מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
borsalino
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שהעליתי את הפוסט הזה, שמתי בצד את האתיקה המינימלית שעדיין נותרה בי, מקווה שלא תכעסו יתר על המידה.
יש פרסומות שלא צריך לכתוב עליהם כלום, פשוט לראות ולהתמוגג. אבל כיון שכזה פרינט לא רואים כל יום, ביקשתי משעיה איצקוביץ מנכ”ל ‘תוצאות אפקטיביות‘ לספר לנו קצת על המודעה והעומד מאחוריה:

“איש איטלקי מבוגר, מעשן סיגר יוקרתי, לבוש במיטב המחלצות, שירת את מטרותינו בצורה הנכונה ביותר. היה חשוב לנו לעשות פרסומת עם שימת לב גבוהה מהרגיל – כדי לבלוט בים הפרסומות והמסרים המקיפים אותנו, במיוחד בתקופה זו של ערב פסח. צריך להבין שקהל היעד שלנו היה מאוד ממוקד, רצינו להגיע לקהל ה’ישיבע-בוחרים’ מהישיבות הגדולות. כל הליין של המודעות, שעכשיו אתם רואים רק את הסנונית הראשונה שלו, ממחיש לנו היטב את המסר של המודעה: ‘בורסלינו, יש כבוד’.”

ייילא תהנו. יש כבוד.

borsalino

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

52 תגובות

  1. אחלה קמפיין.

    לו רק היה מפורסם בעיתונות חילונית.

    האם זה המודל כבוד של קהל היעד? לא נראה לי

    האם דמותו של מאפיונר איטלקי הוא הדמות הזדהות שלהם? לא בטוח

    האם קהל היעד ראה את סרטי הסנדק שמשם שאול הדימוי? לא ממש.

    האם המסר שמתאים לבחורי ישיבות (ועוד הגדולות שבהם…) הוא רדיפת הכבוד? נו שויין.

    זה מה שנקרא Unexpected Relevant. או בלעז לא צפוי ורלבנטי. לא צפוי בהחלט.

    רלבנטי?

  2. רק במילה אחת,

    תוצאות, הפעם אין כבוד.

    נ. ב.
    אולי ההסבר השפיע עלי,
    לפני ההסבר דווקא חשבתי קצת יותר טוב על הפרסומת.

  3. לכל אלה שמצטטים את דון קראולינה ואת הגיגיו בעובי 9 מ”מ, כדאי להזכיר כי צורת הלבוש הזו נפוצה ביותר בקרב הקהל הנובורישי איטלקי.
    עד היום ניתן לראות סממנים של התנהגות דומה בפיאצות של רומא ובגשרים של פירנצה.

  4. דינקיס מה הקטע עם האתיקה אתה עובד בתוצאות אפקטיביות? ולעצם הענין או המודעה
    קשה לי להאמין שהעיתונות החרדית תפרסם את המודעה הנ”ל בגלל שהיא משדרת סטייל
    הכי גבוה ונהנתנות . אותי המודעה הדהימה ותפסה חזק ועשתה לי חשק לרוץ לחנות בורסלינו
    הקרובה ואולי זה הכוונה. בכל אופן שאפו לתוצאות אפקטיביות שהעז לצאת מהקוביה.

  5. בהחלט הצעה שלא ניתן לסרב לה.

    או במילים אחרות, פרסום שכלל לא מתאים לקהל היעד. אני גם לא רואה את המודיע או את יתד מפרסמים פרינט כזה. תקנו אותי אם אני טועה.

  6. המודעה תופסת את העין. זה נכון.

    מעבר לכך, נו שוין.

    מה הקטע עם התמונה של החנות אחרי שהתרגלנו לראות מודעות בורסלינו נקיות ועוצמתיות?
    לדעתי מיותר לגמרי.

    מה הקטע עם כל המלל הארוך הזה? מותג או לא מותג? ושימו לב כמה מסרים בטקסט:
    1. מותג בינלאומי
    2. מותג ישן
    3. עמיד לפגעי מזג האוויר
    4. מתאים לכל ימות השנה
    5. ייחודי
    6. אופנתי (אגב, שייך להיות גם ייחודי וגם אופנתי? לדעתי אופנה זה משהו שכולם הולכים איתו?)
    7. איכותי
    8. מותאם במיוחד עבורך.

    אותי לימדו שמודעה צריכה להעביר מסר אחד מרכזי בלבד. מקסימום, אחרי שהלקוח מוריד את הראש מוסיפים מסר משני. אבל בחייאת, לא כולם יושבים לנתח מודעה כמוני ולהבין את המותג ומה הוא רוצה.

  7. גם מאפיות, גם סיגרים, גם מגולח בתער..

    (גם להפחיד ולעצבן את המאפיות בארץ.)
    גם לסטור ל’אגודה למלחמה בסרטן’ ולסניפה החרדי.
    גם לרקוד על התורה הן מבחינת התער והן מבחינת ‘לא תחנם’.

    לא היה עדיף להביא איזה ‘טוני סופרנו’ חרדי? למזער נזקים?

  8. אחלה מודעה
    חוץ מהעובדה שנהיה לי עצוב שככה פונים לישיבע בוחרים..
    פני הדור כפני הכובע..

  9. נראה לי שתוצאות נסחפו קצת “בקריאייטיב”
    זה אומנם יעורר רעש עצום ורב… (רעש מיריות האקדחים)
    …אבל לא לטובה, ממתי מאפיונר איטלקי, נעשה דוגמן לציבור הליטאי..

    זה שתוצאות הוא משרד פגז, מבחינת הקרייאטיב אין חולק, אבל נראה לי שיש כאן היסחפות קטנה…

    אבל אחרי הכל כשלעצמי אהבתי את המודעה.

  10. n_eli: נראה לי שתוצאות נסחפו קצת “בקריאייטיב”זה אומנם יעורר רעש עצום ורב… (רעש מיריות האקדחים)…אבל לא לטובה, ממתי מאפיונר איטלקי, נעשה דוגמן לציבור הליטאי..זה שתוצאות הוא משרד פגז, מבחינת הקרייאטיב אין חולק, אבל נראה לי שיש כאן היסחפות קטנה…אבל אחרי הכל כשלעצמי אהבתי את המודעה.

    ד”א אין עליכם, אני נכנס כל יום לראות שמא, עודכן נושא חדש.
    המשיכו כך!

  11. זה שתוצאות הצליח במודעה לבלוט אף בערב פסח שכל העיתון מלא, זה נכון.
    אבל השאלה אם לאחר הקריאה של המודעה, קהל היעד רץ לקנות?
    מסופקני.

  12. באמת מודעה יפה מאוד. כל הכבוד לתוצאות ששיחקו אותה שוב והוציאו עבודה מהממת תחת ידי הפוטושופ.
    אבל לעניות דעתי המקצועית, המודעה הפעם מפספסת את מטרתה האמיתית, מפספסת את קהל היעד שלה, חוטאת בהשטחת קהל היעד, שלא לדבר על זה שהמודעה לא בהכרח תאושר ע”י גורמיים אלו ואחרים שלא מבינים מימינם לשמאלם בעיתונות החרדית.
    אני מסכים עם המגיבים מעלי שהמודעה פשוט לא מתאימה לציבור אליו היא אמורה לדבר.

    ואגב, זו גם אחלה פרסומת לסיגר (אם יהיה למישהו לקוח שכזה)….

  13. איש: המודעה תופסת את העין. זה נכון.מעבר לכך, נו שוין.
    מה הקטע עם התמונה של החנות אחרי שהתרגלנו לראות מודעות בורסלינו נקיות ועוצמתיות?
    לדעתי מיותר לגמרי.מה הקטע עם כל המלל הארוך הזה? מותג או לא מותג? ושימו לב כמה מסרים בטקסט:
    1. מותג בינלאומי
    2. מותג ישן
    3. עמיד לפגעי מזג האוויר
    4. מתאים לכל ימות השנה
    5. ייחודי
    6. אופנתי (אגב, שייך להיות גם ייחודי וגם אופנתי? לדעתי אופנה זה משהו שכולם הולכים איתו?)
    7. איכותי
    8. מותאם במיוחד עבורך.אותי לימדו שמודעה צריכה להעביר מסר אחד מרכזי בלבד. מקסימום, אחרי שהלקוח מוריד את הראש מוסיפים מסר משני. אבל בחייאת, לא כולם יושבים לנתח מודעה כמוני ולהבין את המותג ומה הוא רוצה.

    כשמשרד מאבד לקוח זה כואב!
    תתגבר!

  14. אני מוכן להיפגש איתך בכל מקום, כולל בית דין, ואם אני עובד של מקאן אריקסון, אני מעניק לך במתנה גמורה את המשכורת השנתית שלי.

    אני עובד במשרד אחר במגזר וכל קשר ביני לבין מקאן אריקסון מתבטא בזה שבדרך כלל אני נהנה מהמודעות שלהם.

    אגב, המודעה שמקאן עשו לטבע – בני חורין בלי חורים – זה לדעתי דבילי.

  15. היי דינקיס, גמני לא ידעתי שאתה עובד בתוצאות. אם זה באמת נכון, למה המשרד בו אתה עובד הכי פחות מוזכר כאן? לעניינינו: הקמפיין הזה אכן בולט בעיתון והדמות מעולה אבל לא מתאימה כל כך לקהל היעד שהם בחורי הישיבות. אולי הסבא מקלם יכל לעשות כאן מהפכה, אילו היה לובש בעצמו כובעי בורסלינו. מן הסתם זה באמת מה שלבש.
    אילו קהל היעד היה חוצניקים בעיקר, הפרסום מעולה.
    אילו קהל היעד היה איטלקים בעיקר, הפרסום ממש-ממש טוב.
    אבל שוב, בחורי ישיבות מתלהבים ממכונית יוקרה עם נהג ליום חתונתם יותר מהפוזה של המאפיונר האיטלקי. זה מה שנירלי בכל אופן. מחכה להתפתחויות —
    פירסינג.

  16. האמת ש”יש כבוד” זה אחלה סלוגן. הפרינט המצורף עם השמן הזה,מזכיר יותר את הפרסומת למסטיקי מנטה שמסתובבת בחוצות….

  17. אל תעצבן אותנו, חשבתי שבריימיק לסנדק עסקינן,
    פלח הנכבד מהבחורים, שלא זכה להכיר את דה נירו ושות’ , + איש זקן וסנטר כפול בחשיכה, ממש לא ישרתו את המטרה

  18. הקונספט “יש כבוד” הוא רעיון טוב ואני מאמין שזה יתפתח לסדרה או שלפחות כך צריך להיות כדי להטמיע את המסר
    האיטלקי עם הסיגר ממש לא עונה על “יש כבוד”

  19. איש: אני מוכן להיפגש איתך בכל מקום, כולל בית דין, ואם אני עובד של מקאן אריקסון, אני מעניק לך במתנה גמורה את המשכורת השנתית שלי.אני עובד במשרד אחר במגזר וכל קשר ביני לבין מקאן אריקסון מתבטא בזה שבדרך כלל אני נהנה מהמודעות שלהם.
    אגב, המודעה שמקאן עשו לטבע – בני חורין בלי חורים – זה לדעתי דבילי.

    דווקא המודעה הזו לטבע היא חזקה. קראייטיבית ונכונה לגמרי!

  20. מה שבטוח זה שדינקיס הצליח לעורר כאן כמה דובים עצבניים מריבצם החורפי…

    תוצאות אפקטיביות מכובדיי!
    לבלוט מהעיתון, הצלחתם.
    לפגוע בקהל היעד, נכשלתם.
    לגרום לי כלקוח בורסלינו מושבע עוד מימי ברון לרצות לרכוש כובע חדש, נכשלתם.
    לגרום לי לחשוב שבורסלינו הינו מותג רציני וותיק, הצלחתם.
    להטמיע בי את המחשבה על כך שבורסלינו הינו מותג רק ל”אנשים כבדים” (תבחרו משמע אחד מיני רבים..), הצלחתם.

    בקיצור, המודעה הינה בולטת מעל גבי כל עיתון בגלל השוני שבה. המודעה אינה מעבירה מסר חד וממוקד לקהל היעד של “בוא לקנות כובע”. המודעה אמורה (כך כפי ראות עייני) למתג ולא למכור. המודעה מפוספסת וחבל כי הויז’ואל מוגזם וחסר פילוח.

    המסר המרכזי של “יש כבוד”…

    אכן מוסיף כבוד. ללקוח ולמשרד.

    איחוליי לאנשי התוצאות שאכן יהיו אפקטיביות להבא ולא שנראה מודעה פומפוזית וחסרת פאנץ’.

    אדוור..

  21. שמעון,

    יכול להיות שלדעתך ולדעת רבים אחרים וטובים המודעה ההיא של טבע קריאייטיבית, חזקה ונכונה לגמרי.

    אני לא אהבתי אותה בגלל שאני לא אוהב חרוזים בפרסומות. וכאילו מה הקטע בין חורין לחורים חוץ מזה שזה מילה דומה? אי אפשר להיות בן חורין עם חורים?

    אני רואה בעיני רוחי את הלקוח החילוני שמאשר דבר כזה ובטוח שכל המגזר החרדי הולך להידלק על המוצר רק בגלל שהזכירו משהו מעולם התוכן שלו ובמיוחד כשזה רלוונטי – לפני הפסח. לדעתי זה דבילי.

  22. וואו, לומר את האמת הוכיתי בהלם ממודעת בורסלינו ואני מת לדעת מה התגובות
    שקיבלו מנהלי החברה כי את המטרה של בולטות בשטח הם השיגו בגדול ובקלות
    והשאלה היא כמה לקוחות ירכשו בורסלינו בתכלס’.
    לדעתי הפרומערס שממילא קונים בזול ממילא לא יגיעו
    והמודרנים דווקא יאהבו את המודעה ואת הגישה המבדלת לחלוטין.
    לא יודע מה להחליט, מה שבטוח שלחברה בתוצאות אפקטיביות יש אומץ והרבה.

  23. השבת בבית הכנסת ישבו לידי בקידוש מס בחורי ישיבה נראה לי מר הללל בקרית ספר והאחד אמר לשני .תראה את הכובע פשששש יש כבוד. עד כאן הציטוט נראה לי שכל מילה נוספת מיותרת.האמת שגם לי בשניה הראשונה המודעה היתה ניראת לי פרובוקטיבית אבל בהסתכלות נוספת ובמחשבה על קהל היעד נראה לי שיש כבוד. אופססס יצא לי .רואים?

  24. מזל שלא כתבו בכותרת: רוצה להיות סנדק…

    זאת הדמות שבחורים צריכים להזדהות עימה?!
    אוכלי סוסים, עבריינים ומנהלי עסקים מפוקפקים? שיוסיפו תמונה של אל-קפונה ונסגור עניין.

    אני מקווה שמנהלי החברה יתעוררו בזמן ויתקנו זאת.
    יש הרבה כבוד לכובע הזה שפיאר מכובדים אמיתיים – גדולי ישראל, והפאר וההדר והכבוד חזק בהם יותר מאיזה מאפיונר איטלקי שמן.
    .

  25. ואני חשבתי שזה צ’רציל….

    יש כבוד… בקילוגרמים…

    עלו והצליחו.

  26. מזכיר קצת את המודעה של בולטון ליין…
    תודו.
    מודעה יפה.
    אבל בין בחור ישיבה לבין מאפיונר יש פער נכבד בכדי להפוך אותו למודל…
    קצת תלוש.
    פרינט יפה, קונספט יפה. קצת מחטיא את המטרה…
    איכשהו, לא השתכנעתי…

  27. ראיתי היום את המודעה בלוחות פשקווילים בבני ברק לדעתי זה אחד
    הקמפיינים הגאוניים שראיתי.
    חזק
    מעורר מחשבה
    עושה חשק לראות את החנות
    מגמד את כל המודעות של המתחרים
    אז מה צריך יותר מזה???

  28. בירושלים לא ראיתי את המודעה הזאת אבל אני חושב שאם היו מביאים דוגמן
    חרדי שנראה מדושן עונג כזה פה הייתה בעיה אמיתית אבל כשרואים שזה
    לא משלנו זה יותר מתקבל על הדעת.
    חוץ מזה המודעה מהממת ועושה כווץ’ חזק בבטן (או בראש).

  29. המודעה הפכה לשיחת היום בישיבות חלק בעד וחלק נגד אבל כולם מדברים על זה
    כנראה שהמשרד דנן חיפש את הקטע הזה והצליח.

  30. תוצאות שיחקתם אותה בענק!!! זה הפך לנושא שיחה בישיבה…אולי החבר’ה צודקים שהמודעה לא כ”כ משלנו..אבל מה שבטוח הצלחתם לגרום לנו לחשוב פעמיים לפני שנקנה כובע..

  31. אותי אישית המודעה דחתה מאד. וצר לי אם בישיבות זה נהפך לשיחת היום.

    אגב, אם זוהי המטרה, אפשר לחצות עוד קצת את הקו האדום, ולעשות תמונות יותר פרובוקטביות, ואז זה בוודאי יהיה נושא בכל הישיבות, וגם באולפנות…

  32. דבר אחד קטן נוסף על כל מה שנאמר כאן,
    באמת ה”ועדה הרוחנית לצנזורה בעיתונות החרדית” (או איך שלא קוראים לגוף הזה) אישרו את המודעה?????????
    או שהם שקועים כ”כ בתוך ד’ אמותיהם, ולא הבינו מה היא משקפת?
    ודבר נוסף מעניין אותי, האם זה שהנושא הפך לשיחת היום בישיבה, אכן הוסיף למכירות או להחרמת המוצר.
    מה שבטוח שבאזז הם עשו
    ובגדול.

  33. קופי: המודעה הפכה לשיחת היום בישיבות חלק בעד וחלק נגד אבל כולם מדברים על זהכנראה שהמשרד דנן חיפש את הקטע הזה והצליח.

    כנראה שהמשרד דנן חיפש את הקטע. רק כנראה…

  34. אני ממש לא מבינה מה הבעיה במודעה? אם הרצון היה להדגיש את נושא
    הכבוד אז הוא הודגש בצורה חכמה והומוריסטית איפוא כאן יש בעיה הלכתית
    או מוסרית/ערכית?
    כנראה שהמגיבים פה ראו הרבה סרטים בחייהם (כן, גם אני) והאסוציאציות
    ישר קפצו להם לעיניים.
    אם הייתי בעלת החברה הייתי גאה ושלימה במודעה הנפלאה הזאת.
    נ.ב. כנראה שהוועדות הרוחניות של העיתונים יותר חכמות מהמגיבים כאן.

  35. מה שבטוח זה שהמודעה עוצרת אותך וצובטת אותך האם זה כואב
    או מדגדג? אני נשארתי עם חיוך וזה גם מה שנשאר בזכרוני ממרכז הענינים
    שבו ראיתי את המודעה.
    לסיכום,אני בעד.לגמרי.

  36. בס”ד

    בעיקרון – אהבתי, כמובן רק אלה שראו את “הסנדק” יסכימו איתי.
    אבל – המודעה פונה לבחורי הישיבות, שלא ראו את הסרט הנ”ל, ולא יבינו בדיוק למה הפרסומת חותרת.
    אבל שוב – אהבתי.

  37. אחת המודעות החזקות שראיתי עזבו את כל השטויות מסביב. הלקוח קיבל מודעה הכי בוטה וחצופה בלי שהעיתונים יוכלו לצנזר אותה כי ברמה הפרקטית אין כאן בעיה.

  38. מודעה חזקה עם אפקט עצום. תראו את המודעות של פרסטר ובראון והם ממש מתגמדים ליד מודעת בורסלינו.

  39. חבל שחוץ מהפרסומאים שמלתהבים (לא כולם) מנקודות מאד נקודתיות בקמפיין זה.. (כמו האומץ, או השינוי..) אפ’חד מבני הישיבות שאליהם בעצם רצו לפנות… לא יקנה את המסר.

    מודעה שהיתה פועלת מצויין במגזר השכן.
    מודעה שמעבירה מסר של תענוגות עולם הזה. (שלא בטוח שבני ישיבה יודעים עליהם)
    בקיצער, מודעה שמתאימה לפתיחת קזינו…!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. “מודעה שמעבירה מסר של תענוגות עולם הזה. (שלא בטוח שבני ישיבה יודעים עליהם)
    בקיצער, מודעה שמתאימה לפתיחת קזינו…!!!!!!!!!!!!!!!!!” כך כתב וורסצ’ה…

    ולמה בחרת בניק כזה כאשר אתה לא בטוח שבני ישיבה יודעים על תענוגות עולם הזה?!

    לדעתי, המודעה מעולה ובעיקר אמיצה.

  41. חיים גיל
    כי אני לא בחור ישיבה…. ואני לא פונה פה לכאלה.
    ולא משנה לי מה הניק שלך פה… העיקר שאתה מקבל את המשכורת שלך בזמן..
    ואני מקווה שהם משלמים גם על הטיקבוק שאתה עושה להם…

    כן מודעה אמיצה, גם אני חושב…
    רק שעם אומץ לא קונים במכולת…
    ואומץ לא יעשה עבודה ללקוח!!

  42. וורסצ’ה יקירינו, אתה לא בחור ישיבה זה ברור כי בן ישיבה לא אמור להעלות במוחו השוואות לקזינו וכו’.
    הכי טוב שתצא לרחוב ותשאל בחורי ישיבות אמיתיים מה דעתם על המודעה.

  43. וורסצ’ה יקירי,

    ציטוט… (פשוט הלחצן אצלך לא מגיב…):
    כי אני לא בחור ישיבה…. ואני לא פונה פה לכאלה.
    ולא משנה לי מה הניק שלך פה… העיקר שאתה מקבל את המשכורת שלך בזמן..
    ואני מקווה שהם משלמים גם על הטיקבוק שאתה עושה להם…

    כן מודעה אמיצה, גם אני חושב…
    רק שעם אומץ לא קונים במכולת…
    ואומץ לא יעשה עבודה ללקוח!!

    _____

    משלמים, בטח שמשלמים.
    ועם זה אני הולך לקנות במכולת.
    פששש… לא ידעתי שנדרש אומץ…

    לעניננו, המודעה יצרה באזז בישיבות. זו עובדה. המודעה אמיצה אף לשיטתך. היו מכירות או לא, אנ’לא יודע. אך אין ספק שנוצרה מודעות, והרי לך כבר חצי קניה.

    על החצי השני, אין לי מה לומר, עדיין לא שילמו לי…

  44. יאללה יאללה.
    עובדי תוצאות. תעזבו את המקלדת ותתחילו לעבוד יותר עם העכבר.
    נמאס הטיקבוקים האלו… תתחילו להוכיח שאתם רצינים ויודעים לקבל ביקורת.
    וסתם… אני חייב לכן שאפו. המודעה האחרונה של בורסלינו טובה יותר. מכובדת יותר.
    ומדברת יותר לקהל היעד.
    בלי בומבסטיות. “הפשטות שבלוגו”.
    בהצלחה בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן