דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי

נובלה חוצה יבשות, בה מעורבים ‘פלסאון תעשיות’ מקיבוץ מעגן מיכאל. יצרנית הברזים הבורגנית ‘פאיני’ מארץ המגף. וגל אורן מרחוב מנחם בגין ברמת גן • יש גם ספוט.

 
paini3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האזינו לתשדיר להלן אותו מקריין אחד מצאצאיו המתחזים של ליאונרדו די סר פיירו דה וינצ’י…

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2012/11/plason-2.mp3|titles=plason 2]

תעיפו מבט על סדרת המודעות הללו מבית גל אורן, ותגידו אם לא בא לכם גם…

אפשר לגמרי להזדהות עם הקופירייטר שהחליט לא להתערב מידי במקרה הזה. כי מילה מיותרת על רקע היצירות להלן, היו בהחלט פוגמות בתחושת הרנסנס והפירנצה.

חמש תמונות שוות חמש אלף מילה.

פאיני • כך מבריזים באיטלקית 1

פאיני • כך מבריזים באיטלקית 2

 

פאיני • כך מבריזים באיטלקית 3

פאיני • כך מבריזים באיטלקית 4

פאיני • כך מבריזים באיטלקית 5

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. יפה יפה. אלא שפלסאון משום מה מזכיר את המיכל של הניאגרה.

  2. אנטוניו אנדוליני מקרוני גלורני. על פי מה אתם מחליטים איזה משרד לייחצן?

  3. מקסים! צריך ליישם את השיטה הזו באופן קבוע.
    נותנים לתמונה לדבר, וחוסכים את כל הררי המלל המיותר.

  4. פלאסון מביאה לכם את פאיני
    ניו יורק מביאה לכם את סנדי
    😀

    יפפה, חג לעין.

  5. איי איי איי נפלאות הבורא.
    איפה זה פורסם, במקומונים של סביון, רחביה וכפר שמריהו?
    😉

  6. שווה
    דווקא לא יקר בכלל בייחס לברזים מעוצבים ועוד מאיטליה

  7. שלפעער כתב:

    שווה
    דווקא לא יקר בכלל בייחס לברזים מעוצבים ועוד מאיטליה

    מה טווח המחירים פחות או יותר?

  8. לפעמים מספיק ויזואל טוב כדי לגרום לי לעוף על אמבטיה חדשה למלונה.

    אהבתי לגמרה !

  9. הספוט לגמרי קווווול.
    אבל הוא שונה לגמרי מהקו של המודעות המשדרות יוקרה.
    הוא משדר הומור וקלילות שלדעתי מתאימים יותר כפרסומת לספגטי.

  10. יפה מאד. מה שכן ,לא הבנתי למה קמפיין זה שמתאים לנשים לא נכנס במגזיני הנשים.
    יש למשהו/י איזה הסבר או פירוש לעיניין?

  11. אוזן מוזיקלית כתב:

    הספוט לגמרי קווווול. אבל הוא שונה לגמרי מהקו של המודעות המשדרות יוקרה. הוא משדר הומור וקלילות שלדעתי מתאימים יותר כפרסומת לספגטי.

    אם זה היה רק עוד תשדיר סתמי ו”משדר יוקרה” זה פשוט היה עובר לך ליד האוזן המוסיקלית שלך בלי שתבחין שזה הושמע בכלל.

    תשדיר חמדמוד לאללה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן