גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
ואז תשאלו, איזה פוסט יכול להיות רלוונטי לחול המועד? | אגד כמובן | לא ברור אם אכן השירות עצמו יעיל ומועיל כמו המסר ‘אכפת לנו’, אם כי הקרייאטיב בטח חגיגי ומשמח | א גוט מויעד
אגד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חג שמח מהקרדיטים.

מנהל קריאייטיב: נדב שגיא. קופי: מנדי פרומר. ארט וקישוטים: ואדים טיפיליצקי, שושי, רוחי, בלומי, רחל, חן ועידן. ניהול לקוח: יאיר שרעבי, הדס מוסקוביץ׳. סמנכ״ל סכך: אייל גור. סמנכ״ל לקוחות: עליזה בניסטי. לקוח אכפתי: אגד.

אגד

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. סוכה בתחנה האם זה מעיד שתחכו גג שבעה ימים לאוטובוס או שמא? דרך אגב שאלה בדיעבד האם היה מותר לכתוב את התגובה בחול המועד

  2. עדיף שישקיעו יותר בזמינות האוטובוסים.

    אני ממש עצבני עליהם

  3. חורף בריא ומוצלח לכולם
    אני רוצה להיות אופטימית וחיובית לאחר החג השמח והיפה הזה
    אבל הכותרת הזו הצליחה לעצבן אותי והזכירה לי שעדין לא צלצלתי לאיציק רודיך האיש שלנו באגד כדי להתלונן על המצב המביש והזלזול במגזר החרדי שנחשפתי אליו לגמרי במקרה.

    ומעשה שהיה כך היה…
    כבעלת רכב פרטי אינני נמנית על הנוסעים בתחבורה הציבורית בד”כ.
    לפני כחודשיים היתה לי פגישה חשובה בירושלים ומסיבות שונות נאלצתי לנסוע באוטובוס.
    עליתי על קו 405 בהחלטה להנות מהחוויה הלא שיגרתית עבורי.
    אלא שלצערי כבר מתחילת הנסיעה הבנתי שעליתי על סוס זקן ומתנשף ממש צער בעלי חיים, שעם כל עליה וסיבוב קטן קרטע והתנדנד כשיכור. ברגע מסוים כשהתקרבנו לקסטל האוטובוס נעצר ונדם. נבהלתי ושאלתי מה קרה את האנשים סביבי אבל במקום מענה קיבלתי מבטים סתומים וסלחניים. לתדהמתי הנהג נראה אדיש גם הוא וקרא עיתון להנאתו. לאחר כמה דקות שקטות וצייתניות לא התאפקתי, קפצתי ממקומי ואז בדיוק הנהג התניע והחל לזוז. זה קרה עוד שלוש פעמים עד שהגענו לירושלים ותוך כדי תנועה הבנתי שזה דבר שקורה כנראה לעיתים קרובות. הייתי נרעשת מהזילזול של חברת אגד בציבור החרדי ומאוכזבת מההשלמה העדרית של הנוסעים,
    שלא לדבר על הנזק שנגרם לי בעיקבות האיחור המשמעותי.
    לאחר שדיברתי עם מכירים שנוסעים קבוע בקו בני ברק ירושלים התברר לי שהאוטובוסים הכי ישנים שמזמן היו צריכים לצאת לפנסיה נמצאים דוקא בקו 405 שנכנס לשכונות החרדיות. תלונות חוזרות ונשנות לאגד ולממונים על רווחת המגזר נהנו בתשובות מוזרות כמו – החרדים הורסים את האוטובוסים החדשים ועוד תרוצים טפשיים כאלה.

    אז אם איכפת לכם שנהיה שמחים ומרוצים תעשו משהו אמיתי ואיכפתי למען הציבור הזה
    מודעה חביבה שלא מבטיחה כלום רק מעצבנת אותנו עוד יותר.
    ולפרסום גל – בבקשה קצת אמת בפירסום.

  4. @ סיתוונית:

    עם כל הכבוד זה כלל אינו נכון
    אני נוסעת הרבה בתחבורה ציבורית וזה כלל אינו נכון.
    פעמים בודדות שאני נוסעת עם אוטובוס שמקרטע או שהמזגן מקוקול והוא פתוח (וצריך לשים שם טישו/עיתונם/ניילון וכדו\’.. ע\”מ לא להצטנן..)
    ברוב הנסיעות שלי הכל תקין ב\”ה.
    דווקא לי מציק כל עניין התחבורה הלעוס על קוי 1 3 מהכותל ולכותל. זה זוועה!
    הלכתי בהלוך ברגל וחזור רציתי לנסוע…. רציתי!
    אנשים נדחפו שם כמו סרדינים!!!!! לא כמו בדיוק..! ואם היה חס ושלום איזה חור הפקח אמר לאחת הנוסעות להכנס קצת כדי לאפשר לעוד נוסעים להכנננננננס!
    עמדתי מקדימה רוצה לשלם כמו ילדה טובה מחכה. כולם דוחפים, זקנים, גברים, נשים… העיקר לעלות לקרונות הבקר הדחוסים לעיפה. עד שמגיע תורי
    התפקח אומר לנהג: \”סגור ת\’דלת, סע!\”. צעקתי. סליחה? אני עומדת פה שעה שלימה מחכה עד שהנהג יסתדר עם הרב קו. מה מתברר? פתח הנהג האדיב את הדלתות מאחורה וכולם יסתערו על האוטובוס. ומי שמחכה מקדימה? הלך עליו! שיחכה לבא… ככה אוטובוס אחרי אוטובוס. ואישה שעומדת לידי אומרת לי. \”חמודה, אם לא תדחפי מרפקים לא תחזרי היום הבית…\” שמעתם??? זה השפלה! זה זוועה! נפנפנתי לאוטובוס לשלום לא לפני ששלחתי מבט לראות את כל הפרצופים (250 במספר) בתוך אוטובוס אקורדיון עלווובבבבבבבבבבבבב. זה עצוב.! זה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן