כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
ברפרוף השבועי והמפוהק בעיתונים, צד את עיני פרינט לגמרי לענין, ובגלל הקושי הטכני “להסביר אותו” דחיתי במשך כמה ימים את ההתייחסות הראויה לו • איך הגיעו סברס למודעה של בגיר מבית אפיקים?
Flash
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברפרוף השבועי והמפוהק בעיתונים, צד את עיני פרינט לגמרי לענין, ובגלל הקושי הטכני “להסביר אותו” דחיתי במשך כמה ימים את ההתייחסות הראויה לו. הסברס של בגיר מבית אפיקים.

ברור לגמרי ששום דוגמן חרדי או שאטרסטוקי מעונב ומחוייט לא היה עושה את זה כמו צמד הסברס הרובצים בנונשלנטיות ע”ג הפרינט. כיום, כשיותר ויותר מגזרים במגזרנו [קרדיט לנ.ה.ב.] מתחברים למותגים ורוכשים אותם בדווקא, צמד הסברס מנגן בדיוק על הנקודה הזו. כשהפרסומת מציגה לראווה אובייקט שאינו קשור לטקסטיל, ובמקרה הזה זוג סברס, היא בעצם משדרת את הערך ‘מותג’. ובתרגום ל’מותגית’ מדוברת: בגיר לא צריכים להציג בפניך את המוצר שאתה כבר מכיר באיכותו. הם רק עושים למענך שירות כשמעדכנים אותך במבצעים ובמיקום הסניפים, כי איכפת להם ממך, ורוצים בטובתך. בנוסף, ‘סברס’ זה קייצי, גברי, קול, מחוספס, אסרטיבי, אטרקטיבי, דוקרני מבחוץ, מתוק ורך מבפנים… בקיצור, כל מה שגבר ממוצע מנסה לשדר… ועל כך שאפו עסיסי וקוצני.

במחשבה שניה, אני משוכנע עמוקות ששוקי שטארק יפטיר שהניתוח דלעיל, הינו מתסמיני שבירת הצום אמש. ואין כל קשר בינו לבין המציאות האומללה והרדודה. אך כאמור, זה לא אני, זה שוקי.

ולמשחק המילים Bagir-Suits everywhere. תהיתי לרגע מי הגאון של אמא שהבריק את זה. גיגול מהיר למילות הסלוגן גילה שאחראי לזה אחד בשם דודי בלסר שהוא עו”ד וגם דוגמן ועוד כמה דברים, והוא שנבחר להוביל את הקמפיין של בגיר במגזר הכללי.

קוץ ואַליה בו 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. לא יודע מה לגביכם. לי המודעה עשתה תיאבון לסברס —

  2. לא יודע מה לגביכם. לי המודעה עשתה תיאבון לסברס—

  3. לא יודעת, לי המודעה עושה חשק לא להתקרב לחנות, אולי הפחד להדקר 😉

  4. יש לי התחושה שפסיפלורה או זוג גוייאבות היה עושה את זה לא פחות טוב מהסברס.
    ואם נצרך משהו שמסמל ישראלי בדווקא, אפשר היה למקם שם קופסת חומוס או מנה פלאפל

  5. לא הכי מקורי. הקמפיין של סופרפאם. גם מצונזרר תומזר (טוב, חייבים) ופרי קיץ.
    מה שכן
    זאת עשויה הרבה (!!!) יותר טוב

  6. לא כזה סיפור,

    יושב הקופירייטר, וצריך לגשם משהו עם רעיון. אמרו קיץ שם פרי של קיץ.

    תמצית העצלות הקרייאטיבית של המגזר.

  7. אה,

    ואם קהל היעד זה חרדי צעיר שבועט קצת בדלי‬
    אז הם פגעו לו בול בבלורית..

  8. הרעיון חמוד, אך להציג את הסברס שבמודעה כ’קוצני’ ‘דוקרני’?? מתי קטפתם לאחרונה סברס שכתוצאה מכך הסתובבתם שבועיים עם גרדת?? זה סברס שקנו בחנות הירקות לאחר ניקור של הערבי התורן בכפר קאסם.

  9. אברומי

    כולה מטאפורה לקיץ.

    לא חושב שהפרי הסברס היה כל-כך מושקע יותר משתי דקות ע”י הקוטפירייטר. אמרו קיץ, אולי תעשה חמנייה. בעצם ארטיק. יאללה. סברס.

  10. מעוצב לעילא ולעילא…..
    קופי מבריק ? לא ממש……

  11. עוד לא שברתם ת’צום?!
    מה התלהבתם?!

    כבר קרו אצלם דברים יפים יותר – בכלל אני לא מבין איך בגיר אשרו מודעה כזאת,
    אחרי מה שאפיקים עשו לליבוביץ. זה ממש ניגוד אינטרסים

  12. הכי זיפים ורישול נונשלנטי 😉

    משו שם לא סגור
    אבל בכללי אהבתי .

  13. מעולה. קשה לפספוס. זכיר. מעביר את התחושה.
    אבל מישהו בדק כמה אחוזים מקהל היעד מבין סלוגן כזה (מעולה) באנגלית?

  14. רעיון מקורי וחמוד אך לא רעיון שווקי כי לי למשל זה גרם לא לרצותיותר את תוצרת בגיר…

  15. אתם לבטח צוחקים.
    אותם פרסומות כמו של לייבוביץ’.
    מה הועילו חכמים בתקנתם?

  16. אברומי, הפרשנות שלך קלעה למטרה – 100%.
    לא יעזור ביקורת של אף אחד. הרעיון שלהם הוא נכון.
    ואולי יותר מכך: נכון מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן