כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דם חדש זורם במחלקת הקריאייטיב של אפיקים. קוראי העיתונים ביום שישי זכו להיחשף לשני קמפיינים סוחפים למותגים מכובדים שבדרך כלל מוציאים מודעות סתמיות • בואו לטעום ולהגיב
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה קרה באמת. ביום שישי אני מתעורר מצלצול טלפון בבהלה, כשאחד הפרסומאים החרדים על הקו (לא פרסומאי שעובד עם אפיקים): “אברימי, ראית את הקמפיין של אסם של אפיקים? אתה חייב לכתוב על זה”. הטלפון לא היה לשווא. מדובר אכן בקריאיטיב נועז ומרענן, עם תובנה מדהימה: לא עוד אמא, לא עוד ישב הילד הקטן ויגיד לך: אמא אני רוצה רק חלה מוכנה מויזניץ או אנג’ל. אלא, אני רוצה רק את החלות שלך.

uu

txo

ארט: עידו שוורצמן מנהל קרייאטיב: עמיחי עשהאל סופרוויזר: מיכל בר טל תקציבאית: תהילה היילבורן פלנינג: מוריה חברוני קופי: ישראל דצינגר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. א. שים את הטלפון שלך על שקט, זה אמור לחסוך לך את הבהלה
    ב. פרסומאי בכיר ואחד שהתקשר אליך בבוקר יום שישי בהתרגשות בגלל פרינט [!] מיוחד ככל שיהיה – זה תרתי דסתרי

  2. נורא. נורא. נורא
    לא אהבתי אתזה שלוקחים מישו ומעלים אותו על חשבון מישהו אחר!
    לא מדבר בכלל. עושה רק סלידה.
    כאילו לא מובן פה שמדובר על אנג’ל ועל ויז’ניץ.. אז שינו אות אחת!… ואז?
    והיתה עוד מודעה.. מאפיית הצביקה… חח.. הצביקה.
    זה כאילו בעקיפין. כל בר דעת מבין: “הי, אתה שם! אל תקנה בויז’ניץ וגם לא באנגל הא, וגם לא במאפיית הצבי.. אבל אני לא רוצה להגיד לך אתזה ברחל בתך הקטנה אז אני מעוות אות.. אז תקלוט לבד. כן?”

    ראיתי בפרוג שכתבו עלזה ומאד הזדהיתי עם הלל נאה ומי שהיה נגדו כנראה הוא מיוצרי הפרינט
    אין לזה הסבר אחר….

  3. הרמה שם באפיקים מידרדרת לגמרי. שמישו ישים להם קצת שכל בראש.

    כאישה, אמא, רעיה ובת משפחה – בשולחן שבת (תוך כדי לעיסת חלות של ויז\’ניץ ספוגות רוטב חריימה חריףףף) כולם היו שותפים לדעה שזו אחת מהגרועות ביותר שראינו לאחרונה.

  4. אחרי תגובתי החיובית בפרוג, אני מרשה לעצמי לכתוב את הסתייגויותי.
    מה הענין לשים 2 מודעות אחת אחרי השניה, כשבכל אחת אותו מסר ואותו טקסט בדיוק, למעט הכותרת?
    איך קוראים אנד’ל? יש דרך להקריא מילה כזו? עיוותים זה חמוד, אבל איוותים?
    ואיך הארט קשור לכותרת ולמודעה?

  5. יקירי, הרגע, המשך לישון, אחרי כזה פרסום אני מנחש שישאר לך מספיק חלות לשבת בכל הביז\’ניצים למיניהם.
    לגופו – הנני מצרף את ברכתי לכל אלו שהביעו את סלידתם מפרסום מכפיש דוחה ועוין.
    אף פעם לא תרוויחו מלהיבנות על גב הזולת, זה לא נשמע טוב.

  6. לא מבינה איך אוסם אישרו לאפיקים להתבדח בדיחה סרת טעם על חשבונם.
    מודעה גרועה שמעוררת בעיקר גיחוך.

  7. כמאמר החכם:
    יש אנשים שכדי לעלות הם עולים במדרגות
    ויש אנשים שכדי לעלות הם עושים מאנשים “מדרגות”

    כ”כ טפשי !

  8. אוהו……
    התאפקתי מלכתוב בפרוג את דעתי הלא מבינה, מההתחכמות המדהימה, המתאימה לתוכנית מחנה בנות סמינר ב1 בלילה…
    ומסתבר שכאן כבר מותר להתיר את חרצובות הלשון, אין צורך ללטף, וללקק, להחמיא ולפזר שומשום על החלות שנאפו מקמח עם שמרים…

  9. מודעה חזקה!!!!!!!!!!!! אחת הטובות!! סופסוף משהו לא שיגרתי במשרדי הפרסום המנמנמים!

  10. תגיד, אברימי,
    בגן של הילד שלך יש עבודות ב\’פרסום\’?

    ילד שגילו עולה על 7 וחודשיים זקוק לאבחון דחוף אם הוא מתלהב מהפרסום התינוקי הזה!
    מה קורה שם באפיקים? לאן הם הידרדרו?
    זו מודעה ברמה של תת חובה.

    ילדותי, תינוקי, מטופש.

    את הקמפיין הזה הגה ככל הנראה אחד שהוא גם חרש גם שוטה וגם קטן.

    (אני ואשתי כמעט העפנו את העיתון מהבית כשראינו את המודעות הללו. התביישנו)

  11. לקח לי זמן להבין למה לא כתבו את שמות המאפיות כמושצריך
    ועוד משו, בכל עיתון שמו 2 שונים. מה הענין?…….

  12. למה לא התחברו למאפיה המוצלחת (והזולה) של הציבור החרדי שובע?

    אולי ביזניס והצביקה היו בסוד הענינים?

  13. דווקא מתפלא שאוסם הגדול מתייחס למאפיות עירוניות, ונותן להם את הבמה.
    בשפה המקצועית קוראים לזה “דבר עלי מה שאתה רוצה, העיקר שאהיה בכותרות”, בינינו, לו היו שואלים את מאפיות ויז’ניץ וכו’ כמה הייתם משלמים על הפרסום, אני מניח שהיו מוכנים להשתתף בהוצאות, לא מעט.
    אני דווקא מתפלא מהתמימות של אוסם שמשפיל את עצמו, ומשתווה לקטנים.

  14. ממה ההתלהבות??
    התובנה מסובכת (מאפיות בלחץ כי את חוסכת זמן), עיוות השם כלל לא מובן לי ואפילו העיצוב הסופי לא משהו.

  15. @ תת חובה:
    היי, לפני שאתה מתלהט וממשיך לצעוק תחשוב שניה על אלו שהגו את המודעה, וכידוע לך, {או שאולי לא. בעצם, מסתבר שלא} שבכל משרד מכובד לא יושבת איזו ביצועיסטית חסרת מעש ומשרבטת מודעה ממוחה הנבוב בסופ יומ עבודה , יש צוות שלם שכל פיפס במודעה עובר תחת שיפוטו.
    יכול להיות שהפעם לא הלכו על משהו שיזעזע את המדיה החרדית,, {בכל אופן זה סה\”כ קמח שמרים של אוסם…:} אבל יצרו פרסום נחמד, שאתה רואה שגרף המונ תשומת לב, הערות והארות ולעניות דעתי זו גם המטרה בכל הענין…
    אה, לגבי הציטוט: \”(אני ואשתי כמעט העפנו את העיתון מהבית כשראינו את המודעות הללו. התביישנו)\” – זה או שיש לך מניות ב\’אפיקים\’ או שאתה רגשן ולוקח ללב. עצה אישית – עזוב, זה לא בריא.

  16. נסכם את זה כך באמת כל מודעה עוברת בדיקות ושיקופים מכל הצדדים .. אין שבמשרד פרסום יקחו סיכון ויתעלקו על משיהו אחר.. יש כאן לדעתי פרסומת סמויה של צד אחר … השאלה אם הוא טוב כן בהחלט גורם לאנשים לחשוב ולהתעמק .. כי אם לא אתם צריכים להבין שפרסום טוב חייב להיות בתוכו מסרים סמויים רגש שלילי או חיובי .. וכאן יש רגש שלילי שגורם לאנשים לדבר על זה יותר … אם לא הבנתם אתם לא מבינים טיפה בפרסום …

  17. אכן הברקה שמתאימה לבנות סמינר מתלהבות.
    אנד\’ל? באמת. הגזמתם.
    דווקא הרעיון בבסיסו, שהמאפיות מתחילות להכנס ללחץ, הוא רעיון טוב, הבטוי הקריאייטיבי שלו ברמה נמוכה מדי.

  18. ועוד משהו –
    העיצוב הטקסטואלי, בנוסח לוגואים של סרטי אימה זולים, היה יכול להיות חביב לקהל חילוני, אבל ממש מפספס את הקהל החרדי ש לא מבין את הבלגן שסביב הטקסט…..

  19. חשיבה נוספת כתב:

    קשה הבנה כתב:
    אברימי או שוקי שטארק?

    אברימי (וינגוט) זה שוקי שטארק.

    .
    .
    .

    אפפעם לא שמעתי שכתב כותב את שמו האמיתי משורבב בתוך מודעה אם הוא כותב שם ספרותי בקרדיט על הכתבה.. תמהני באמת…

  20. כשאוסב בשטח ביסניץ במתח ואנד\’ל בלחץ
    מה לגבי איכות המוצר?

  21. הפרסום סוחף!> אין מה לדבר אבל זה שקוף שאין מאחורה ראש נורא מבריק ובומבסטי!

  22. אפשר לשאול שאלההה??
    למה אתם לוקחים ללב??
    כולה כתבו שהמאפיות בלחץ/מתח!
    אפשר להבין מה רע בזה? אפחד לא דרך עליהם ולא השפיל אותם!! רוגע.. כולם יודעים שזה לא ברצינות! אני מקווה שמישו כבר הלך להרגיע אותם, שלא יהיו בלחץ!! פשוט הקמח של אוסם זה באמת מה שצריך להפחיד מאפיות כ”כ גדולות.. 😉 😉 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן