החדשות הרעות: לנדאו תקשורת כבר לא.
לא עם אורנג’, לא עם בראשית, ולא עם עצמה. גם בגירסת האחות – לנדאו מחשבים, כבר מזה זמן עזבה את ‘תוצאות אפקטיביות’ ומשתמשת בגרפיקאיות של ‘מרכז העניינים’ שמתנדבות למלאות קוביות קוביות בתמונות, מלל, ומספרים.
החדשות הטובות הן דווקא לקניון רפאלי. מהיום אורנג’ משתמשת בהן כצינור טיפש למכירת הסימים והתוכניות למגזר.
והנה המודעה מבית בראשית להצטרפות אורנג’ לחגיגות המחירים של הסלולר. בא נגיד שהשימוש בערך מילוני בכדי להבליט מסר כבר נלעס ויצא לנו לגמרי מהאף, גם הקונפסט של ה’פטפטת’ שייך בכלל ל012 סמייל (לדבר ולדבר ולדבר). אבל נסלח להם כשבסופו של דבר המודעה בולטת, זכירה, והכי חשוב: מוכרת.
אה, בנוגע לליל שישי, אל דאגה. בעז”ה כמו בשנה שעברה נפצל את הזיצ לשני חלקים: הראשון יוקדש לפורום המנהלים, והשני כרגיל. מסטיקים, טופים, לדר, ושאר הלעיסות הקבועות.
7 תגובות
אורנג’ זו חברה טובה דרך אגב, נציגי שירות טובים בלנדאו בירושלים יש מוכרים עם יחס אדיב, מאוד נהנתי ב”ה בל”ע.
קניוו רפאלי לא קיבלתי שום יחס, התעלמות, פרצופים… לא בא להמשיץ אבל בכ”ז קצת יחס…
וואלה חשבתי לרגע ששלפו פה פרסומת מהארכיון.
באמת לעוסים כבר כל הערכים המילוניים.
פשוט יצא מהאף.
כמה אפשר עם הכוכביות האלה, ?
זה התחיל לפני 5 שנים אם לא יותר וכדאי לעבור לסגנון אחר
99 שח בחודש, למשך שנה, ואז – מה?
איך עדיין ישנם כל כך הרבה משרדי פרסום חרדיים שמחזיקים מעמד?
@ ארבעים מי יודע:
מממנים אותם כנראה, כמו שממנים את העיתונים
לא לחינם הקונספט הוא של 012 סמייל. אורנג’ ו012 שייכים לאילן בן דב ובחודש האחרון מתבצע איחוד ביניהם. עובדי 012 עוברים למשרדים של אורנג’. די מהר ניתן יהיה לראות את הגישה גם בפרסומות שיתחרו בחבילה של סלקום.