מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
לפעמים אנחנו מחפשים את המטאפורה שתגרום לקהל היעד להבין שיש כאן משהו גדול, לא כמו תמיד • בגל-אורן לקחו את אוויס, אלו שמשתדלים תמיד יותר, והפכו אותם לקטגוריה אחרת • בלי הרבה מילים.
ורק נקווה לתורות ארוכים אופייניים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה רצה הלקוח? למכור בוכתא של רכבים בבליצ’ קצר ומהיר.

הפתרון: פותחים סופרמרקט של רכבים ליומיים בלבד. כן, בדיוק כמו יש ואושר עד.

avis_market
ורק נקווה לתורות ארוכים אופייניים

על הכלים:

מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • ארט: ואדים טיפליצקי • קופי: מנדי פרומר • תקציבאי: יאיר שרעבי • סופרוויזרית: הדס מוסקוביץ


שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. המשחטה בקצה הקופה מוסיפה לתחושת הבזאר.
    קריאייטיב במיטבו. הלכו על כל הקופה…

  2. גל כהרגלם!
    מודעה מדהימה!
    המון חשיבה מאחוריה היא ברמה מאד גבוההה
    כמה כיף שיש במגזר עדיין מידי פעם מודעות ברמה כזו
    תמשיכו להצליח!

  3. מודעה יפה,חבל רק שהיא בוזבזה על המדיות של קרית ספר.

  4. אם דפני ליף רק הייתה יודעת כמה המחאה שלה מועילה.
    הפגנה אחת, וכבר מוכרים לנו מכוניות כמו לחם וחלב.
    עוד שנים, שלושה הפגנות ואנחנו מסודרים…

  5. בטח התכוונת שתיים שלוש הפגנות
    עברית שפה קשה

  6. ארטיסט כתב:

    בטח התכוונת שתיים שלוש הפגנות
    עברית שפה קשה

    אתה יודע מה, עדיף בלי הפגנות בכלל.

  7. שימו לב שימו לב –
    ל…צבע הלבן ששולט בגאון.

    כמה שזה נאה!

    דווקא כשיש כזו מטאפורה עם נגיעות לקלילות דעת, לאווירת ‘שוק’ רכבים (והכי מסוכן בדור
    שלנו: חיוך קטנטן), היה חשוב לשדר את האצילות והייציבות.

    המסר משודר נפלא. “אנו, AVIS, לא מקשקשים סתם. לא ‘ממלאים’ את הגיליון בגרפיקה. אין שטויות. רק שתבין, יש כאן מכירת ענק”.

    גל – יופי.

  8. יש משהו במפרסם הזה – איויס, ואולי במשרד הפרסום שלו.
    על אף שהלקוח לא מפרסם הרבה במגזר החרדי ובסה”כ רואים אותו במדיה רק מידי פעם,
    הוא נראה טוב, זוכרים את הפרסומים שלו ואני בטח שזה גם מעיד על נתח הפעילות שלו במגזר.

    אולי זה הקריאייטיב במודעות של הלקוח, אולי השפה הגרפית, אולי תכנון המדיה, אולי שיטת העבודה
    של קמפיינים קטנים בכל תקופה, ואולי בעצם שילוב של כל אלה יחד.

    הלקוח הזה הוא דוגמא מצוינת לאיך עושים פעילות יפה ומכובדת בתקציבים לא גדולים ובכל זאת
    שומרים על אפקטיביות.

    כבוד לפרסום גלורן ולא פחות למפרסם עצמו.

  9. הקרייאטיב פה מתוסבך מידי ולא ברור למרות הקיצ’ הנחמד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן