מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לפני דקות אחדות התקבלה ההודעה הרשמית, לפיה מנחם אייכלר מסיים החודש את תפקידו כמנכ”ל משותף של המחלקה החרדית במקאן אריקסון • אייכלר יחזור לעסוק בתחום הייעוץ השיווקי-אסטרטגי למגזר החרדי וימשיך בתפקידו כאיש יחסי הציבור וקשרי קהילה של לאומי ולאומי למשכנתאות • שוקי שטארק מהרהר: האם המחלקות החרדיות של המשרדים הכללים נכשלו?
מנחם אייכלר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני דקות אחדות התקבלה ההודעה הרשמית, לפיה מנחם אייכלר מסיים החודש את תפקידו כמנכ”ל משותף של המחלקה החרדית במקאן אריקסון. לאחר תקופת עשייה פורייה וברוכה, לדבריו, הוא עוזב את תפקידו וחוזר לעסוק בתחום הייעוץ השיווקי-אסטרטגי למגזר החרדי. במקביל, ימשיך בתפקידו כאיש יחסי הציבור וקשרי קהילה של לאומי ולאומי למשכנתאות.

צוות פאשקעוויל מאחל למנחם הרבה הצלחה בהמשך הדרך.

אני רק שאלה

מבחינה מקצועית, אין ספק כי התוצרים של מקאן המגזרית היו מצוינים. הנציגים במגזר שקיבלו השראה מהמגזר הכללי ותרגמו לשפתנו – הצליחו להנפיק תחת ידם סדרות מדויקות ומוכרות. אז איפה הבעיה? מדוע המשרד המגזרי של מקאן לא הצליח להתרומם?

אני רק מסקנה

הבעיה טמונה, ככל הנראה, במחלקות השיווק. אין להם את הבריסק והרווח והאלימלך או ההורביץ שיש למשרדים מצליחים אחרים. אין מה לעשות – לא היה למקאן המגזרית מספיק קליינטים בכדי להחזיק את הפיל הלבן הזה. וכלשון אחד מהבכירים שם: זו היתה שערוריה תקציבית.

וכשיש שערוריה תקציבית, למי זה לא עולה על העצבים? עוד יום עוד יום, ואם לא מתקדמים עניינים ונחתכים טיק-טק, אפשר לומר קדיש על המחלקה. או לפחות לגרום לה לדיאטה רצחנית – ולא מנוסח קלוריד, אלא פשוט להפסיק לספק את הבשר וההשמנת.

כאן אנחנו נוגעים בנקודה נוספת מעניינת: מדוע המשרדים הגדולים במגזר הכללי לא פותחים ‘מחלקה חרדית’. הרי בא נזכור שמכל התקציבים הענקיים שהם מעבירים אפשר ‘לכאורה’ להוריד כמה גרושים לציבור החרדי באמצעות המשרד הגדול. הקשרים כבר קיימים, התקציבאים ומנהלי השיווק מכירים כמו חברים מהתיכון, ומה יותר פשוט מזה שמודי כידון יגיד לעמוס שפירא, עמוסי, פתחתי מחלקה חרדית, שלח לי בבקשה את הסדינים ליתד יום גימ”ל (ואיך אמר כאן פעם אבי קורנס? עוד יישאר עודף מהתקציבים).

אבל אדלר חומסקי ורשבסקי GREY, ואחריהם מקאן אריקסון, מוכיחים מעבר לכל ספק, כי אולי זה נשמע טוב, אבל זה נראה אחרת לגמרי ומה שרואים משם לא רואים מכאן. עובדה, מקאן אריקסון החזיקה חלק מסלקום, ואצלנו זה מטופל באמצעות בולטון. ולא חסרות דוגמאות.

אנחנו כמובן נמשיך לעקוב אחרי התזוזות בלוחות הטקטוניים במשרדי הפרסום שלנו. נקווה שהכל יתהפך לטובה. תמיד לטובה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. בקיצור גל קונים את המחלקה החרדית של מקאן?

    ולכן מנחם עוזב?

  2. כאילו יש למישהו ספק. ברור לגמרי שהמחלקה הזו כשלה לחלוטין. מה פתאום לוקחים אדם לנהל מחלקה על סמך שהוא בן של? (מבלי חלילה לזלזל במנחם היקר)

    גם את איתן דובקין לקחו סתם ככה, כי הוא היה דתי מחמד שישב על מיקרופונים.

  3. חבללל, מקאן פספסו בגדול. מנחם בחור עלאכיפאק.

  4. אני מהמרת בגדול שמנחם ייכנס לאחד המשרדים האחרים. אפיקים, תעשו כמו בולטון וגל-אורן, תכניסו זרם חדש למערכת אצליכם.

  5. הכשלון הגדול של מקאן זה שפשוט הם לא עבדו
    אם אילן ואלון ואיריס היו מקדישים עשר אחוז למחלקה החרדית, אזי מצבם היה טוב
    זה לא העניין של להעביר סדינים ליתד יום ג’ אלא האסטרטגיה נטו

  6. מנחם מנחם,
    עכשיו מה?
    הסבב נגמר..?
    מנחם דווקא מוכשר ויש לו את זה אבל כנראה שזה לא מספיק,
    הוא לא הצליח להרים את מקאן מגזרים כי הגיע הזמן שכולםם יבינו שחרדים זה שפה קשה!!!!

  7. מנחם ידידי הוא תותח על, בחור מקצועישמכיר היטב את התעשייה שלנו. עד עכשיו הוא היה מנהל משותף ואחראי על היח”צ. לדעתי עכשיו הוא צריך לעבור לצד של הלקוח. תפור עליו.

  8. מנחם הוא בחור מוכשר בכל קנה מידה, מאחל לו הרבה הצלחה…הבחור כריש על כך אין חולק…

  9. איש מוכשר וחביב במיוחד, מיטב האיחולים, מנחם

  10. בהמשך להקמת גוף / חברת מדיה שמתבשלת בימים אלה בין מקאן לגל היה מנחם אייכלר חייב למראית עין לעזוב ולטפל בבנק לאומי
    בכדי שלא יהיה ניגוד עינינים לתיק בנק הפועלים שנמצא בגל

    וכך נסללת הדרך למיזוג / איחוד בין המשרדים מקאן(החרדית) לגל אורן
    ולחברה החדשה שתסעיר את הענף בקנית מדיה
    עיתונים היכונו !!!

  11. אני רק שאלה
    עדיין שווה להיות מנכ”ל של משרד חרדי?

    (מהמעט שהכרתי את מנחם אכן מדובר באדם נחמד ביותר)

  12. שוקי שטארק, אתה גדול!
    ועל זה אמרו רבותינו: “יש לו את זה”.

  13. מנחם בגדול דוס פרסום ממוצע
    קם ב 12
    מביא טשולנט לחברה במשרד
    ובערב מתייחצן בארועים

  14. @ מפרגן:
    @ הברקה בפרסום:

    תגידו, מה נסגר איתכם, אתם רוצים אצלי בעיתון איזה שטעלע, או מה?

  15. שוקי,
    לא רק כתיבה משובחת גם קליטה מהירה!

  16. לסיכום, מענין להזמין סקר ב’יפעת’ על אנשי פרסום חרדים שלא דילגו ממשרד למשרד ועברו מג’וב לג’וב בשנים האחרונות, נראה לכם שיש חיה כזאת?!

  17. אני דווקא מצדיע לאנשים שעוברים משרדים ,ויודעים היכן פרוס החמאה.
    בכל מקרה בהצלחה איש יקר ונחמד מנחם. תמשיך להצליח להיכן שתפנה

  18. @ פוטנציאליסטית:
    כדאי לך להירגע..
    את כנראה מאווד לא מבינה.

  19. מי הם אנשי הפרסום החרדיים?!
    באיזו ישיבה הם למדו?!
    איזו אוניברסיטה?!
    מנהלי חברות הפרסום הם אנשי עסקים לכל דבר ועניין סוג של מתווכים בין נותן השרות ללקוח, יש גם מחלקת גרפיקה ופרסום
    אבל כל השאר הם ………- השלם את החסר

  20. מנחם בחור חביב ומוכשר.

    תכל’ס קידם את לאומי חזק בשלוש שנים האחרונות.

    יירשם לזכותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן