יקבי טפרברג שהתחילו את פעילותם במגזר החרדי ב’מותג בפרסום’, המשיכו לפני שנה ל’גל אורן’, עברו למשרד הפרסום והקד”מ הדת”ל טרילוג’י.
עד היום איננו יודעים מדוע היקב עזבו את מותג ועברו לגל, מדוע עזבו את גל ועברו לטרילוג’י, וכמה זמן יחזיק השידוך הנוכחי. כך שמוקדם לפענח את הקמפיין הנוכחי למול קודמיו.
בקמפיין מתמשך סביב נושאים מחד הפורים מעלים הפרסומאים את המודעות ליקב. סעודת פורים? פותחים טברברג. ארור המן? פותחים טפרברג.
הבודי טקסט מזכיר קצת יותר מקצת את מודעות ‘אפרת’ מלפני עשור. מלל רב על ‘יקב של שומרי תורה ומצוות’, ‘כשרות מהודרת’, ‘מצוות חג מושלמת’ ועוד כמה קלישאות מיותרות שלא מכבדות יקב יוקרתי כמו טפרברג.
פורים שמח, ולחיים.
11 תגובות
איך עוזבים את גל בשביל התת רמה הזאת?
במופלא ממך אל תדרוש…
ועם הרבה אהבה לגל אורן… הם יודעים למה טפרברג עזבו אותם…
בביזנס כמו בביזנס…
רדוד ו מ כ ו ע ר
האמת שלא נראה לי שזה לקוח שכל-כך הפריע למישהו לאבד…
בטח לקוח של שקל וחצי בשנה.
מרוב (או מקצת) שהתקציב קטן, מישהו בכלל זוכר מה גל אורן עשו להם?!
מישהו זוכר בכלל מה מותג בפרסום עשו להם.
אבל כמו שכתוב במודעה – יקב של שמורי תו”מ… תמיד הדתיים בטוחים
שהם יודעים יותר מכל משרד פרסום מה טוב ומה נכון.
לקוח שמחליף שני משרדי פרסום בשנתיים, זה אומר דרשני על הלקוח
ולא ממש על משרדי הפרסום…
דיייייי
רואים שזה החברה של כל אורן כותבים את זה
חברים
אחלה קמפיין
בול עונה לקהל היעד
ותתחילו לפרגן
מקסים
קצת הגזמתם. המודעה מוגשת יפה. הטקסט אולי מלוקק קצת, אבל ביננו, כמו שאמרו כאן, מי זוכר איך טפרברג נראו לפני שנה?
טפרברג היה חייב ניעור
סוף סוף משרד אחר, צעיר ורענן
ניכר לצערי שזו כתבה מתלהמת וסתם
סך הכל ראיתי את המודעות במשפחה
זה ממש אחר ושונה
יישר כח לטרילוג’יק האלה
משרד חילוני שמבין את המגזר הזה טוב מאוד
רחלושקה,
אני יודעת שזה עלול לעלות לי במחיר סושי ,
אבל פישלתם עם המשרד הנוכחי ביג טיים .
סדרה מצויינת
קמפיין אחר ומעניין
לחיים
בתור אחד שמבין קצת בשוק היין וקשור לחנויות, הקמפיין הצליח. כל השאר לא מעניין