מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
שוק המים התעורר: תמי4 הגיע לבולטון פוטנציאל, ותקופה אחר כך מי עדן הלכו ל’אפיקים’ | בולטון הרימו קמפיין לא שגרתי וצבעוני מאוד לשטראוס מים | גם נביעות לא שקטו השבוע על השמרים | דעתכם
tami4
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אי אפשר להתעלם מהקמפיין  של ‘בולטון פטנציאל’ ל’שטראוס מים’ הלא היא תמי4 המוכרת והישנה.

תמי העוזרת החדשה 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. @ חוצניק:
    האמת גם אני לא הבנתי… עזרה, מישהו?

  2. פרסומת מצ’עממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    בלי לפגוע באפחד

  3. איך בדיוק תמי 4 מתכוונת לעזור לאמא?
    סתם חנטרוש מחונטרש שאף אחד לא מבין.

    אולי גם הפעם בולטון מכרו לשטראוס ש”חרדים מבינים את המשמעות של זה”.מגוחך.

  4. “ילדים, השנה אתם אחראים על הטוקבקים,
    יוסי עוזר לנו עם הפוסטים. חוצניק”

    😛

  5. טוב, איך אשכנע אתכם שמה שאני כותב נכתב באובייקטיביות, הרי לא תאמינו. אבל אם להיות כנים, גם אלה שהגיבו לפניי לא כולם מידיי אובייקטיביים, אז נלך על זה…

    מודעה טובה יכולה להישען על ויז’ואל טוב או על קריאייטיב טוב, או על שניהם גם יחד. אבל תמיד חשוב שהמודעה תתן ללקוח את מה שהוא רוצה. ממבט על המודעה, המודעה הזו מטרתה היא למכור וכמה שיותר, כך שמה שחשוב בה זה אולי יותר מכל המבצע ש”מגרה” את הלקוח הפוטנציאלי להרים טלפון ולהתעניין, מכאן והלאה זהו כבר תפקידו של איש המכירות הנמצא בצידו השני של הקו…

    ולעצם המודעה, השימוש בשם המוצר – תמי 4, הוא כן נכון, החיבור שלו לשמות הילדים בבית הוא מתחבר נכון למשפחה, המכשיר ניצב בדרך כלל במטבח, לכן האמירה המחברת את המכשיר למטבח גם היא נכונה. ולמי שמכיר את המכשיר, הייחודיות שלו שהמדף עליו מעמידים את הכוס יכול להתקפל ואפשר להשתמש במים גם לבישול, כאשר מעמידים את הסיר מתחת לברז המכשיר ומוזגים לתוכו את המים. השימוש בתקופת הפסח כאשר כל הילדים נרתמים לעזרה בבית הוא נכון גם כן והוא מתחבר לתקופה.

    לסיכום זו מודעה טובה ונכונה למטרות שהלקוח הציב למשרד הפרסום, ולאלה שקשה להם עם הפריסה הרחבה, אתם מוזמנים ללגום עוד כוס מים של תמי 4….

  6. כמה נקודות למחשבה

    בולטון נהנים עכשיו מהרבה כסף רק בגלל המלחמה במגזר הכללי בין שטראוס לאלקטרה
    שם זה לא מודעות אינצים בעיתון הבית של קליגר, אלא מליונים בקמפינים קדמים וכו’

    לגבי המודעה, מודעה חמודה טובה מעבירה את המסר, מבליטה את המוצר
    זה שאדון צלניקר אינו מבין, נראה לי שזה קשור שנפתלי המנהל תיעוד לא אירגן לו איזה הפצה של מערכת של תמי 4, וזה שחני וייזר לא מבינה, הייתי מציע לה לחדד קודם את הקמפיין של 012 ואח”כ תמי 4

  7. יש להם אולי איזו תמי ששומרת על הילדים למטה?

  8. יותר נכון היה לכתוב: תמי עוזרת לי במטבח.
    [לא תמי4]

  9. נראה לי שאדון קליגר הנכבד גם לא הבין את מה שהוא כתב.

  10. יאללה חלאס עם כל הסיפורים
    סוף סוף מודעה נקייה, מעבירה מסר חד ברור ונקי בלי שטיקים ובלי טריקים
    לגבי העוזרת, מדובר בתובנה חזקה שעכשיו בערב פסח לוקחים עוזרת ואם פעם קראו לה מרינה היום קורים לה תמי

  11. ניתן לנתח את הפרסום לכאן ולכאן, דבר אחד בטוח, המבקר בוודאי שלא הבין שתמי עוזרת במטבח, אחרת היה מבקש לתקן ל”ת. עוזרת במטבח”.

    נכון אמא?

  12. נוחעם כתב:

    ניתן לנתח את הפרסום לכאן ולכאן, דבר אחד בטוח, המבקר בוודאי שלא הבין שתמי עוזרת במטבח, אחרת היה מבקש לתקן ל”ת. עוזרת במטבח”.

    נכון אמא?

    חזקקקקקקקקק

  13. @ אורן:
    האם צריך להיות מהמר כפייתי כדי לדעת באיזה קומה באזור הבורסה הנך עובד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן