מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני לא משוגע על כל הטעמים האקזוטיים למיניהם, אבל, השידוך ההונגרי-ברזילאי של ספרינג מעולה בעיני. ההונגרים הביאו את השילוב והתמימות והברזילאים מביאים כנדוניה, את החופים הצחיחים והמתיקות הטרופית. אז שתו לרוויה, זה נראה טוב.
spring

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. השימוש בקוביה הונגרית נעשתה כבר, ולמוצרים שמחוברים יותר להרכבה או להונגריה.

    נראה גם שהגרפיקאי לא ממש היה מונח בעבודה הזו

  2. כשראיתי את זה בעיתון, הדבר הראשון שעלה לי בראש היה:
    וואלה. הם הרכיבו טעמים חדשים.. הרכיבו. מה מזכיר לכם “הרכבה”?
    קוביה הונגרית!
    תנו לי לנחש שההמשך יהיה פאזל.
    יחי החשיבה המצומצמת

  3. אהבתי, לא נפלתי מהכסא… הברקה אין פה, אבל יחסית ל”אפיקים” וסליחה לקשורים אליהם, זה טוב מאוד.

    חני, שיפרה: אני לא מבין אתכם, בתור אנשי פרסום (במידה ואתם כאלה), אתם אמורים לדעת שאין צורך לעשות פרסום חכם ועמוק שכל איש פשוט יטבע בתוכו ללא יכולת הצלה…

    זו פרסומת שמעבירה את המסר במדויק. אדם מן היישוב יתעניין במודעה והנה היא עשתה את שלה, וזה מה שצריך.

    החברה הזו נשכרה למכור, לא להיות אויבער חוכם!

    את זה תעשו בשעות הפנאי שלכם, תנסו לבחון IQ של אנשים ע”י הפרסומות שלכם, ובהתאם לזה גם תקבלו קליינטים.

  4. אחרי כמה דק’ חשיבה שהקדשתי לכך,
    אני הייתי מתמקדת בקהל היעד- האנשים שמעזים לטעום שילובים חדשים- ומטפחת להם את האגו.
    (אם כי דינקיס היה נבעט החוצה במקרה כזה..)

  5. וכבר טענה בן-בסט, “אתם נותנים יותר מדי קרדיט לקהל הנבער. הוא יאכל (או במקרה הזה, ישתה) כל מה שתדחפו לו.”

  6. אחד.. מי יודע?

    מעשה בארבעה בנים.
    בא לקוח, הבן החכם (או לפחות אמור להיות כזה), למשרד פרסום, שמנהל הבן התם, ומעסיק את הבן שאינו יודע לשאול. ומקבל ביצוע מרושל, ושמבייש את המשרד, המגזר והלקוח עצמו
    ואז בא הקורא (הרשע?), ומתעלם מהמודעה המשעממת והבנאלית. (אלא כן יהיה כאן נס קריעת ים סוף)

    אחד, אולי זו פרסומת שמעבירה את המסר במדוייק. רק מרוב שעמום אף אחד לא רואה אותה.
    אולי פשוט ישימו הודעה לעיתונות בשחור לבן ויכתבו “טעמים חדשים בספרינג”. מסר מדוייק לא?

    קריאייטיב נועד למכור, ומי שלא מאמין/מבין/משכיל/מבין מהחיים שלו, שילך לקרוא את הספר הנפלא של אוגילבי, “אוגילבי על פרסום” (צריך להיות תנאי קבלה למשרד פרסום)

    קריאייטיב לא נועד לבחון IQ של אף אחד. הוא צריך לייצר מעורבות עם הקורא. ולמשוך תשומת לב. זה הכל. ולא לשעמם כמו המודעה הזו.קורא שלא עובר את השלב הראשון של ההקשבה, מרוב שהמודעה משעממת והולכת לאיבוד בעיתון, לא יקשיב לשום מסר שאתה מעביר. הוא ירדם קודם. או ילך לאיבוד בים המודעות בעיתון.

    המודעה הזו היא הפירוש המילוני למילה “קלישאה”. הרכבנו טעמים. קוביה. הונגרית, יופי ילדים. מסכים עם כל מילה של חני. זה כ”כ ריק ומגזרי שבא לבכות. מעניין מי המנהל שיווק הזה, ומעניין אם הוא גם היה מאשר את הקמפיין הזה במגזר הכללי (בחיים לא… גם תחת הרעלת קניידלך)

    ותודה לדינקיס שהעלה אותה, באמת ראוי להתייחסות. לקוח כ”כ גדול שמאשר מודעה כ”כ.. נו.. קטנה.

  7. אגב, “ספרינג מזמין”
    לא אומרים על חברה “מזמינה” בלשון נקבה?

  8. חני: אגב, “ספרינג מזמין”לא אומרים על חברה “מזמינה” בלשון נקבה?

    החברה היא ‘יפאורה’.
    המותג הוא ‘ספרינג’.

    אחלה מודעה.
    כמו שכתב ‘אחד’, יחסית ל’אפיקים’ ולאסטרטגיה הגרפית הלא כ”כ מושכת שלהם, זו מודעה בהחלט יוצאת דופן לטובה.

  9. האמת היא שכשעילעלתי בעיתוני סוף השבוע ממש לא הסתכלתי במודעה הזו.
    עכשי כשאתם מעלים אותה אני חושב שהיא טובה במסר שלה וברעיון שלה אך גרועה מאוד בבולטות.

  10. הערה קטנונית על הבוקר… מאיפה מצאו את הפונט של ילד דיסלקט הזה לקופי?
    יש חברה שמוכרת פונטים רק למגזר? : )

  11. במודעות הראשונות של הקמפיין שמתי לב שאין כשרות .כנראה שגם הם שמו לב ותיקנו….דבר תמוה נוסף בעיני אם המשקה לא כשר לפסח מה הטעם לפרסם זאת שבועיים קודם החג או שזה כן כשר לפסח ואז באה השאלה אם כבר ניזכרתם שצריך כשרות אז לכו עד הסוף.לאפיקים הפתרונים…

  12. א’קיצער
    הצ’ק מאפיקים לא נכנס בזמן וכל המגינים ישנים… במקום שאין איש אטול לעצמי עטרה ואטען קול רם: רעיון חמוד מאוד, בעוד שנתיים נראה את זה בתוצאות.
    כל טוב.

  13. פיקצר: החברה היא ‘יפאורה’.המותג הוא ‘ספרינג’.אחלה מודעה.כמו שכתב ‘אחד’, יחסית ל’אפיקים’ ולאסטרטגיה הגרפית הלא כ”כ מושכת שלהם, זו מודעה בהחלט יוצאת דופן לטובה.

    מה הקשר, גם יפאורה מזמינה בלשון נקבה וגם ספרינג מזמינה בלשון נקבה
    זו טעות דקדוקית לפי הבנתי

  14. יפאורה היא חברה
    ספרינג הוא משקה

    חברה מזמינה
    והמשקה מזמין.

    אוסם מזמינה אותי לקנות ביסלי
    והביסלי מזמין אותי להינות ממנו.

    סלקום מזמינה אותי לקנות את הספיקר (אם אני אומר את זה טוב)
    והספיקר (שוב, כנ”ל) מזמין אותי להשתמש בו.

    וכו’ וכו’.

  15. חני: מה הקשר, גם יפאורה מזמינה בלשון נקבה וגם ספרינג מזמינה בלשון נקבהזו טעות דקדוקית לפי הבנתי

    מה נדפק?

    שאלת על ה’מזמין’?!
    אני עונה לך, ספרינג כמותג מזמין וכו’.
    אם זה היה ‘יפאורה’ שהיא חברה, היה מתאים לכתוב ‘מזמינה’.

    להבין להבין להבין, זה הכל!

  16. לקוחות מעצבנים נראים דרך הלוגו שלהם – עד כמה הם תופסים מקום במודעות וכאן, ספרינג ו\או יפאורה בולטים מאוד בנודניקיותם. הקריאייטיב גרוע, הביצוע טוב מאוד (חוץ מהגודל של הלוגו)…

  17. חני: כשראיתי את זה בעיתון, הדבר הראשון שעלה לי בראש היה:וואלה. הם הרכיבו טעמים חדשים.. הרכיבו. מה מזכיר לכם “הרכבה”?קוביה הונגרית!תנו לי לנחש שההמשך יהיה פאזל.יחי החשיבה המצומצמת

    היום הייתי בברכל..
    עמדתי ליפול מהלם – – באמת היתה שם מודעה של ספרינג עם פאזל!
    זה שלי גנוב או סתם היה לי חזיון נבואי? 🙂

  18. חני: היום הייתי בברכל..עמדתי ליפול מהלם – – באמת היתה שם מודעה של ספרינג עם פאזל!זה שלי גנוב או סתם היה לי חזיון נבואי?

    עדיף לך ללכת על האופציה הראשונה, הרי ידוע לך למי ניתנה הנבואה בימינו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן