לא משנה לאיזה בועה תיפלו לאחר ההסבה המקצועית, או איזה סביבת עבודה תזכה בכם. כאשר תפגשו שוב חזיתית בשביב רעיון קריאטיבי, בוויז’ואל עוצמתי או בקופי קולע, יתעורר לו פתאום הפרסומאי הזנוח שישב בשקט בפנים. עמותת החסד “מאיר פנים” זכתה לאחרונה בגוון קריאטיבי משהו. קמפיין פסח המסורתי, שכלל מידי שנה מכתב צפוף מילים ועלון המספר על מגוון הפעילויות השונות – שינה פניו באחת ואת מקומו תפס פרינט מדויק המכוון לכלל מגדרים בארצנו הקטנטונת. מה נשאר לנו לאחל? שתתמלא הצלחת. ומהר.
10 תגובות
סוף סוף יש עמותה שהבינה שהרי הדפים העמוסים שמציפים את תיבות הדואר שלנו לא מוסיפים כלום.
רעיון קראייטיבי חביב ופשוט להבנה.
בביצוע ציפתי ליותר.
מודעה טובה!
ראשית,
הבנתי שועד הרבנים יחד עם קופת העיר יורדים לקראת פסח מהכמויות המטורפות של החומרים שזרוקים דרך קבע באזורינו.
שנית,
אכן לפעמים פשוט נעים (או לא נעים) לראות שניתן לבצע מודעה פשוטה ואמיתית שכל מטרתה היא לנער אותך ולהגיד לך “תתעורר! צלחת יפה בשבילך היא צלחת מלאה בכל טוב ומעלה ניחוח באף, אבל ישנם אנשים שבשבילם, זאת רק צלחת. ריקה. וחסרת טעם וניחוח”.
יפה, חכם וקולע.
אהבתי וכאבתי.
אדוור..
מי אמר שעמותות חסד צריכות להיות כבדות ומסכנות???
הנה ההוכחה שלא!
מודעה כ”כ יפה ונקיה שלא היתה מביישת אף משרד ובודאי שלא את העני הפוטנציאלי…
כבוד!
חוצניק
מה זה: “פרינט מדויק המכוון לכלל מגדרים בארצנו הקטנטונת”?
יודע מה זה ‘מגדר’?
אהבתי.
אפילו הצלחת נותנת תחושה של בית
מקסים.
מעביר את המסר.
אני הייתי שם צלחת אופנתית יותר וכותב ”אתה רואה צלחת יפה הוא רואה וכו”’..
אבל על טעם וריח אין וגו’
כל אחד וה’שריטה’ שלו.
קריאייטיב מעולה, הביצוע לא משהו… חבל שהורסים רעיונות גדולים בביצועים קטנים…
לדעתי חלש,
המודעה לא מספיק מדברת אל הלב. מה שמובן לי מהמודעה שהוא רואה צלחת ריקה אבל חסר לי עדיין עוד כמה מילים בשביל לפרוט לי על הרגש. במילים אחרות קופי טוב יכול למכור מוצר אבל שמבקשים ממני להוזיל מכספי צריך להשקיע יותר כדי שאני יתרגש ויתן.