כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בפוסט הזה תוכלו להגיב לעניין, ללא אינטרסים. הנה לכם דוגמא טובה שגם בלי קופי בוגר ACC ובלי ארט בוגר בצלאל, יכול לבא מישהו ולהביא אחלה רעיון, שתפס אותי [ולא רק!] חזק. חד וחלק.

mench1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

45 תגובות

  1. כמו הרבה מהדברים המוצלחים
    הרעיון יפה מאוד ומוצלח אבל הביצוע טעון שיפור רציני.

  2. …..(ציקצוקים בלשון)
    קופי לא בוגר ACC?לא נשמע טוב.

  3. אגב ACC,דינק..
    אין איזכור על התערוכה??
    משהו?
    כלום?

  4. אכן מודעה שתפסה לי את העין, אם כי כשהיא הייתה פרוסה בגודל דאבל התקשיתי להבין את הכיתוב.

    עלו והצליחו.

  5. הדבר היחיד שחכם (או לא) בפרסומת הזו, הוא הלוגו הענק בכל קנה מידה, ששמו להם אנשי חד וחלק.

    העניבות שקופלו להן באמצע הכפולה, לא הבנתי מה באו להביע.

    וברצינות, לא נראה לי שהצורה הזו מחמיאה לעניבות מכובדות. לבד מזו כמו שכתב איש, לוקח זמן לתפוס מה בדיוק כתוב שם.

  6. דינקיס,
    האמת שגם אני בוגרת הפלוגה של תרצה וגיא,
    ויש לי כבר בבית תעודה (לא ממוסגרת) של ACC
    אבל לא ידעתי עד כמה הנכס שווה פה באתר.
    אני מוכנה למכור את זה במכירה פומבית לכל המרבה במחיר…

    ואפרופו ACC, אין לכם תערוכה בקרוב???

  7. יש סימן בזמן..
    ומי צריך את התעודה שלך? יש לנו משלנו..

  8. נטיעות: הדבר היחיד שחכם (או לא) בפרסומת הזו, הוא הלוגו הענק בכל קנה מידה, ששמו להם אנשי חד וחלק.

    העניבות שקופלו להן באמצע הכפולה, לא הבנתי מה באו להביע.

    וברצינות, לא נראה לי שהצורה הזו מחמיאה לעניבות מכובדות. לבד מזו כמו שכתב איש, לוקח זמן לתפוס מה בדיוק כתוב שם.

    פאשלה בלוגו אכן נעשתה, לוגו בגודל כזה לא משדר מכובדות כ”כ וחבל….

    לגבי העניבות שקופלו, באמת לא הבנת? נו… בשביל זה צריך שכל!

    נראה לי שהם רצו להביא כאן יותר קרייאטיב מאשר תצוגה של עניבות מכובדות… את לא חושבת? נו.. לכן כתבתי שצריך שכל.

  9. אחד

    אתה מבין ציניות נהדר.

    אין שום ערך בקריאייטיב שלא מחמיא למוצר, וגרוע מכך מביא אותו בצורה עלובה ומקומטת. כמו בפרסום לאוכל שצריך לתת לויז’ואל ‘פוד אפיל’ כך בפרסום בגדים או עניבות שמתיימר לדבר לאנשים ש’יש להם סטייל’ צריך לתת לבגדים מכובדות ולא לקמט אותם בטיפוגרפיה גרועה.

    ואגב, אני אתה ולא את.

    גם כן ‘אחד’… צריך שכל. בוודאי!

  10. רעיון יפה, אבל הגימור רחוק מלהיות מוצלח. ומה עוד שהמודעה מרובה בסיסמאות.

  11. לתשומת ליבכם הלוגו זה השם של החברה השם של המשרד זה הקרדיט, וכן הוא באמת ענק אבל זה בסדר זה לא הפשלה היחידה במודעה.

  12. יצמח.לדעתי הם היו צריכים לכתוב מהעניבות שנה טובה.לא?כך היו מתעקבים על המודעה וכו וכו…….

  13. אגב, אגב, אגב

    בכל פעם שאני רואה את השם ‘מאנטש’, אני תוהה, הרי הכלל באידיש הוא ש-‘א’ משמשת כפת”ח ואילו לצורך סגו”ל משתמשים ב-‘ע’ כאות ניקוד. ואם כן יוצא שהם כותבים ‘מַנטש’, וההגייה הנכונה היא ‘מֶנטש’ וכמו שהם עצמם כותבים באנגלית עם E.

    אז למה לא להיות מענטשע’ן ולכתוב ‘מענטש’?

  14. נטיעות: אגב, אגב, אגבבכל פעם שאני רואה את השם ‘מאנטש’, אני תוהה, הרי הכלל באידיש הוא ש-‘א’ משמשת כפת”ח ואילו לצורך סגו”ל משתמשים ב-‘ע’ כאות ניקוד. ואם כן יוצא שהם כותבים ”, וההגייה הנכונה היא ” וכמו שהם עצמם כותבים באנגלית עם E.אז למה לא להיות מענטשע’ן ולכתוב ‘מענטש’?

    אם היה פה פיצ’ר של תודה או כוכבית לתגובות, היית מקבל ממני אחת. אבל עד שיהיה אני כותב זאת, שגם אני התקשיתי באותה קושיה. וצ”ע.

  15. רעיון מדהים, וכו’….
    אני מנסה לשבור ת’ראש על הלינקג’ של מענטש-עניבות
    מילא גיפעפעטאהוייזן….

  16. כשהעבודות לחנות עלו לפרוג לראשונה האירו לו על כך רבים.
    כנראה שזה הבעלים מלמעלה כך החליט.

    למנהלים למה מחקתם לי את התגובה.

  17. עוד לא הבנתי מה אתם מתרגשים כל כך
    אם אקח במבה ואכתוב איתה ‘אסם’ תתלהבו באותה מידה?

  18. הלו? האם המלך עירום? מה זה?

    עיצוב ברמה של סטודנט, ביצוע ברמה של מכינת קפה במשרד, וקופי? או שני קופיים? רגע יש שלושה! ממש שלושת הקופים : )

    ובמסגרת פינתנו השיעור בפרסום: תוריד את כל הטקסט המיותר והמשעמם הזה. אם כבר קמפיין חדירה למותג (בלי להגיד כלום) תשאיר רק את המאנש מעניבות.

    ותעשה טובה לאנושות, תשלח להם את הלוגו לסטודיו אמיתי לעיצוב. לכתוב יש לך סטייל על לוגו שנראה יותר כמו סכין מרצחים מאשר עניבה זה…. נו… לא רציני.

    דינקיס, מזה אתה מתלהב? אז המצב עגום (אה.. בעצם כבר ידענו את זה…)

    מסכים עם חני בכל מילה.

  19. במחשבה שניה. דרוש מסר למודעה. אולי תפרסם בדרושים.

  20. גיזמו: הלו? האם המלך עירום? מה זה?עיצוב ברמה של סטודנט, ביצוע ברמה של מכינת קפה במשרד, וקופי? או שני קופיים? רגע יש שלושה! ממש שלושת הקופים : )ובמסגרת פינתנו השיעור בפרסום: תוריד את כל הטקסט המיותר והמשעמם הזה. אם כבר קמפיין חדירה למותג (בלי להגיד כלום) תשאיר רק את המאנש מעניבות. ותעשה טובה לאנושות, תשלח להם את הלוגו לסטודיו אמיתי לעיצוב. לכתוב יש לך סטייל על לוגו שנראה יותר כמו סכין מרצחים מאשר עניבה זה…. נו… לא רציני.דינקיס, מזה אתה מתלהב? אז המצב עגום (אה.. בעצם כבר ידענו את זה…)מסכים עם חני בכל מילה.

    נו, ואנן מה נענה א בתריה?
    אכן, אמנם את התעודה תתלו על הקיר ואת התובנות תשמרו לכם בראש.סביר להניח שאם הקריאטייב היה מבוגרי ACC סביר להניח שהמודעה הייתה נראית אחרת וגם מוכרת…

    (מחזור ראשון!!!)

  21. וואו גיזמו
    זה הפעם השניה שאתה מסכים איתי בכל מילה..
    אני עומדת לשבור שיא? 🙂

  22. גיזמו: ותעשה טובה לאנושות, תשלח להם את הלוגו לסטודיו אמיתי לעיצוב. לכתוב יש לך סטייל על לוגו שנראה יותר כמו סכין מרצחים מאשר עניבה זה…. נו… לא רציני.

    זה חתיכת סטייל סכיני מרצחים.

  23. חני: יש סימן בזמן..ומי צריך את התעודה שלך? יש לנו משלנו..

    עוד אין לך.

  24. אני, זה לא עקרוני כרגע..

    תתחדשו על הדירוגים! מה זה?!

  25. גיזמו,

    מגיע לך דירוג גבוה על התגובות.
    אבל איני מדרג כי אני פשוט לא סובל את כל הפיקצ’רים החדשים כאן.

    לקולה מארה”ב עוד איכשהו התרגלתי
    אבל לדירוג קשה לי להאמין שאתרגל.

    תודה להנהלה שמיטיבה לשפץ
    אבל גם לו נישאר רק עם פוסטים ותגובות חושבני שיהיה נחמד מאוד.

    ובקשר למודעה כבר הגבתי…

  26. עוד משו קטן,

    כעת לא רואים כמה דירגו משום מה.
    אבל בעיקרון ניתן לדרג לעצמך שניה אחרי שליחת התגובה.

    מי יודע, אולי הדירוגים עוד יהיו שווים כאן משו רציני…

  27. מקסימום: עוד משו קטן,כעת לא רואים כמה דירגו משום מה.
    אבל בעיקרון ניתן לדרג לעצמך שניה אחרי שליחת התגובה.מי יודע, אולי הדירוגים עוד יהיו שווים כאן משו רציני…

    אני לא יודע כמה זמן הפיצ’ר החדש הזה ישאר כאן, כי בנתיים הוא עושה לנו סמטוחה בלוח בקרה של הבלוג.
    נשאיר אותו יום יומיים נראה כמה הוא שווה, כמה אתם אוהבים אותו וכמה בא לי לתכנת אותו שיעבוד נורמלי….

  28. חני: עוד לא הבנתי מה אתם מתרגשים כל כךאם אקח במבה ואכתוב איתה ‘אסם’ תתלהבו באותה מידה?

    חני, מתרגשים?
    לא שמתי לב כ”כ, אבל מה שכן ראיתי זה, שיש פה קרייאטיב יפה.
    ביצוע… צריך עוד שיפשוף…

    ולהתלהב וודאי שיש. תשמעי הבן אדם יצר פה משהו מגניב..
    לי הוא הצליח לגרום לעצור בעוברי על העיתון.

    האם למכור זה מכר? לא יודע… אך אני מעריך שזו מודעה שתפסה את עינם של אנשים פשוטים (שלא מבינים בפרסום) רבים, ולכן אני חושב שכן.

    אבל את האמת לקטול זה חלק גדול מהכיף, אז הנה:
    – לוגו כמו שצריך. בלי גרזנים וסכינים. (ע”ת גיזמו “האומר דבר בשם..)
    – בלי יותר מידי ססמאות, מה זה קוד לחשבון בנק של “מאנטש”? (ע”ת יצמח..)
    – המשיכו בקרייאטיב. ותמיד אפשר יותר טוב.

    גיזמו: המלך ערום ואתה מעיז לומר זאת בקול?
    מה אתה רוצה שיתלו אותך? (-: חחח…

  29. דינקיס: אני לא יודע כמה זמן הפיצ’ר החדש הזה ישאר כאן, כי בנתיים הוא עושה לנו סמטוחה בלוח בקרה של הבלוג.
    נשאיר אותו יום יומיים נראה כמה הוא שווה, כמה אתם אוהבים אותו וכמה בא לי לתכנת אותו שיעבוד נורמלי….

    ובכן, אני לא אהבתי

  30. מקסימום: גיזמו,מגיע לך דירוג גבוה על התגובות.אבל איני מדרג כי אני פשוט לא סובל את כל הפיקצ’רים החדשים כאן.לקולה מארה”ב עוד איכשהו התרגלתיאבל לדירוג קשה לי להאמין שאתרגל.תודה להנהלה שמיטיבה לשפץאבל גם לו נישאר רק עם פוסטים ותגובות חושבני שיהיה נחמד מאוד.ובקשר למודעה כבר הגבתי…

    כולי שמחה שהצלחת להתרגל.
    הקשו עליך חבלי הקליטה?

    נטיעות: אחדאתה מבין ציניות נהדר. אין שום ערך בקריאייטיב שלא מחמיא למוצר, וגרוע מכך מביא אותו בצורה עלובה ומקומטת. כמו בפרסום לאוכל שצריך לתת לויז’ואל ‘פוד אפיל’ כך בפרסום בגדים או עניבות שמתיימר לדבר לאנשים ש’יש להם סטייל’ צריך לתת לבגדים מכובדות ולא לקמט אותם בטיפוגרפיה גרועה.ואגב, אני אתה ולא את.גם כן ‘אחד’… צריך שכל. בוודאי!

    מקומטת? גרועה? אולי כי לא רואים מספיק ת’עניבות, והן היו צריכות להופיע בזווית אלכסונית יותר, כפי שמופיע ב-א’. זה הכל.
    מלבד זאת, העניבות מובאות באורח ענוג וגלילי, כפי שמופיעות בכל חלונות הראווה, בתאים הקטנים שמתאכזרים אליהם, מקמטים אותן וכו’, רק שכאן פינקו אותן ונתנו להן יותר מקום.
    למה? כי לא הציגו אותן מקופלות לשניים זו ליד זו כמניפת עניבות?
    למה הם שינו? הרי כך אנו רגילים לראות עניבות! אסור לשנות, או משהו כזה…
    לגבי מסר, ובכן, היו להם כנראה כמה, אי לכך אין לפרסם ב’דרושים’, אלא במדור ההפוך.
    היה עדיף שייפטרו מכמה, וילכו עם אחד קטן וחזק.

    ולגבי הסלוגן- הפתיחה ‘כי’ מטופשת להחריד. זו טעות של מתחילים, מתחילים, מתחילים, שכותבים את המודעה כפי שהם קוראים אותה וטוחנים עד דק, ללא יכולת לקלוט אותה מזוויתו של הצרכן.
    היו צריכים להיות חד וחלק. ולא היו. חבל.

  31. חוץ מהלוגו, שאכן קצת צרם לי בעין – הביצוע מעולה.

    בהצלחה.

  32. לכבוד “אני” יש מצב שאתה יורד כבר מהעץ של”acc” ???………..הוא גבוה מידי!

  33. לכבוד “בלוטוס”
    גבוה? תלוי למי.
    בכלל אני בקונספט של עליות,אז כנראה שלא תראה אותי יורדת בזמן הקרוב.

    אגב,יש מצב שאתה לוקה בדיליי?כאילו,הפוסט הזה נכתב מזמן!?

  34. וואלה ,אז יש מצב שאת/ה מתנשף הרבה זה גם סבבה טוב לכושר…ולגבי הדיילי כאילו לך לכיוון של שוהה בחו”ל רוב הזמן……….

  35. כיף לך?
    אגב,אני עולה במעלית.אז אין התנשפויות,
    ותוריד תה’.

  36. בלוטוס: לכבוד “אני” יש מצב שאתה יורד כבר מהעץ של”acc” ???………..הוא גבוה מידי!

    עזוב את הגבוה,
    אנחנו למטה עם מזרן, זה בסדר
    אל תדאג לה..

  37. חני: עזוב את הגבוה,אנחנו למטה עם מזרן, זה בסדראל תדאג לה..

    יהיה גם טרמפולינות? להביא בגדים נוחים?

  38. o.k עכשיו אני דווקא דואג מאד!!!
    כאילו אתן לא חושבות שאם מדובר באשה “גדולת מימדים” לא יעזור לכן
    שום מזרון????………………..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן