האזינו לתשדיר להלן אותו מקריין אחד מצאצאיו המתחזים של ליאונרדו די סר פיירו דה וינצ’י…
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2012/11/plason-2.mp3|titles=plason 2]תעיפו מבט על סדרת המודעות הללו מבית גל אורן, ותגידו אם לא בא לכם גם…
אפשר לגמרי להזדהות עם הקופירייטר שהחליט לא להתערב מידי במקרה הזה. כי מילה מיותרת על רקע היצירות להלן, היו בהחלט פוגמות בתחושת הרנסנס והפירנצה.
חמש תמונות שוות חמש אלף מילה.
14 תגובות
יפה יפה. אלא שפלסאון משום מה מזכיר את המיכל של הניאגרה.
הקריין שתי טיפות סאונד סלביו ברלוסקוני
אנטוניו אנדוליני מקרוני גלורני. על פי מה אתם מחליטים איזה משרד לייחצן?
מקסים! צריך ליישם את השיטה הזו באופן קבוע.
נותנים לתמונה לדבר, וחוסכים את כל הררי המלל המיותר.
פלאסון מביאה לכם את פאיני
ניו יורק מביאה לכם את סנדי
😀
יפפה, חג לעין.
איי איי איי נפלאות הבורא.
איפה זה פורסם, במקומונים של סביון, רחביה וכפר שמריהו?
😉
שווה
דווקא לא יקר בכלל בייחס לברזים מעוצבים ועוד מאיטליה
שלפעער כתב:
מה טווח המחירים פחות או יותר?
לפעמים מספיק ויזואל טוב כדי לגרום לי לעוף על אמבטיה חדשה למלונה.
אהבתי לגמרה !
סדרת מודעות מקסימה.
הספוט המצורף לא תקין.
התשדיר פצצה
הספוט לגמרי קווווול.
אבל הוא שונה לגמרי מהקו של המודעות המשדרות יוקרה.
הוא משדר הומור וקלילות שלדעתי מתאימים יותר כפרסומת לספגטי.
יפה מאד. מה שכן ,לא הבנתי למה קמפיין זה שמתאים לנשים לא נכנס במגזיני הנשים.
יש למשהו/י איזה הסבר או פירוש לעיניין?
אוזן מוזיקלית כתב:
אם זה היה רק עוד תשדיר סתמי ו”משדר יוקרה” זה פשוט היה עובר לך ליד האוזן המוסיקלית שלך בלי שתבחין שזה הושמע בכלל.
תשדיר חמדמוד לאללה.