מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לפעמים נראה שהנישות הכי מקובעות לפרסום הן קופות החולים • למי כבר יש זמן ועצבים לחשוב על קרייאטיב משובח ועל מעורבות גבוהה של הצרכן כשמנהלי השיווק לוחצים: למכור, למכור, למכור • ובכל אופן, בואו לראות שיש דברים טובים יותר, וטענקס לבולטון
Flash
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בלי הרבה פרשנות.

החברה ניתצו את מנעולי הקבעון, וגרמו לנחשפים לפרסומת ליהנות. יותר מגניב, יותר אימפקט, וככל הנראה גם יותר מכירות.

ולא, לא מדובר על מודעה בודדת, אלא על קונפסט ארוך ומתמשך כבר כמה חודשים. ולמי ששואל, זה לא חדש מהשבוע, הקונפסט רץ עוד לפני שמשיחי הפרסום נוחעם ותמיר פרבר הגיעו לבולטון-פוטנציאל.

יופי יופי!

Flash

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. כלום לא השתנה כרגע בקריאיטיב
    חוץ מזה שיש למכבי תקציבאי חרוץ שיכול להעביר את המוןדעות לאתר

  2. איך אשתכנע לעבור למכבי והם לא יודעים כמה מתפללים באיצקוביץ?!
    `-)

  3. ואיך נגרום באמת לכמה מנהלים (אמיתיים) להגיע לפורום מנהלים של המודיע.
    נזכיר להם בעזרת מודעה ששוכבת כמה חודשים במגירה…

  4. הבעיה היא שהמגיהים שלהם שרוטים!!!

    במודעה יש טעות מזעזעת!!!

    בעוגה שמציינת את החלוקה בין הקופות
    נכתב על חלקה של מכבי 30 אחוז
    במקום 48 אחוז
    ואז מתפסס כל האפקט של המודעה…

    (המודעה פורסמה כבר ביום שני במרכז הענינים עם הטעות
    והיום פורסמה שוב ללא תיקון הטעות!!!

    אולי צריכים שם בבולטון לגייס דחוף “ראש אשכול הגהה”

  5. @ כלב רע

    מסתבר שהמגיה, הוא אותו אחד
    שנכשל בספירת כמות המתפללים באיצקו…

    בכולופן, רק כלבים רעים מוצאים טעויות טריויאליות כאלו.

    D-:

  6. שלומסון

    כוכב’תה. הם יודעים כמה מתפללים יש באיצקוביץ, הם רק לא יודעים כמה מתוכם בני ברקים.

    הבנטוש?

  7. טוב ……
    סופית,
    אפשר לנטוש את פשקוויל
    תגידו מ’נסגר??????

  8. @ כלב רע:
    את הפשלה הזו כבר אפשר לשייך לנוחעם 😉

  9. פורום “המנהלים” נראה בדיוק כמו המודעות של מכבי,משעמם ולא אטרקטיבי.

  10. כל כך הרבה פציינטים בני ברקים ואף רופא מקומי אחד לרפואה כדי שניתן יהיה לכתוב למטה “המציג הינו רופא אמיתי” הפסו רופאים בעלי חזות בני ברקית?? (אבל לזה בטח לא שמתם לב, 🙂 בין הכתובות המופיעות בתחתית המודעה “בית רופאים – הרב שך”…. שילוב מעניין בין ביטוי של הליובאוויטשער לבין הליטוואק…..!)

  11. קלויז כתב:

    לא עובר למכבי, רשת לא כל כך טובה לעומת רשתות אחרות.

    לא אהבתי את התגובה
    בכלל לא נכון!
    רשת מעולה.
    אולי הפרסומת הזו היא לא הכי
    אבל אין כמו מכבי.
    הכל תלוי באיזור המגורים
    בירושלים למשל זה רץ מאוחדת.

    אבל קו תחתון
    מכבי טובים ויש תחרות גדולה
    מבחינת רופאים אני לא כ”כ יודע כי הבנתי שרופאים עובדים כיוםן פרטי
    בכמה קופות בו זמנית.

    בכל אופן
    אל תוציא שם רע בגלל סופור אחד שאולי שמעת ואולי לא.
    הרבה הצלחה

    ולא. לא לסגור את פשקוויל.
    נחמד להכנס ולהתעדכן מידי פעם
    יש פוסטים יפים
    ויש אנשים שפשוט לא מפרגנים.
    תצליחו!

  12. מוצרי פרסום כתב:

    וואי המח שלו מעוות ברמות… זה בגלל שהוא חילוני או ד”ל?

    של מי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן