות משרד מעולה שלא זקוק להסכמה מהדרדקים של אפיקים
    הלקוחות שלהם מעריצים אותם וזאת אני כותב מידיעה בתור איש שיווק במדיה.

    שעיה וריקי אנשים מקסימים שהצליחו בעשר אצבעות להרים משרד מדהים.
    צריך לדעת לפרגן ואני מפרגן להם מכל הלב.

    אני גם מאמין שיגאל רווח יסיק מסקנות וישפר את הבעיות במשרדו.

  24. תוצאות משרד מקצועי ונהדר תמשיכו ככה ואל תתייחסו.

  25. חברים יקרים! עוד רגע פורים זמן של שמחה עזבו ת’שטויות יהיו לכולם עוד מכרזים והזדמנויות והרי פרנסה מידי שמיים.
    אנחנו כיהודים מאמינים יודעים שתוצאות זכו עכשיו בסייעתא דשמיא ואפיקים או בראשית או גל יזכו בפעם אחרת.
    רק תפסיקו בבקשה את ההתלהמות הזאת!

    פורים שמח!!!

  26. בינינו אבל רק בינינו תוצאות עושים עבודה ברמה הכי גבוהה ויפאורה עשו בחכמה שבחרו במשרד צעיר ורעב ולא במשרד זקן ושבע עם שבלונות מוכרות לעייפה.

    אם אני בעל עסק גם אני הייתי פועל כך.

  27. לפי תגובת מנהלת השיווק של יפאורה אפיקים נשארו המשרד שלהם במגזר הערבי,זה אומר שהחברה החליטה כנראה כמו הרבה חברות אחרות לפצל תקציבים ולמקסם את יכולות המשרדים אני חושב שלדעתי הם עשו בשכל עכשיו יש להם משרד שיתן “פייט” אגרסיבי כמו שתוצאות יודעים לתת מול קוקה קולה והמתחרים האחרים ומשרד שיעשה את העבודה בערבי.

    שני המשרדים מצוינים וודאי ובוודאי מול בראשית,גל או בולטון.

  28. אפיקים חושבים ופועלים אך ורק לפי רווח כלכלי והלקוח מענין אותו כשלג דאשתקד ולכן הם מסוכסך עם מדיות מובילות כמו רדיו קול חי שכבר שנים מדבר ישירות עם הלקוחות שלו וגם עם ברמן-הלפרט שעושים לו בית ספר עם קופת חולים כללית ולקחו לו משם את רוב התקציב.

    מנסיוני לקוחות יודעים להעריך עבודה קשה ומסירות ואת זה יש בתוצאות אפקטיביות בטונות מה גם שמבחינת קריאייטיב ורעיונות פורצי דרך הם לדעתי מספר 1 בלתי מעורער וברדיו ראינו את זה שוב ושוב.

  29. שאפו לתוצאות, משרד שעושה סוויץ’ בזמן האחרון, ותקציב של יפאורה רק מוכיח זאת.

  30. בוקר טוב ושבוע טוב,
    אם יש מושג בעולם הפרסום ”מגיע” אז לתוצאות מגיע.
    חבר׳ה מצוינים שטיפסו למעלה עם הציפרניים והתמקצעו
    משנה לשנה.
    בעולם של קשרים ועוד קשרים הם מוכיחים כישורים ואמביציה
    לא נגמרת.
    קולגה שאני מכבד.

  31. דודי, אם אתה כבר שואל אז לבכות כי לצחוק קשה למי שמקנא.

  32. אחד הפוסטים שהקריאה של הטוקבקים פשוט משעשעת…
    תחילה חשבתי שזה פורימפוסט אבל החברה כאן לא מתחילים להתפכח מהיין…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן