מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
יקבי טפרברג המשיכו בסיבוב משרדי הפרסום ונחתו בטרילוג’י | לבסומי
007
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יקבי טפרברג שהתחילו את פעילותם במגזר החרדי ב’מותג בפרסום’, המשיכו לפני שנה ל’גל אורן’, עברו למשרד הפרסום והקד”מ      הדת”ל טרילוג’י.

עד היום איננו יודעים מדוע היקב עזבו את מותג ועברו לגל, מדוע עזבו את גל ועברו לטרילוג’י, וכמה זמן יחזיק השידוך הנוכחי. כך שמוקדם לפענח את הקמפיין הנוכחי למול קודמיו.

בקמפיין מתמשך סביב נושאים מחד הפורים מעלים הפרסומאים את המודעות ליקב. סעודת פורים? פותחים טברברג. ארור המן? פותחים טפרברג.

הבודי טקסט מזכיר קצת יותר מקצת את מודעות ‘אפרת’ מלפני עשור. מלל רב על ‘יקב של שומרי תורה ומצוות’, ‘כשרות מהודרת’, ‘מצוות חג מושלמת’ ועוד כמה קלישאות מיותרות שלא מכבדות יקב יוקרתי כמו טפרברג.

פורים שמח, ולחיים.

צמאים? פותחים טפרברג 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. במופלא ממך אל תדרוש…
    ועם הרבה אהבה לגל אורן… הם יודעים למה טפרברג עזבו אותם…
    בביזנס כמו בביזנס…

  2. האמת שלא נראה לי שזה לקוח שכל-כך הפריע למישהו לאבד…
    בטח לקוח של שקל וחצי בשנה.

    מרוב (או מקצת) שהתקציב קטן, מישהו בכלל זוכר מה גל אורן עשו להם?!
    מישהו זוכר בכלל מה מותג בפרסום עשו להם.

    אבל כמו שכתוב במודעה – יקב של שמורי תו”מ… תמיד הדתיים בטוחים
    שהם יודעים יותר מכל משרד פרסום מה טוב ומה נכון.

    לקוח שמחליף שני משרדי פרסום בשנתיים, זה אומר דרשני על הלקוח
    ולא ממש על משרדי הפרסום…

  3. דיייייי
    רואים שזה החברה של כל אורן כותבים את זה
    חברים
    אחלה קמפיין
    בול עונה לקהל היעד
    ותתחילו לפרגן

  4. קצת הגזמתם. המודעה מוגשת יפה. הטקסט אולי מלוקק קצת, אבל ביננו, כמו שאמרו כאן, מי זוכר איך טפרברג נראו לפני שנה?

  5. טפרברג היה חייב ניעור
    סוף סוף משרד אחר, צעיר ורענן
    ניכר לצערי שזו כתבה מתלהמת וסתם
    סך הכל ראיתי את המודעות במשפחה
    זה ממש אחר ושונה

    יישר כח לטרילוג’יק האלה
    משרד חילוני שמבין את המגזר הזה טוב מאוד

  6. רחלושקה,
    אני יודעת שזה עלול לעלות לי במחיר סושי ,
    אבל פישלתם עם המשרד הנוכחי ביג טיים .

  7. בתור אחד שמבין קצת בשוק היין וקשור לחנויות, הקמפיין הצליח. כל השאר לא מעניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן