דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עברנו את כובעי הקנייטש, אנחנו כעת בקהל היעד העגול – הכובעים החסידיים >> למקרה שאתם לא משתייכם לקהל הזה, נסביר שישנה תחרות עזה בין כמה וכמה ייצרנים, והיא מספקת לא מעט הבטחות צרכניות נחמדות >> נא לחבוש קסדות לפני הקריאה
קרויס - יותר-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האוקיינוס האדום מדם בשוק המגבעות החסידי גורם לכל אחד מהשחקנים לייצר גלי צונאמי עצמיים.
והנה מודעה עם משחק ויזואלי יפהפה, הממחישה את השוני בין הכובע ההמוני המוכתם לעד בכתמי כתום אפור, ובין כתר הכובעים החסידי – קרויס.
משחק המילים של הסלוגן לגמרי לא אהבנו, אבל הסביבה מעולה. ללמדך, שבפרסום ‘יותר’ של איש מליון היורו – חיים הלברשטאם עובדים בשקט בשקט על לקוחות מכובדים מכובדים.

קרויס - יותר-1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. וואלה
    מברוק

    אחלה מודעה. קיראטיב משובח.

    שאפו!

  2. לא נפלתי מהויז’ואל. וגם לא מהטקסט הנדוש טיפה’לה,
    הלברשטם כבר הוציא מתחת ידיו יצירות יותר מוצלחות.
    חיים, אל תלך אחורה.

  3. סליחה אבל אני ממש לא מבין את ההתרגשות שלכם כאן.
    בעיניי זו מודעה “לא טובה” ואולי אף יותר גרוע מזה…

    (בפרט שהיום זה כבר סוד גלוי ש”יש קרויס” ויש “אטינגר”…. אז על מי בדיוק מנסים לעבוד? הייתי מצפה מכזה מודעה שיספר לי על לפחות מעלה אחת או שתיים של הכובע הספיציפי שהם מוכרים, ולא להתהדר סתם כך במותג שכולם יודעים שהוא בכלל לא קשור אליהם)

  4. כשמגיע מגיע….

    אין מה לומר.

    מודעה משובחת

  5. כל חסיד מתחיל יודע, שלא משנה בפני איזו מותג תוריד את הכובע .
    תוך חצי שנה כולם נראים אותו דבר, כלומר אותו זבל.

  6. עם כל הכבוד להלברשטם המתחיל, הסלוגן יש…ויש…
    הינה נדושה ומשומשת ואינה מעוררת שום ענין בקהל היעד.
    אין פה לא קרייאטיב וודאי שלא יצירתיות. טעון שיפור גדול!

  7. שאפו!!!
    עבודה מדהימה.

    אל תשכחו להמשיך להצליח!

  8. באמת שוק רותח.
    אז איפה המשרד שירים את הכפפה וייצר אוקיינוס כחול שהוא קצת מעבר לקריאייטיב??
    כל אחד מהם חוזר על אותה מנטרה של חזק-יפה בשלל ניואנסים.
    צאו כבר מהכובע, ובנו ללקוח שלכם סגנון מכירה שונה, שרות נוסף מעבר לכובע, משו.
    משו שבאמת יחדש.

  9. בחירי???

    אחד מבחירי בולטון כתב:

    עם כל הכבוד להלברשטם המתחיל, הסלוגן יש…ויש…
    הינה נדושה ומשומשת ואינה מעוררת שום ענין בקהל היעד.
    אין פה לא קרייאטיב וודאי שלא יצירתיות. טעון שיפור גדול!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן