WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
לכל מי שחשב לחצי שניה שאין חיים אחרי הנוחעם, מסתבר שיש חיים, אמיצים, נועזים, אמיצים. הכל כמו במקור >> זו היתה בהחלט התאפקות לשמה לא לכתוב על ‘נוחעם’ תקופה ארוכה, אבל בסוף נשברנו >> קבלו את הנוחעם בע”מ שהתפרעו להם על כל הראש בימים האחרונים.
nuchem
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נתחיל בזה שבפשקוויל לא מסקרים טיזרים לפני תום הפיצוח.

אבל זהו שבמקרה הזה, זה שונה.

טיזר, אם הוא מוצלח, הוא מפצה בגדול על התיפתח היקר של מסע הפרסום למוצר לו הוא נועד. בדרך כלל אנחנו עוברים לצידו, מגביהים לשתי שניות את המצח לכיוון נורת הפלורוסנט, ומנסים להבין מה פתרונו. זה כבר יגרום לנו שבאם המסר הממשיך מספיק מחודד, לפחות הוא לא הלך לריק אצל קהל היעד.

אבל כאן מדובר בטיזר מסוג אחר: טיזר שהוא עצמו מסע הפרסום. היינו, אין המשך – אין תשובה. ראינו אותו > התקשרנו > זה עבד. ראינו > ולא התקשרנו? > לא עבד. (בעצם יהיה המשך, אבל לא כפתרון למודעה הנוכחית)

מה הולך פה?

בא נסביר מעט בכדי לשבר את האוזן. יש מוצר די מהפכני. מכשיר כיבוי אש ידידותי לבתי-ישראל. (סתם, אומרים ביידיש: אויף אלע אראבערס). נשמע מוצר חובה לכל בית, לא?

רק מה, בנושאים כאלו, רוב בני האדם בכלל לא מוכנים לשמוע על רכישה זו. מה פתאום כעת אתם מדברים איתי על אש? בפורים דברו איתי על קפצונים, ובלג בעומר על ברנשליד. מה עכשיו לכל הרוחות כיבוי שריפות? איפה – אפילו המדינה לא באמת חשבה במשך שישים שנה שהיא צריכה לרכוש סופרטנקר עד שהיא חטפה באבו-אבו 40 נשמות קדושות בצפון, אז מה אנחנו האביונים נרוץ לקנות כעת מטפי אש?

על הקושי ההסברתי הזה, היה חובה להכות עם פטיש חמש קילו. לא סתם – מודעה מפחידה ככל שתהיה לא תספק את מסר הרלוונט לצופה. אנחנו צריכים את הצרכן מעורב עד לאוזן בעניין. אז ככה זה עבד – תמונה מזעזעת בטירוף, גירוי קהל היעד להתקשר, וכמובן כשאנחנו כבר אצל הטלפן המומחה מכל לענייי שיווק טלפוניים, אבדנו לגמרי.

אבא, המודעה הזו יותר מוכרת או יותר מפחידה? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. איכס.
    (מילה אחת לסיכום.. טוב אולי קצת יותר ממילה)

  2. יד על המותן זה בהחלט משהו שהייתי מצפה לו מאדם במצב כזה

  3. אני מסוג האנשים, שראיתי ודיפדפתי הלאה…

    ויז’ואל מכוער, אפשר לבצע אותו הרבה יותר דרמטי, והרבה פחות עם אקדח על הידיים..

    אם כבר הקופי , לדעתי היה צריך להיות הרבה יותר חזק, כרגע הוא מאוד מאופק.

    ועוד מילה: עד שראיתי את הניתוח כאן, לא הבנתי שמדובר בשריפה בבית והתינוק יהני בוכה ואין לו מושיע… זה היה נראה לי איזשהו בעיה בדפוס (אולי 2 קבצים שהודפסו בו זמנית… 🙂 ), לוידע, אולי אני קשי הבנה ?!

  4. היי כולם,
    ת’אמת? אני די מופתע מחוסר הפירגון כאן.
    באמת מדובר במודעה יפה, חכמה, נכונה, מזוקקת, ואפילו, לפי מה שקראתי בפרוג בשם אחד הניקים ‘עושה את העבודה’.
    הביקורת היחידה שניתן להעלות על הקמפיין היא על רמת ההפחדה. וגם לזה, כפי שהסברתי בפוסט, יש רציונל סביר לגמרי.
    לילה טוב פרגונים נעימים 🙂

  5. סיפר לי הורה היום
    שהבן שלו היה מסויט מהפרסום הזה
    יש גבול לשימוש בהפחדות על חשבון רגשות של זאטוטים
    על מנת לקדם מכירות

  6. שמח אני מאד מאד בשגשוג משרד הפרסום “נוחעם”, ואומר אני זאת בלב שלם. ולא מהשפה ולחוץ. לגבי הפרסום הספציפי הזה, לפי מיטב ידיעתי הטלפון שצויין בטיזר פשוט “הותקף” על ידי ההמון, כך שבשורה התחתונה זה השיג את המטרה.

    מאחל למוחות המוכשרים שם להמשיך להצליח ולהפתיע בסייעתא דשמיא, מחזיק לכם אצבעות.

  7. במקום לתקוע את הליימך הזה שמגרד בפדחת,
    יותר טוב היה להניח מיטה משולשת פתוחה עליה נמים 5 ילדים ולהבדיל אא”ה שילך לכפרות – אבל זה גם מבלבל בשעת שריפה, מגירה מלאת ממון ותכשיטים…

  8. הותקף ע”י המון שהתענינו מה זה אמור להביע , כמוני.
    אבל לא המשיכו למכירה.

  9. נוחעם כתב:

    שמח אני מאד מאד בשגשוג משרד הפרסום “נוחעם”, ואומר אני זאת בלב שלם. ולא מהשפה ולחוץ. לגבי הפרסום הספציפי הזה, לפי מיטב ידיעתי הטלפון שצויין בטיזר פשוט “הותקף” על ידי ההמון, כך שבשורה התחתונה זה השיג את המטרה. מאחל למוחות המוכשרים שם להמשיך להצליח ולהפתיע בסייעתא דשמיא, מחזיק לכם אצבעות.

    אוקיי, אז עכשיו ברור לנו שנוחעם בע”מ ונוחעם נה”ב אלו שני דברים שונים לחלוטין.

    🙂

  10. שאט נפש וגועל זאת התחושה שקיבלתי מהמודעה המצחינה הזאת.

  11. אני לא חושב שזה קונץ גדול לקחת את המקרה הקיצוני ביותר שהוא לראות את הילד בסכנה נוראית ואבא שלו לא מסוגל להושיע אותו ולעשות מסצינה זאת פרסומת, המטרה אולי דחופה וחשובה, אבל האמצעים? עפעס לא איי איי, האם סימנו לעצמם משרדי הפרסום החרדיים, קוים אדומים??? וכפי שכתב אחד מהמגיבים פה, על הטראומות של הילדים, האם דבר זה אינו נלקח בחשבון??? לפחות אקווה לראות חיבוק גדול חם ואוהב של האבא לילדו כשיבוא הפרסום האמיתי…

  12. העשן לא אמין. התינוק מכוער והאבא לא נראה ממש מודאג..
    בקיצור- לא, תנסו בפעם הבאה??!

  13. מתחת לכל בקורת

    אין שום מסר במודעה חוץ מלשלוח את זה בקובץ JPK למערכת

  14. לא הבנתי מדוע העגל מגרד בראשו. האם חס וחלילה שאדם נקלע למצב כזה מכשיר ההתרעה יראה לו את דרכי הפעולה על ידי הקרנה על הקיר. מודעה סוג ח מינוס אחד. מזל שהוא לא התקשר לרבה שלו לשאול מה לעשות ולפדיון נפש האומנם. ולנוחעם. מוכן להתערב שאתה מחכך ידך בהנאה לנוכח השרפה תרתי משמע אפילו אתה לא מאמין במה שכתבתה

  15. משרד נוחעם נשאר כמו שהוא, בלי מעוף, בלי קריאייטיב. עם הרבה רעש ותו לא

  16. כה כתבתי באכסניה אחרת:

    אני חושב שהמשמעות של המודעה מאוד ברורה. מובן שמדובר על אמצעי הצלה שקשור לכיבוי אש.

    מצד אחד, ברור לי שהמודעה מחרידה ושוברת שגרה ושלווה, והיא ללא כל ספק הניעה הרבה אנשים לטלפון, וחלקם כנראה גם רכש את המוצר.
    מצד שני, המודעה מזעזעת מדי. זה למכור מוצר עם אקדח ביד.

    השאלה היא, וכבר יומיים שאני חושב על המודעה ומתלבט בשאלה, בינתיים ללא תשובה, עד כמה מודעה כזו לגיטימית מבחינה מקצועית, להכות אבות ואמהות בעצב הכי רגיש, הכי קרוב ללבם, ולהביא אותם כמעט בכוח לקנות מוצר. בעייתי? לגיטימי? לא יודע.

  17. ואני התקשרתי כי הייתי בטוחה שזו מודעת המשך לנטורלה.

    ולנוחעם שהתלהב מהטלפונים הרבים שהגיעו אנהי מציעה הצעה לא פחות קריאייטיבית שתפוצץ את המרכזיה. קח עמוד ריק ןתכתוב במילים הבאות: אויי וייז מיר! מישהו ימות אם לא תתקשר ותצרף את המס’ טל של מי שאתה חפץ בפיצוץ המרכזיה. אני מבטיחה לך תוצאות אפקטיביות,מיצוי הפוטנציאל,פתיחת אפיקים חדשים במימד הזמן ולעלות על הגל מבראשית.

  18. זה הפרסום המגזרי החדש?
    מודעות סטייל ‘קופת העיר’?

    וואלה יופי, מחר יראו לנו חולה סרטן שוכב עם זונדה, כי הוא השתמש בויטמינים שלא סופגים…

  19. לדעתי, תמשיכו את הטיזר עם תמונת תקריב של הכוויות אחרי קילוף העור של האח.
    רק להוסיף בתמונה קצת יותר RED והיא תהיה ממש LIVE…

  20. ב 50 שניות…
    אפשר להמציא קריאייטיב גאוני כזה + ביצוע.

  21. בעוד במגזר כללי הולכים לעבר פרסומות יותר ויותר חושפניות,
    אצלנו הולכים יותר ויותר לכיוון הטרגדיה הצבעונית.

    כל אחד וההEרגש שלו.

  22. ממש לא אהבתי.בעיני רמה רדודה. אולי דרך למשוך תשומת לב מה’חברה’, אך לא מקצועי ,ולא קראיטיבי-לפחות לא ברמת הביצוע.

  23. 1.ממתי האבא הוא ילדון קטן?
    2.היכן הביביסטר.אה…אי אפשר נשים…
    3.גועל נפש

  24. כעעעעעעע בטאאאאח..
    אני במקומך הייתי תובעת אותם על שימוש בשם ׳נוחעם׳ על פרינטים מזעזעים ומגעילים מהסוג הזה.
    בושה וחרפה שלקחו את המותג ׳נוחעם׳ והורידו אותו לרמות מביכות כאלה . 
    אני מניחה שהיית קצת שתוי כשכתבת את מגילת החנופה הזאת, 
    אבל יש לך עוד הזדמנות לתקן .
    ——– 
    פרסונל,
    עשיתם קצת רעש עם הויזואל המחליא הזה והעיצוב ׳המושקע׳, אין ספק.
    אבל חשוב שתדעו, 
    לא כל הדרכים כשרות,
     בפרט כשמדובר במכירות, ביצירת ביקוש ואהדה למוצר חדש .
    פה יצרתם בעיקר שאט נפש, תחושת קבס וכעס. ועם זה לא הולכים למכולת, סורי .
    תביאו בחשבון גם, שכל פרינט כזה הוא פרסום שלילי עבורכם וחבל,
    בעיקר כשאתם מכוונים גבוה, ל׳נוחעם׳ האמיתי . והענק. תרתי .
      

    נוחעם כתב:

    שמח אני מאד מאד בשגשוג משרד הפרסום “נוחעם”, ואומר אני זאת בלב שלם. ולא מהשפה ולחוץ. לגבי הפרסום הספציפי הזה, לפי מיטב ידיעתי הטלפון שצויין בטיזר פשוט “הותקף” על ידי ההמון, כך שבשורה התחתונה זה השיג את המטרה.

    מאחל למוחות המוכשרים שם להמשיך להצליח ולהפתיע בסייעתא דשמיא, מחזיק לכם אצבעות.

  25. אהובי כתב:

    ——– 
    פרסונל,
    עשיתם קצת רעש עם הויזואל המחליא הזה והעיצוב ׳המושקע׳, אין ספק.
    אבל חשוב שתדעו, 
    לא כל הדרכים כשרות,
     בפרט כשמדובר במכירות, ביצירת ביקוש ואהדה למוצר חדש .
    פה יצרתם בעיקר שאט נפש, תחושת קבס וכעס. ועם זה לא הולכים למכולת, סורי .
    תביאו בחשבון גם, שכל פרינט כזה הוא פרסום שלילי עבורכם וחבל,
    בעיקר כשאתם מכוונים גבוה, ל׳נוחעם׳ האמיתי . והענק. תרתי .

  26. שכחתי את התגובה…

    זה לא פרסונל, זה פרופשיונל, נא להתנהג בהתאם (חה.)

    והמילה המודגשת בתחתית, חשובה עד מאד… 🙂

  27. מתנצלת בשם ובמלכות !!

    ( אלייך יונית )

    אורחת לרגע כתב:

    שכחתי את התגובה…

    זה לא פרסונל, זה פרופשיונל, נא להתנהג בהתאם (חה.)

    והמילה המודגשת בתחתית, חשובה עד מאד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן