הכל התחיל מכאן. מיד אחרי החשיפה על ההבדל בין מבצעי אופטיקה הלפרין לחרדים ולחילונים, העסק התחיל לבעור. אחד ועוד אחד עשו לזה שייר שייר שיייר בפייסבוק ובדוא”ל, עד שבלית ברירה זה הגיע לכותרות הראשיות, כאן וכאן וכאן ועוד.
אבל, מסתבר שבאופטיקה הלפרין יושבים שועלי קרבות משופשפים.
שימו לב כיצד הם לוקחים את נקודת הרוע, והופכים אותה בתרגיל מבריק למהלך שיווקי ענק. הם פשוט מפרסמים את הכתבה מעיתון ‘המבשר’ ברחובה של עיר, וכעת ישפוט החרדי המצוי ויבין מה באמת הולך פה…
6 תגובות
יש לפשקוויל הרבה צופים.. הרבה מיומנות.. והרבה נסיון
ודאי שזה יגיע לכותרות
מישו פה יעוף מהשטיבל על הפירגון להמבשר 😉
אותו גוף שמכניס ת’יח”צ עשה ממנו מודעה?
יש מצב שמשהו עף על עצמו?
מוזר
סתם מחפשים כותרות כל היום.
יש דברים יותר מעניינים
רעיון יפה
הצל את החרדי ו…..
מה שנקרא אויבך של אויבי הוא ידידי…..