דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
אצל החילונים התקציב של קוקה קולה מנוהל בידי סוכנות מודעות עמומה בשם דחף, כשהיא משמשת בסך הכל צינור לדרישות קוקה-קולה העולמית • אבל בנוגע לחרדים, הם סמוכים נטו על פרסום מימד, שם הם ממשכים בעקביות בקונספט של ‘שבת שלום קוקה-קולה’ • וגם: מתי נראה את קוקה קולה בחופים החרדיים?
cola kol hashabat cd A4
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זוכרים את קיץ אדום לוהט? אין מצב ששכחתם. נו, המבצע הזה שגרם לכם לעוט על כל פחית קולה למצוא את האות ט’ המשלימה את המילה ‘טיול’.

עברו הימים האלו מזמן. מה שהתאים אז לחילונים ובקושי עבר אדפטציות עבורינו, לא מתאים לנו היום.

קוקה קולה לא מעוניינת להתחבר אצלינו לתופעות גשמיות גסות. לא מתאים לה שנכיר אותה דרך אנרגיה ושמחה שלא לדבר מצווה. אצלינו מימד חינכו אותה שהיא להתחבר לערך הכי עליון שהוא במקרה גם ערך גשמי מעולה – שבת קודש. עונג שבת.

וכך מדי שנה, בקיץ (למה בקיץ? זייכר לשנות ה-90 שהמבצעים היו בקיץ), היא מזכירה לנו שהיא רלוונטית מתמיד. השנה הם עומדים לבצע עבורינו הפקת דיסק של כל גדולי הזמר לזמירות השבת.

מה זה אומר? קוקה קולה פרסמה בעיתונות החרדית רשימת שירים מפורסמים עם זמרים מפורסמים, והעם, כלומר אנחנו, מתקשרים לטלפון מיוחד מקישים את הבחירה שלנו, והחברה המרכזית תיקח את קבוצת השירים הכי נבחרת והזמרים בעצמם יבצעו אותם לטובת קוקה-קולה, דהיינו, לטובתנו. מגניב, לא?

לפי מה שמספרים, כמות הטלפונים לבחירת הזמרים הזויה בטירוף. הקהל לא מפסיק להתקשר ולבחור את אהובי ליבו והקונספט נראה מוצלח מתמיד. לא נספר לכם מי מככב בינתיים בראשות הבחירה, אבל תסתכלו על הרשימה בעצמכם ותבינו.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2012/07/coca_260612.mp3|titles=coca_260612]

cola kol hashabat cd A4

ומה? ברוח פתיחת עונת הרחצה אולי בקשה קטנה מקוקה-קולה הגדולה. תראו את העצמות העלובות שמעניקים לציבור החרדי העיריות בחופי הים; כנסו אתם לנישה המעצבנת הזו ותרמו כמה גרושים לכסאות, אוהלים, טושים, וכל מה שאתם נותנים לבני-דודינו הטועים. אתם תראו כמה נאהב אותכם. זה יהיה וויכטיגע ‘לקראת שבת’.

על הכלים:

מנהלת קרייאטיב: מנוחה שטרן. סופרוויזרית: יפי ורטהיימר. קופי: ליבי ברנדס. ארט: די. ג.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. למה אין זמרים ספרדיים? מישהו מהפלנרים של מימד נרדם?

  2. תוצאות אפקטיביות צריכים קצת יותר להזיע מול קונספטים כאלו של מימד

  3. במודעה הזאת רואים הבדל בין משרד פרסום של הרביעייה הראשונה
    לבין משרד סטודיו מהליגה השנייה, הלכו על כל הקופה עם האסטרטגיה, לקחו את כל הלהיות בשמחה ושמו את זה בפח האשפה, יפאורה יושבים עכשיו ולא יודעים מהיכן זה מגיע להם,

    מימד שאפו

  4. הקטע הכי אהוב עלי בפרסומת:
    הצביעו ואולי תזכו – לא במאזדה 3 החדשה
    אלא בהרבה יותר מזה, שמיניית קוק

    🙂

  5. בושה וחרפה! זלזול משווע!
    כל הטררם, כי “אולי” אזכה במארז קולה?
    נפלתם על הראש קמצנים?! בחילוני זה לא היה קורה בחיים!
    מגעיל אותי…

    (סליחה על העצבים שלי)

  6. אנחנו לא משרתים בצבא, מצפצפים על מס הכנסה, יש לנו מאה ילדים

    תגידי תודה שפרגנו לנו קוקה קולה.

    מבחינתם גם סופר דרינק אנחנו לא שווים.

  7. בואו נשים שנייה את האסטרטגיה בצד ונתמקד במיזם כשלעצמו
    והוא לדעתי רדוד ביותר
    דיסק שירי שבת בכל מיני סגנונות כבר חולק חינם לכל דיכפין{בלי מארזים ובלי הגרלות} ע”י גופים מסחריים.עיתוני חג ועמותות
    מימד מבטיחים לנו שהפעם אנחנו נבחר את השירים וגדולי הזמרים ישירו אותם מחדש
    ומי הם גדולי הזמרים?קרליבך ז”ל?בן ציון שינקר?או אולי פריד ובן דוד?קשה לי להאמין
    אז מה יקחו זמרים ליגה ב או ג ?לא היה עדיף להשתמש במקור?
    לגבי השבת כשלעצמה.הייתי מציע למימד קצת להרגיע.ראיתי השבוע ידיעת יח”צ עם הכותרת “שבת קודש שייכת לקוקה קולה”נו באמת לא נסחפתם?
    השאפו הגדול אם כן הוא לא למייזם אלא למימד דווקא על הצורה המתוחכמת להוציא כסף מהלקוח על כלום ז”א לעשות קמפיין לבחירת השירים שכפי שהסברתי אין בזה שום תועלת וההפך.היו מחלקים דיסק עם הזמרים המקוריים וזהו
    אבל אז…איך מימד יסגרו את החודש

  8. איפה התמימות והמחשב הנקיה של פעם?

    איפה העסקנים האמיתים של פעם?

    איפה כל היופי נעלם בתוך מערבולת של באזז ועסקנות זולה.

    מי יעיז לחלום שאי פעם במגזר החרדי התפרסם קמפין עם השם “לוהט”

    ואף פשקוויל לא יצא כנגד זה. ואפי’ המודיע פירסם את זה?

  9. @ מצפון נקי:

    אם אתה באמת רוצה להגיב במצפון נקי, בוא נשב ונקרא את כל המודעה שוב, מהתחלה ועד הסוף, לאט לאט…
    כן…ככה.. יופי. ועכשיו מצפון נקי שלנו, איפה בדיוק ראית שם את המילה לוהט?
    אופס… כנראה שהמצפון שלך לא כל כך נקי כמו שאתה מנסה להציג אותו….

  10. אתם צודקים. פשוט ביזיון לתת שמיניית קוקה קולה ששווה קרוב לארבעים שקל ואנשים שעשו מאמץ אדיר שלא יתואר והרימו טלפון.
    זו פשוט בושה.
    אר.סי. למשל נותנים הרבה יותר לצרכנים……תזכירו לי מה בדיוק?
    ואפרופו דיסק במתנה – אני אישית לא זוכר שיצא אי פעם דיסק שכולנו יכולנו להחליט אילו שירים יהיו בו, אבל כנראה שיש פה אנשים עם זיכרון טוב יותר.
    לגבי הזמרים המשתתפים בדיסק, יצחק כבר יודע שלא יביאו את קרליבך להשתתף בו,( בטוח יצחק? אולי בכל זאת?) אז כנראה שיהיו שם רק זמרים ליגה ג’….. תתכונן לאכול את הכובע יצחק. בתיאבון!

  11. כשאני רואה את קוקה קולה מחובר בטבעיות לשבת, אם כל הזמירות של סעודת שבת. אני מתקשה להאמין שבבחרותי צעקו המשגיחים בישיבות ש”תיירה” זה טעם החיים לא קוקה קולה.
    לקחת קונספט ולרוץ איתו שנים ארוכות בלי לזוז ימין ושמאל זה מותג גדול. אבל רק מקצועיות אמתית לא סתם צועקת אנחנו שבת או אנחנו שמחה אלא מעניקה מהות להבטחה.

    בקיצור, קמפיין חזק שמסתכל קדימה!!

    ושאלה קטנה מתי נקבל מקלחות של ספרייט בחוף הנפרד??

  12. @ יצחק:
    ההבדל הוא איזה דיסק אתה מקבל…
    לקחת 10 שירים שלא הצליחו ולדחוף לך משהו שאתה זורק לפח.. זה אפשרות אחת.

    מצד שני להוציא דיסק חובה ברמה שקוקה קולה יאשרו זה ליגה!!

    אתה לא מכיר כמה זמרים שחיים?? אנחנו בדור יתום מבחינה מוזיקלית???
    הלו, אנחנו ב2012!!!

  13. אני מוכרח לקבל שמיניית קוקה קולה
    בשביל זה אני יעשה הכל!!!
    כולל הכל.

    וואהו, כזה מבצע מקסים לא היה מזמן

    מה במבצע הבא של מימד? קנה 40 שוגי ואוי תזכה במיקספלס?

    מימד, לכלכתם

  14. חה. שעשעתם אותי. אפשר לומר שמבצע לוהט הלהיט אנשים למצב של כעס.

  15. אנשי מימד המסולאים בקרייאטיב והנודעים לתהילה.
    מדוע שלא תלכו על כיוון של….
    חלוקת מטעמי שבת בחוף הנפרד מדי יום שישי + התקנה של מקלחונים ממותגים בקוקה קולה (כפי שנעשה בחוף אחר שאינו נפרד). אפשר גם כמובן למתג את המקום עם דיילים שמרווים את צמאונם של הנופשים עם כוסיות קוקה קולה מזיעות מקור. ואפשר גם להשמיע ברקע שירי שבת. ולאחד את העונג החרדי יחד עם אוירת שבת בניחוח קוקה קולה.

    ?!

  16. קמפיין מקסים כמו שמימד יודעים!

    רק שאלה קטנה למימד – אם אתם כ”כ טובים למה שלא תעשו גם קמפיין התרמה לקוקה קולה? נראה שהם צריכים את זה באופן נואש…

  17. בדיחה של קוקה קולה ומימד על חשבון הציבור החרדי,קמצנות בזיונית וחלוקת דיסקים שכבר יצא מהאף הרעיון הזה.

  18. עזבו. ההברקה האמיתית של מימד היתה להשיג את תקציב קוקה קולה. לפרסם מוצר חזק כזה זה עונג שבת אחד ארוך ומתמשך.
    כל זה בלי לזלזל כמובן במקצוענים של מימד שהם מהטובים בתחום.

  19. משום מה נוצר הרושם שמחלקת “טוקבקים”, סליחה “אסטרטגיה” ,של תוצאות אפקטיביות,
    עובדת כרגע חזק בבלוג של פשקוויל…

  20. אני לא יודעת מה איתכם, לדעתי זו יוזמה ברוכה!
    אני מצפה בקוצר רוח לשמוע את הניגונים הישנים שלפעמים כבר לא מתאימים
    לאוזן הדיגיטלית שלנו ב – 2012 בביצוע של זמרים עכשוויים.

    אין ספק שאם הם היו משלבים גם זכיות בפרסים יותר שווים זה יכול היה להיות מושלם.

  21. קמפיין מגוחך ומבזה,תחזרו למבצעי אסיפת פקקים כבר יותר טוב.

  22. סליחה לקוקה קולה אבל ניראה לרגע אחד שהם בחרו להביא זמרים ישנים ותנכיים
    למה צריך לקחת רק זקנים שישירו בני 50 70???
    חסר זמרים צעירים בני 20 30 שיודעים לשיר???
    תיקלטו. הצעירים זה הדור הצעיר ואם לא תרגילו אותו לקנות קוקה קולה אז הוא יתחיל לאט לאט להיתרגל לד”ר פפר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן