דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
chek1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פעם תלמידי ישיבות היו עורכים את הקניות שלהם, בין השאר, באמצעות ‘תלושים’ שהיו מקבלים מהת”ת בישיבה, אלה היו מעניקים להם הנחה משמעותית בחנויות מסויימות. “ההנחה רק למציגים תלוש מהישיבה” נהפך עם הזמן לחלק בלתי נפרד מהפרסומות שלהם, ולאט-לאט, יותר ויותר אנשים התחילו לשלם את המחיר הנמוך בלי להציג את התלוש – כל פעם בטענה אחרת כמו “שכחתי אותו בבית” או “אני לא מוצא אותו” וכו’. הסיפור הזה עם התלושים, עד כמה שאני יודע, הפסיק להיות אפקטיבי, אחרי שאלה ששמרו אותם בחירוף נפש – עמדו בתור אחרי אחרים שהקפידו להביא איתם לקופה רק תירוץ מפוקפק, וגילו שכולם מקבלים הנחה, עם או בלי תלוש.

‘צ’ק פתוח’ הינו פנקס שוברים המאגד בתוכו בתי עסק רבים מכל תחומי משק הבית, רשתות- מזון, ביגוד, הנעלה, פאות, קוסמטיקה, צעצועים, מוצרי מחשבים ואלקטרוניקה וכו’. אשר אלו מעניקים מבצעים, הנחות והוזלות מיוחדות ללקוחות המשתמשים בפנקס. כמות ההפצה היא: 30,000 פנקסים המופצים בכל תיבות הדואר בני-ברק והסביבה. הפנקס יוצא לאור אחת לחודש.

chek1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. נראה מוצר מאוד אפקטיבי, בכל אופן אשתי כבר השתמשה בו לקניות לבית.

  2. אם אני רוצה לפרסם, איך מגיעים לחבר’ה האלה?? מה הטלפון? כתובת מייל וכו’???

  3. יצחקי: ממש המצאת הגלגל…

    החמישי…

    זו בסך הכל החיאת לוחמה כל שהיא במיתון, והרי לכם, איזו ליידי כבר יצאה לקניות על החשבון.
    כן, היא אמרה שזה ‘לבית’…
    שעיה, תנחומי הכנים…

  4. יצא לי לראות את ה”צ’ק פתוח”, בתור איש פרסום אני יכול להגיד שהם עשו עבודה מאוד יפה ואיכותית.
    מקווה שיצליח להם.
    מחכים לפנקס הבא.

  5. חוצ,
    מה קרה לכם, נהייתם בלוג ליח”צ זול?
    תודיע לי כדי שגם אני אוכל ליהנות מכך…

    ולגבי המוצר עצמו..
    העיצוב של התלושים שנראים כאן אכן יפים מאד ואני מקווה בשביל מי שהוציא אותם, שזה אכן אפקטיבי באופן דו כיווני.

    אדוור..

  6. אדוור אני לא מבין מה הבעיה ואיפה אתה רואה יח”צ זול. הפוסט אומנם מזכיר את צ’ק פתוח (ראית פקס שלהם גם במשרד שלנו ככה שזה לא חדש) אבל הפוסט לא נכתב באור חיובי כי אם שלילי. כשחוצניק כותב שלדעתו זה לא אפקטיבי, אני לא רואה כאן שום יח”צ. אולי אני טועה?

    פירסינג.

  7. מה חדש?
    הכל טוב או שנגמרו לכם המודעות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן