WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
בדרך כלל נפתלין מזכיר לנו את הסבתא רבה שהגישה לנו כעכים שנותרו בארון מימות הטורקים | בדרך כלל שמן זית מזכיר לנו מקובלים נוטפי מיסטיקה בשעה ארבע לפנות בוקר | אז בדרך כלל | ומה קורה כאן?
שמן 2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשם המותג עץ הזית בעצם כבר גלומים המאפיינים המיוחדים של השמן – טבעי, בריא, אונטנתי, ממש כמו הטיפה הראשונה של המסיק.

אבל קהל היעד ככל הנראה – הנשים, שעסוקות להם בדיאטות וסדנאות בריאות מבוקר עד ערב עוד לא קלטו ששימוש בשמן של פירמות פשוטות זה ‘פשוט לא בריא’ – ובואו נזכור, כשנשים קולטות שמשהו לא בריא הן נמלטות ומהר.

וכך מדגימים להם האפיקים את השמן הבריא, כשהמסר העיקרי הוא: השמן הלא-בריא. וכעת תגיד אשה אחת: את עומדת לשתות עוד פעם אחת שמן קנולה של נעמן?

xyrhp 2

שמן 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. מאז שדנציגר נכנס לאפיקים, הכל השתנה לטובה שם. צריך רק לקוות שמנהלי הקריאיטיב לא יפריעו לו שם, ולא יגבילו אותו להמשיך עם הקו המיושן עד מוות שהם נקטו בו עד כניסתו לשם.

  2. ציפור קטנה לחשה לי שמחר ברזולוציה חיים קליגר מנתח את הקמפיין של עץ הזית, מעניין מה הוא הולך לכתוב על הקמפיין הזה…

  3. שניאור כתב:

    ציפור קטנה לחשה לי שמחר ברזולוציה חיים קליגר מנתח את הקמפיין של עץ הזית, מעניין מה הוא הולך לכתוב על הקמפיין הזה…

    לפי מה שידוע לי אין בחדר של חיים קליגר ציפורים קטנות.
    אז חידה: מי יכול לכתוב את התגובה הזו?
    אפשרויות:
    1. מישהו שרוצה שמישהו יקרא את המדור שלו מחר
    2. מישהו שרוצה שאף אחד לא ידע שהוא רוצה שיקראו את המדור שלו
    3. מישהו שלא יודע להסוות את שתי האפשרויות הנ”ל
    4. כל התשובות נכונות ועד איך

  4. לצערי הרב אדון “שוקי שטארק” שמבקר פה משרדים לא מצליח לשלוט ברזי השפה העברית ושגיאות הכתיב החוזרות ונשנות שלו מעבירות בי צמרמורות…

    “נפתלין” במקום נפטלין, “אונטנתי” במקום אותנטי ועוד ועוד.

    אדוני,תלמד עברית או שתכתוב פוסטים באידיש.

  5. וואוו! מבריק!
    קמפיין של: יש X ויש Y ממש מדהים, לא ראינו את זה אף פעם!

  6. אנשים אמרו שמשהו טוב עובר על הקריאייטיב של אפיקים…
    אז אמרו…
    או שמא התכוונו שמשהו טוב עבר מ- הקריאייטיב של אפיקים.

    פרסומת רדודה…
    ממש ג’ יפית לחרדיות…

  7. יהודית כתב:

    \”נפתלין\” במקום נפטלין, \”אונטנתי\” במקום אותנטי ועוד ועוד.

    תלמד לקרא פוסט
    ותלמד לקרא פרסומת

  8. מזעזע.
    מודעה מיושנת, קריאייטיב לעוס לעייפה. משהו טוב קורא באפיקים???רחוק מזה.

  9. מוזר כתב:

    יהודית כתב:

    \”נפתלין\” במקום נפטלין, \”אונטנתי\” במקום אותנטי ועוד ועוד.

    תלמד לקרא פוסט
    ותלמד לקרא פרסומת

    יהודית צודקת ואתה באמת “מוזר”

  10. קריאיטיב יפה,
    רק אי אלו דיוקים, בקטנה:
    1. הפונט זוועתי, ממש לא מתאים, במיוחד לטקסט האינפורמטיבי.
    2. ההקשר בין הטיזר למודעה מבחינה עיצובית די קלוש, חוץ מהפונט הדומה, המוצרים לא עומדים לפי הסדר שבמודעה, הטקסט: זה…, וזה….ובמודעה: יש… ויש… התמונה של הסוכריות/ נפטלין צריכה להיות גזורה, כמו בקבוקי השמן. כל זה מפריע לאחידות של הטיזר והמודעה.
    שמתי לב לכך מתגובת כמה נשים בגיל ה45+ שממש לא קישרו, ולא הבינו מה לסוכריות ולנפטלין עם כתבה על בחירת אובמה.

  11. לופט גישעפט,
    מי התמימים שמאמינים??
    שמן זה שמן ואם הוא מזוכך הכל אותו רעל… בדיוק כמו הנפטלין.

    הדבר היחיד שעשו עם הטיזר זה להכניס לנו בפה טעם של נפטלין בכל עת שנוסיף עוד קצת שמן למחבת וכך לפחות נצמצם את השימוש בו… והיה זה שכרנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן