מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
תנובה משיקה את גבינה צהובה עמק • צלניקר מברר למה שוק הגבינות הצהובות פרוץ מבחינת בידול • מבדילים בין ‘כתר’ ל’גוש חלב’? כתבו לנו
עמק תנובה 29.8.12
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שמחה רבה והתרגשות אדירה בשוק הגבינות הצהובות (ממתי כל לבן עם גוון בז’ הופך לצהוב?). תנובה השיקה את קטגוריית עמק גם בכשרות מהדרין (עם פס זהב, חתימה מהודרת וכו’). הפרסום הוא בריווח ובשפע. עמוד רודף עמוד, ויז’ואלים מרנינים בשלל טעמים, ממש בשורה בשוק החלב.

אני רק שאלה: האם יש אחד מבין הגולשים כאן שמסוגל בטעימה עיוורת להבדיל בין גבינה צהובה עמק לגוש חלב? בין גבינה צהובה ירושלים לכתר? ועוד לא סיפרנו על גלבוע וכפיר. והכוונה כמובן לכל הסדרות של 28% אחוזי שומן.

ועוד שאלה לגברים שביננו: האם אי פעם שהלכתם לקניות עם רשימה מוכתבת בכתב מהשלטון המקומי, האם ציינו לכם ליד שורת הגבינה הצהובה, איזה מותג לקנות? או רק בקולה, בשמפו, טיטולים ואבקת כביסה, אתם לא נכנסים הביתה עם קניתם מהחברה הלא נכונה?!

השאלה היא לא על תנובה. אלא על כל השוק. תנובה וטרה, מחלבות גד ויבנה עם הצהובה הטובה:

אם אין בידול לא חבל על הכסף?

עמק של אי בידול 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. אויש, הגזמתם!!!!
    בטח שיש הבדל בין החברות, לא במצב של הבחנה עיוורת בטעמים, אבל ברור שהיקרות יותר הן יותר אחוזים של גבינה צהובה אמיתית מאשר אלו שיש בהן גם גבינה צהובה…..
    אני אישית טועמת את החברה בתוצאה הסופית – בפיצות. 😉
    ובקשר לקמפיין החמוד הזה – פשוט, בלי בריפים ובלי יותר מידי הצטעצעויות –
    תקנו עמק, זה טעים!
    לבריאות

  2. לפי מה שאתם כותבים פה אפשר לסגור חצי מהחברות פרסום בארץ… לא מובן הטור הזה

  3. אני רק פליאה עצומה:
    מיהו הגאון שבחר את המילה ‘עמק’ לגבינה צהובה
    כי הפתגם אומר שככל שתאכל יותר מהדבר הזה, תהיה יותר ויותר הר

  4. אברימי כתב:

    לפי מה שאתם כותבים פה אפשר לסגור חצי מהחברות פרסום בארץ… לא מובן הטור הזה

    ממש לא.
    כמעט בכל תחום הבידול שולט. גם במוצרי החלב בתחומים רבים.
    צודק כותב הפוסט שגבינה צהובה היא שם גנרי לכמה מותגים שמשקיעים בהם מליונים בלי להבין למה דווקא לרכוש את א’ ולא את ב’.

    ולגבי סגירת חצי מחברות הפרסום: למה לא?! זה יזיק למישהו?!

  5. א. כן, אני יכולה להבחין בטעם בין גוש חלב לירושלים
    ב. זה שוב מרגיז שאנשים שלא עבדו מעולם בתחום מסוגלים לחוות דעה עליו. צלניקר היקר, האם אי פעם נחשפת לטיפול במותג של חברה כמו תנובה – ואני מתכוונת מראשית היווצרו ובמשך כל יום מאז? אתה יודע כמה אנשים עובדים על כל סוג של גבינה, כמה מרץ, כוח ומאמצים מושקעים בכל מותג של חברות כמו תנובה? לא, נכון?
    נראה לך שהם פשוט מחזיקים מוצרים מיותרים, כי משעמם להם?

  6. גילוי נאות: טעמתי לפני שעה לראשונה בחיי גבינה צהובה עמק. אין שינוי ממה שהכרתי עד היום
    כולם טעימים

  7. נו!
    הא גופא
    בגלל זה יצאו בפירסום כדי “לבדל” מגבינות אחרות מחברות שונות
    כמה פשוט

  8. @ חני:

    הא גופא קשיא

    כל כך הרבה עבודה וזו התוצאה?

  9. קצת מזכיר את הפרסום של orange החיוכים בתוך ריבוע. . .

  10. מתוך ההיכרות שלי עם המקרר של מוצרי החלב
    אז כמובן שתנובה תייצר כמה שיותר סוגי גבינות
    מול המתחרים.
    יבוא מישהו לחנות ויראה 7 סוגי גבינה צהובה ש 5 מתוכם זה של תנובה
    אז הוןא יקנה תנובה.
    לא כך ???

  11. צודק יוסי אכן יש בעיה אמיתית בבידול במוצר גבינה צהובה (זה לדעתי הסיבה ב’צהובה הטובה’ שמשתמשים בשם המוצר למותג. עי”ע פלאפון של סלקום…)
    זה לא סוד שהעבודה האמיתית היא מול רשתות השיווק ושטח מדף וכו וכו
    ולא המותג עצמו (למי שמכיר את היריבות המסקרנת של השנה נסטיי קוקה קולה בו יוכרע מה חזק יותר טעם וצורה או מותג … שברור שמטה הכף העיקרי זה הכוח ברשתות השיווק ובשטחי מדף)
    מה שלעניות דעתי תנובה עושה במותג עמק – זה שתזכור חזק חזק את הצבע ואת מה שמסביב ולנסות מלבד שטח המדף שגם ימשך העין .
    מלבד זה כאשר הם יהיו נוכחים מספיק בשטח מדף ותרים בידך את המוצר תראה את המחיר ואז יגיע מהתת המודע אותם יתרונות שהעבירו במודעות כך שאפשר לפרסם גם שאין בידול

  12. אני דווקא חושבת שיש בידול ממש ברור בשוק הגבינות המשמינות.
    יש את אלה שמצלמים ילדים חרדים, ויש את אלה שמדביקים לחפשיים כיפה.

  13. בקשר לבידול…
    זה ממשיך אחרי דברי לאה בלוי…
    המילים שזעקו מהטור שלה היה “בידול” “בידול” (דול דול דול)

    המודעה מעוצבת יפה. קצת בלאגן בעיניים
    אבל יפה מאד.
    הגבינה צהובה של טרה (דק דק) זה נקרא בידול?
    שמרוב דקיקות זה נקרע לי כשאני מוציאה אתזה מהאריזה..?
    ועולה אותו מחיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אגב. אצלי בבית עכשיו יש “עמק” טעים מאד. טעם רגיל ממש
    יש לכם משהו יחודי (בכל אופן לא הכרתי אתזה קודם)
    אין להם את הדף הלבן שמפריד בין הפרוסות
    לטוב ולמוטב.
    חוצמיזה אין הבדל…

    אגב.
    היה למודעה הזו “סט” שראו את האריזות שלהם בקטן
    היו שם הכפלות.. ובהפוך.. נהניתי לראות את ההדמיות המדומות.

  14. @ אברימי:
    הנני להודיע בשער בת רבים שאין לי קשר לשם הזה.

  15. גוש חלב יותר טעימה מי-ם,
    אך מלבד זאת הכל אותו דבר….

    העיקר צהוב ונוזל בטוסט.

    נקודת הפואנטה זה המחיר,
    שתנובה תפסיק לחלוב אותנו.

  16. בתמונה השישית עשו סנדוויץ’ בגודל זוועתי שאולי היפופטם מסוגל לפתוח “פה גדול” בשביל לאכול….

    לענין הבידול

    יש אומרים דק דק
    יש אומרים חורים חורים
    יש אומרים בריא בריא
    יש אומרים נפח נפח
    יש אומרים הכי זול

    הבידול האמיתי הוא בקופה.

  17. אם מדברים על זה כ”כ הרבה, כנראה שהחבר’ה של תנובה עשו עבודה טובה.

    אכלתי בבית את העמק, אמרתי לילדים שטעמו כמו של “ירושלים”, ועכשיו מתברר שזה ירושלים משופר באריזה חדשה, נו, אז הכול בסדר.

    אני חושב שלא היה לכותב מה לומר, אז הוא לא אמר בהרבה מילים.

    שנה טובה וצהובה לעם ישראל.

  18. כולם רצו פה על ארבע לקנות גבינה העמק. היה שווה להם להכניס
    פרסומת…..
    נדמה לי שפעם הבאה אקנה עמק לטעימה.

  19. או שתתקמבן על רשימות ההפצה של קוביס,
    שווה, תאמינלי 😉

    קישקוש כתב:

    כולם רצו פה על ארבע לקנות גבינה העמק. היה שווה להם להכניס
    פרסומת…..
    נדמה לי שפעם הבאה אקנה עמק לטעימה.

  20. שמעתי משהו שווה בדיקה בנושא:
    כל הגבינות הצהובות בארץ מיוצרות במפעל אחד השייך לחברת טרה, ולכן כולם אותו דבר, הנה בבת אחת יצאה הגבינה דקה דקה מכמה חברות, כשהמפעל המרכזי קנה מכונת פריסה חדשה, העניין עם גבינת עמק הוא כן לעשות בידול במותג כשאין שום הבדל במוצר.

  21. כשההבדל המוצרי אינו משמעותי
    ההבדל צריך להיות מותגי
    מה שבעצם נעשה כאן זה מיתוג
    כל גבר מקבל רשימה בלי מותג אבל…. הוא לבד יושיט ידו ראשונה אל המותג שיושב לו בראש
    המותג שעשה לו צבע בעין וגרד לו את השמשה הקדמית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן