מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
יש כאלו שלקחו את מבצע עמוד ענן אל הצרכן | נכון, לא מדובר במשרד פרסום משרד פרסום, אבל כנראה מעט חוש קריאיטיבי נילוש במודעה הזו | אזעקת שווא
IMG-20121121-WA055
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המודעה הזו פורסמה במקומון מידע-לכל בביתר.

נגיד כך:

רלוונט? בהחלט כן! בלתי-צפוי? בהחלט כן!

אמ-מה, הסבא הפולני היה אומר על זה שיש רק מעט חוסר טאקט בפרסום הזה. שיהיה.

IMG-20121121-WA055

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. גל ביתר מפרסם רק במקומונים, ולא נמצא ביומונים. כלומר משרד קטן עד קטנצ’יק.
    משום מה המקום היחיד בו הוא מופיע ביומון הוא בהמבשר. אז זה אומר שהמבשר נותן מחירים של מקומון?…
    תענו אתם לבד.

  2. הבעיה כאן היא הלאפעס.
    אבל מעבר לזה? ממש לא המציאו את הגלגל.
    עיתוני השבוע האחרון היו מוצפים במודעות לעיתונות על תרומות, הטבות וזריקות עידוד לתושבי הדרום מכל חברה וארגון שמכבדים את עצמם.

  3. וכשהיה הנושא של האוניה שטבעה על סדר היום בא נוחעם ופרסם את מקסי הלט….
    ובטח זה היה מבריק….. כי זה היה נוחעם…..

  4. גשם כתב:

    גל ביתר מפרסם רק במקומונים, ולא נמצא ביומונים. כלומר משרד קטן עד קטנצ’יק.
    משום מה המקום היחיד בו הוא מופיע ביומון הוא בהמבשר. אז זה אומר שהמבשר נותן מחירים של מקומון?…
    תענו אתם לבד.

    אולי גל ביתר עובד עם המבשר כי שניהם בביתר.

  5. לפני שמפרסמים פוסט כזה
    כמה עובדות חשובות:

    א. לשם הדיוק – אין מקומון בביתר בשם \”מידע לכל\”.

    ב. מודעה זו פורסמה בשבועון \”אמצע השבוע\” – של גל ביתר.

    ג. ע\”פ הידוע – \”קרייזמן מזגנים\” עושים את הפרסומת לעצמם -בעצמם
    כשלפעמים (ולא תמיד) הביצוע ע\”י מערכת העיתון

    ד. במודעה זו לא הופיע קרדיט בצד של \’גל ביתר\’, אז כנראה שלא הם עשו זאת.

    ה. להבא תבדקו קצת יותר לעומק.

    ו. סיימתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן