מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
אחד המגיבים בפוסט על משקלתא טען, איזה יופי שמשקלתא עבדו בלי משרד פרסום • אז נכון, הנה עוד לקוחות פרטיים שעובדים בלי כל זה • לא קוראים לנו רמי לוי –  איך כן קוראים לנו?
ש
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תמיד אומרים שנורא מעצבן לבנות מותג שהאמירה המרכזית שלו היא המחיר הזול.

זה יכול לגרום לקהלי יעד מסויימים לברוח, יכול גם לתת תחושה שהסחורה היא לא אי-אי-אי – ובכלל ב’חינעם קריגט מען כינם’, אמרה לנו הסבתא הפולנייה החשדנית.

הנה פרינט שמצאתי באחד המקומונים בירושלים, לרשת רהיטים בשם ‘שלחן מלכים’. אין משרד פרסום, וגם מי צריך משרד כשבעלי החנות ניחונו באינטואציה פרסומית כה מפותחת.

 

נמאס לנו מקופירייטרים ומפלנרים, אנחנו רוצים למכור וזהו 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

37 תגובות

  1. חפירות שהשם ישמור .
    מעיק לעוס ודוחה.

    ( לקוחה של ׳זה השולחן׳, בגלל השירות !!! )  

  2. עכשיו אני מבין למה צריך…
    אם היה לו מישהו שהיה מכוון אותו זה היה נראה יותר טוב.
    העיצוב רע והטקסט מטריח.

  3. כמה הערות

    שוקי, היית צריך לכתוב גילוי נאות וד”ל
    —צוזנר—

  4. דודי כתב:

    כמה הערות
    שוקי, היית צריך לכתוב גילוי נאות וד”ל
    —צוזנר—

    גילוי נאות על מה?

    לא מכיר, לא את חנות הרהיטים הזו. לא את בעליה. וגם לא את מתחריה.

    אה?

  5. אם נגעו במיתוג של משקלתא, יש מה לזכור

    אולי הם פתחו ענף חדש של קיבוע המאכעריזיה ענף שהיה קיים גם בעבר במיוחד למי שהיה בעיות בבנק בקבלת משכנתא לפי הספר, אבל הם לא יחודיים בתחום לאחר שהענף הזה קיים.

    יש תשובה, מה הערך המוסף ללכת למשכלתא מללכת למאכער אחר?

    המיתוג לא גרם למיתוג לפי התוצאת של מיתוג שאנחנו מכירים, מדובר רק בעסק שהצליח לגרום לכולם לדעת שהם קיימים אבל באותה מידה פתח את הדלת למתחרים.

    ספק רב באם התוצאות העיסקיות של היקף הפרסום וים המלל והיח”צנות ועיסקאות הברטרים וטיקבוקי הפורומים, הביא להם תוצאות שאפשר היה לקבל בהשקעה נכונה.

    מה שברור, שהאמבציה של הזוג כנראה מתאים יותר לענף הפרסום, והנה אולי זה התחיל מהמודעה המדוברת.

  6. מנדל כתב:

    אם נגעו במיתוג של משקלתא, יש מה לזכור

    א. “אולי הם פתחו ענף חדש” – היא הנותנת, הם היו הראשונים בקטגוריית חברת פתרון משכנתאות במגזר ולכן מן הסתם (כמובן אם הם ממציאים את עצמם כל פעם מחדש) הם נשארים בתודעה כוותיקים בקטגוריה.
    ב. “יש תשובה, מה הערך המוסף ללכת למשכלתא מללכת למאכער אחר?” – תענה לי קודם אתה מה הערך המוסף של קוקה קולה לעומת פפסי.
    ג. מה שברור, שהאמבציה של הזוג כנראה מתאים יותר לענף הפרסום, והנה אולי זה התחיל מהמודעה המדוברת” – אולי גיטי ויספלד יכולה לעסוק בפרסום – אך אמביציה לא מספקת מקצוענות.

  7. עם כאלו יציאות קרש לא פלא שהבן אדם מוכר שולחנות.

  8. המודעה הזאת כנ”ל משקלתא מוכיחה כמה כן צריך משרד פרסום מקצועי!!!

  9. איש בער כתב:

    מנדל כתב:
    א. “אולי הם פתחו ענף חדש” – היא הנותנת, הם היו הראשונים בקטגוריית חברת פתרון משכנתאות במגזר ולכן מן הסתם (כמובן אם הם ממציאים את עצמם כל פעם מחדש) הם נשארים בתודעה כוותיקים בקטגוריה.

    מי אומר בכלל שיש צורך בחברת “פתרון משכנתאות”? מי ערב שהאינטרנט שלהם זהה ללקוח שלהם? (אני רק נזכר שפעם אחד מהעוסקים בענף עקץ את אחד ממנהלי הבנקים שהגיע הזמן שהבנקים יתגמלו את המאכערים דהיינו הם רוצים כסף בנוסף מהלקוח ואז הלקוח ישלם בנוסף את האינטרנס של המאכער), יעוץ למשכנתא נועד למי שיש לו בעייה בבנק, צריך לדעת מה להגיש ומה לומר, אבל לסתם אנשים זה לא כל כך נחוץ.
    וזה שמשווקים שהשוק של המשכנתאות זה כל כך מסובך, נועד אך ורק להרתיע לקוחות לגשת ישירות לבנק ולהביא אותם אליהם.

    ב. “יש תשובה, מה הערך המוסף ללכת למשכלתא מללכת למאכער אחר?” – תענה לי קודם אתה מה הערך המוסף של קוקה קולה לעומת פפסי.

    קוקה קולה ופפסי זה ענין של טעם, מה טעים יותר. ויש בחירה יום זה ויום אחר טעם אחר.
    משכנתא, כולם נותנים אותו שירות, השאלה שלי מה יש ערך מוסף למי שעושה זאת דרך משכלתא לבין חברה אחרת בתחום או ישירות בבנק,
    מי שיצטרך לתת שירות למשך 20 שנה זה הבנק, החברות האחרות לא מספקים תשובה מיידית, הם יכולים להחתים אותך על מסמך יפוי כח, לבקש נתונים מהבנק ואחרי זה להחזיר לך תשובה, טלפון שבור. אגב, הם עושים זאת היום?
    לענין המיתוג זה חשוב, כי אני כרוכש דירה אם אני צריך להחליט לאיזה מאכער לגשת מדוע שאני יעדיף משכלתא? ולא למאכער אחר.
    וזה חכמת המיתוג.

  10. עד לפני תקופה היתה לחנות הזאת פרסומות לא רעות בכלל,
    מה קרה?

  11. חכמים כל המדברים על פרסום, אתם מקצוענים וגם עושים מזה כסף.א וודא..
    אז בואו אלמד אתכם משהו בלבל קצת גבוה יותר-בקריצה אגלה לכם שמדובר בביזנס:
    לכו תבדקו אם המיתוג שווה משהו-אם המוצר שאתם עומדים לרכוש הוא איכותי על אמת.
    מנסיון כלקוח חוזר-המיתוג של משקלתא הביא אותי אליהם, המקצוענות, השירות-השאירו אותי אצלם, וזה מה שחשוב!!!!

  12. הועתק מפוסט סמוך. ואגב, גם רמי לוי עושה שימוש באנשי מקצוע.

    ————————————-
    חובבן מצוי כתב:

    אם כבר מדברים, הגיע הזמן להקדיש מחשבה לתופעה המופלאה (מבחינה פרסומית) ששמה משקלתא.
    שמתם לב שאף משרד פרסום לא אחראי להצלחה המיתוגית שלהם, ושאת הכל הם עשו לבד? האם העובדה שאברך ואברכית בעלזאים עשו עבודה כל כך טובה לבד, בלי פלנרים, קופירייטרים, תקציבאיות, סופרוויזיריות וכל השאר, לא מציבה סימן שאלה אחד גדול מעל כל התעשייה?

    אתה חי בסרט. טועה ומטעה. ל’משקלתא’ יש משרד מיתוג חיצוני. נקודה. זה שאתה לא יודע על כך, לא סותר את העובדה הזו. תברר קצת לפני שאתה מטקבק. לאורך כל הדרך הם נעזרו ונעזרים באנשי פרסום מקצועיים.

  13. חברה’

    בלי לחץ! תרגיעו!

    בכל מקרה רק אתם פה

    כך שאין חשש שהלקוחות יראו מה כתוב כאן

    ואולי אולי יעזבו אתכם

  14. היום ב’המודיע’ עמוד ראשון, יש להם פרסומת נאה.

  15. יש ל”שולחן מלכים” פרסומת מצוינת
    בעיתון בקהילה השבוע…….
    (נגנבה שמועה לאוזני… שהם לא עשו את זה לבד)

  16. פירסום ממש מקצועי, הרעיון מביא איתו משהו חדש משהו שלא ראו עד עכשיו, ההיפך הפירסום הרגיל עד היום ברוב בתי העסק כבר נדוש זה חוזר על עצמו, זה מביא איתו משהו מאד מסקרן לקרוא ולהתעניין מה שבעצם הפירסום צריך לעשות לבעל העסק, לדעתי עומד פה מאחורי זה אנשים מאד מוכשרים שעוד יעשו מהפכה עניין של הפירסום, אני מכיר את הבעלים של שולחן מלכים ואני יודע שהפירום לא נעשה אצלו אלא בשתי אנשים בתחום בעלי כישרון מובהק,
    אז במקום לקטר אז תנו קצת כבוד כי בהחלט יש על מה……..

  17. כולה אבל כולה שני חובבנים שלומדים פרסום בהבצפר ועושים רוח…

  18. מנדל כתב:

    מי אומר בכלל שיש צורך בחברת “פתרון משכנתאות”?

    לא ברור מה אתה רוצה….
    1. “צורך” הוא מלאכותי לרוב המוצרים היום בשוק לא היה צורך קודם שיצרו אותו.
    2. תתפלא, יש אנשים שאין להם כח וזמן להתרוצץ חודש בבנקים בשביל משכנתא.

    מנדל כתב:

    קוקה קולה ופפסי זה ענין של טעם,

    בולשיט….

    מנדל כתב:

    לענין המיתוג זה חשוב, כי אני כרוכש דירה אם אני צריך להחליט לאיזה מאכער לגשת מדוע שאני יעדיף משכלתא? ולא למאכער אחר.
    וזה חכמת המיתוג.

    ברור שהכל עניין של מיתוג ועל זה לא חלקתי
    וחזר חלילה.

  19. מנחם כתב:

    undefined

    יכול להיות שפרסום הם יודעים לעשות, יח”צ פחות…

  20. מי שעושה את כל העבודה האמיתית במשקלתא וכמובן גם בפרסום, זה שניידר הכשרוני הבן של עורך המודיע.

  21. דבר אחד אני יכול לומר….
    המודעה הכי טובה בעיתוני סוף השבוע זה “שולחן מלכים”
    המודעה הכי שונה והכי מושכת. נקודה.

  22. גם אם זה זוג חובבנים מהבצפר, אני מצדיע להם על הקריאיטיב….. (וגם על האומץ…. ויש כאן אומץ)@ אלכסנדר:

  23. אין ספק שהפרסומות שמייצגים לאחרונה את שולחן מלכים
    הם שונים, מעניינים, ומושכים!
    השבוע בבקהילה הם גם עשו משהו מאוד יפה!
    עלו והצליחו!

    (השבוע יש כבר גם סמל של תרנוגל… ימים יגידו מי זה התרנגול)

  24. לדעתי , הבחור שעובד על זה הוא תותך , כ”ש אם הוא לא למד את זה …
    כי הפרסום ממש מדהים , מושך ומעניין , גם העיצוב נקי ומושך,
    שמעתי שהוא עובד עם גרפקאי מוכשר, שאפו לפירסום !!!

  25. נו ב’מת…..
    ההגזמה פה משגעת אותי באם מדובר על המודעה שהוצגה בפוסט אתם
    ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש …… מגזימים.
    חביב ותו לא

  26. אההההה וגם אם תרביצו לי –
    העיצוב חובבני

  27. העיצוב אמנם ממש חובבני, אבל הפרסום ממש ממש מצוין!!איש בער כתב:

    אההההה וגם אם תרביצו לי –
    העיצוב חובבני

  28. ביום שישי פורסמה בהמודיע עמוד ראשון מודעה ממש חביבה שמשכה הרבה תשומת לב.

  29. זה נשמע פה כאילו למישהו יש אינטרס בכל העניין לקדם את המודעה המסכנה הזו,
    לדעתי אין פה לא עיצוב לא פרסום לא קריאיטיב לא כלום!!!!
    מודעה הכי מגעילה בסוף שבוע האחרון, ולולא היה בכל העיתונים בכלל לא הייתי מעיף מבט.
    ולכל בעלי האינטרסים פה אתם שקופים.

  30. אנחנו לא זה
    ואנחנו לא ככה
    לא קוראים לנו זה
    ולא קוראים לנו ככה…
    אין לנו זה
    ולא תמצא אצלנו כזה…
    עוד חצי מבושל אחד
    ועוד שניים מיותרים וחסרי מעוף
    עוד אחד או שניים אחרונים שחוקים וחבוטים במיוחד…….

    ועכשיו, בהנחה שלא נעמצו לך העיניים עדיין, קבל:

    פאנץ’-ליין חלש וחלול

    ככה עושים פרסום נושך!

  31. הייתי שם כתב:

    מי שעושה את כל העבודה האמיתית במשקלתא וכמובן גם בפרסום, זה שניידר הכשרוני הבן של עורך המודיע.

    ממש לא. יש להם משרד פרסום. ובכוונה הלכו שם על קו חדירה לאורך כל הדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן