מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
להתייאש, להתבכיין, לרטון, לריב, לצעוק, להתעצבן, לבכות, לצווח, לשתוק, להעלב • כל אחד מאפשרויות אלו היה מתקבל על הדעת אחרי מה שנעשה לאופטיקה הלפרין • אבל זהו, שלא • ואם דיברנו על ירושות, מסתבר ששוב, היהודי ניצח את הכושי, בנוק אאוט, הלפרינים, כל הכבוד!
SAMSUNG
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכל התחיל מכאן. מיד אחרי החשיפה על ההבדל בין מבצעי אופטיקה הלפרין לחרדים ולחילונים, העסק התחיל לבעור. אחד ועוד אחד עשו לזה שייר שייר שיייר בפייסבוק ובדוא”ל, עד שבלית ברירה זה הגיע לכותרות הראשיות, כאן וכאן וכאן ועוד.

אבל, מסתבר שבאופטיקה הלפרין יושבים שועלי קרבות משופשפים.

שימו לב כיצד הם לוקחים את נקודת הרוע, והופכים אותה בתרגיל מבריק למהלך שיווקי ענק. הם פשוט מפרסמים את הכתבה מעיתון ‘המבשר’ ברחובה של עיר, וכעת ישפוט החרדי המצוי ויבין מה באמת הולך פה…

SAMSUNG

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. מישו פה יעוף מהשטיבל על הפירגון להמבשר 😉

  2. אותו גוף שמכניס ת’יח”צ עשה ממנו מודעה?
    יש מצב שמשהו עף על עצמו?

  3. סתם מחפשים כותרות כל היום.
    יש דברים יותר מעניינים

  4. רעיון יפה
    הצל את החרדי ו…..
    מה שנקרא אויבך של אויבי הוא ידידי…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן