מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יש איזה, מישו, לא נגיד את שמו. אבל רק נספר שהוא נותן שירותים למוסדות ועסקים בינוניים ומעלה.

שימו לב לצורה בה הוא גורם למעורבות גבוהה של קהל היעד שלו.

הפיתרון? אי”ה בליל שישי הבא עלינו לטובה. כן זה יגיע הלילה ובגדול.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. קצת מוזר – בין הראשון והשני יש קשר, דרשו מול מפעל הש”ס, אבל יד שרה מול מימד זה אפעס לא שידוך…

  2. שוקי שטארק!

    האם קיבלת את תקציב היח”צ של המפרסם הנ”ל
    או שזה רק נראה כך?

    מה חידשת לנו?
    את המודעות כולנו ראינו, מן הסתם
    לספר לנו מי זה, גם לא סיפרת לנו
    אז מה כן?

    מילא בימים שמשמעם ניחא
    אבל בכזה יום!

    תן לחגוג קצת עם נוחעם!

  3. מחכה בקוצר רוח לליל שישי…..
    ולא כדי לדעת מי המפרסם

  4. כמי שפרסם טיזרים בעבר, אני זוכר שביקשתי מחוצניק לפרסם פוסט בפאשקעוויל והוא אמר לי שהוא לא מפרסם טיזרים שפורסמו במדיה בלי לתת לקוראי פאשקעוויל מידע נוסף מעבר לשמועות בברנזה והנה בא שוקי שטרק ומפרסם את הטיזרים בבלוג בלי לתת שום קצה חוט.

    נקודה לזכות: הלילה יהיה ליל שישי. קראתי נכון? הבנתי נכון? ואווווווווו

  5. זה נראה יותר קשור לתחום הדפוס. (אולי כל גרף ??…)

    ס’תכלו את צבעי ה-CMYK

    (ואם לא, אולי לפעם הבאה) 🙂

  6. נו זה ברור מידי….
    פורום המנהלים של המודיע ע”י משרד הפרסום קלמן V
    השאלה האם מישהו כבר יודע לחשוף מיהו העובד\ת החדש\ה במשרד זה….

  7. אחד כתב:

    נו זה ברור מידי….
    פורום המנהלים של המודיע ע”י משרד הפרסום קלמן V
    השאלה האם מישהו כבר יודע לחשוף מיהו העובד\ת החדש\ה במשרד זה….

    ואתה רוצה לומר שהם פרסמו בהמבשר?

    ראיתי שבוע שעבר רק בהמבשר ולא בהמודיע, לכן זה נראה לא סביר.

  8. דווקא חשבתי שמדובר על איזה אירוע של המבשר, כי הטיזרים פורסמו בהמבשר.

    ולהזכירכם האירוע של המובילים עדיין לא התקיים השנה, ונדחה שוב ושוב.

  9. שבוע שעבר הופיע הפתרון בהמודיע כשאחרי כל הטיזרים, הופיעה המודעה של פורום מנהלים ששם כולם נפגשים.

  10. טעות של טירונים כל מהלך הפרסום הזה.

    החל במודעה שממש לא פותרת מהודק את הטיזר, וכלה במודעה שמשדרת כמה מסרים מנוגדים בטעויות כתיב.

    גם הסלוגן “דפוס עבודה מקצועי”, היה בתחילה נראה לי כמו פרודיה על עולה מרוסיה.

  11. נטע נינארי כתב:

    טעות של טירונים כל מהלך הפרסום הזה.

    החל במודעה שממש לא פותרת מהודק את הטיזר, וכלה במודעה שמשדרת כמה מסרים מנוגדים בטעויות כתיב.

    גם הסלוגן “דפוס עבודה מקצועי”, היה בתחילה נראה לי כמו פרודיה על עולה מרוסיה.

    בכלל כל מהלך הפרסום שלהם טירוני..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן