בשם המותג עץ הזית בעצם כבר גלומים המאפיינים המיוחדים של השמן – טבעי, בריא, אונטנתי, ממש כמו הטיפה הראשונה של המסיק.
אבל קהל היעד ככל הנראה – הנשים, שעסוקות להם בדיאטות וסדנאות בריאות מבוקר עד ערב עוד לא קלטו ששימוש בשמן של פירמות פשוטות זה ‘פשוט לא בריא’ – ובואו נזכור, כשנשים קולטות שמשהו לא בריא הן נמלטות ומהר.
וכך מדגימים להם האפיקים את השמן הבריא, כשהמסר העיקרי הוא: השמן הלא-בריא. וכעת תגיד אשה אחת: את עומדת לשתות עוד פעם אחת שמן קנולה של נעמן?
13 תגובות
פרסומת שהעלתה בי צמרמוררת!!
מאז שדנציגר נכנס לאפיקים, הכל השתנה לטובה שם. צריך רק לקוות שמנהלי הקריאיטיב לא יפריעו לו שם, ולא יגבילו אותו להמשיך עם הקו המיושן עד מוות שהם נקטו בו עד כניסתו לשם.
ציפור קטנה לחשה לי שמחר ברזולוציה חיים קליגר מנתח את הקמפיין של עץ הזית, מעניין מה הוא הולך לכתוב על הקמפיין הזה…
שניאור כתב:
לפי מה שידוע לי אין בחדר של חיים קליגר ציפורים קטנות.
אז חידה: מי יכול לכתוב את התגובה הזו?
אפשרויות:
1. מישהו שרוצה שמישהו יקרא את המדור שלו מחר
2. מישהו שרוצה שאף אחד לא ידע שהוא רוצה שיקראו את המדור שלו
3. מישהו שלא יודע להסוות את שתי האפשרויות הנ”ל
4. כל התשובות נכונות ועד איך
לצערי הרב אדון “שוקי שטארק” שמבקר פה משרדים לא מצליח לשלוט ברזי השפה העברית ושגיאות הכתיב החוזרות ונשנות שלו מעבירות בי צמרמורות…
“נפתלין” במקום נפטלין, “אונטנתי” במקום אותנטי ועוד ועוד.
אדוני,תלמד עברית או שתכתוב פוסטים באידיש.
וואוו! מבריק!
קמפיין של: יש X ויש Y ממש מדהים, לא ראינו את זה אף פעם!
אנשים אמרו שמשהו טוב עובר על הקריאייטיב של אפיקים…
אז אמרו…
או שמא התכוונו שמשהו טוב עבר מ- הקריאייטיב של אפיקים.
פרסומת רדודה…
ממש ג’ יפית לחרדיות…
יהודית כתב:
תלמד לקרא פוסט
ותלמד לקרא פרסומת
מזעזע.
מודעה מיושנת, קריאייטיב לעוס לעייפה. משהו טוב קורא באפיקים???רחוק מזה.
מוזר כתב:
יהודית צודקת ואתה באמת “מוזר”
קריאיטיב יפה,
רק אי אלו דיוקים, בקטנה:
1. הפונט זוועתי, ממש לא מתאים, במיוחד לטקסט האינפורמטיבי.
2. ההקשר בין הטיזר למודעה מבחינה עיצובית די קלוש, חוץ מהפונט הדומה, המוצרים לא עומדים לפי הסדר שבמודעה, הטקסט: זה…, וזה….ובמודעה: יש… ויש… התמונה של הסוכריות/ נפטלין צריכה להיות גזורה, כמו בקבוקי השמן. כל זה מפריע לאחידות של הטיזר והמודעה.
שמתי לב לכך מתגובת כמה נשים בגיל ה45+ שממש לא קישרו, ולא הבינו מה לסוכריות ולנפטלין עם כתבה על בחירת אובמה.
דנצינגר מוכשר ברמה.
לופט גישעפט,
מי התמימים שמאמינים??
שמן זה שמן ואם הוא מזוכך הכל אותו רעל… בדיוק כמו הנפטלין.
הדבר היחיד שעשו עם הטיזר זה להכניס לנו בפה טעם של נפטלין בכל עת שנוסיף עוד קצת שמן למחבת וכך לפחות נצמצם את השימוש בו… והיה זה שכרנו.