גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי

תלמה שפע: מהיום מדברים פחות כי כמה אפשר לדבר • ברשתות האופטיקה חוזרים לסבנטיז • ולציבור האינטליגנט וצמא הידע: שיעורים בשפות זרות מבית הצורפים • Come in, come in.

 
קיסינגר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהיום והלאה כשניתקל בתייר אמריקני שבא לרכוש קנדלברה בסניף של הצורפים ובקשתו שטוחה בגלגול לשון ‘איי ווד לייק די אנטי טרניש סטאף’, לא נגמגם אלא נאמר לו מיד ובבטחה: ‘פורגט אבאוט בלאק סילבר’. ולא נחוש מבוכה כלל.

על רטרו, כסף שחור ועוד • הפסקת פרסומות 1

על רטרו, כסף שחור ועוד • הפסקת פרסומות 2

כשהמילה כבר שחוקה וטחונה מכל הכיוונים, ועושה לנו תחושה של סופרמרקט / גמ”ח שכונתי. בעידן החיסכון בדלק, בחומרי גלם ובמלל, וכשבמגדלי השן קלטו שהציבור עייף מלבטא מילים בעלות ארבע צלילים כגון ‘יוניליוור’  ו’תלמה שפע’. הגיעו שם להחלטה לקצץ בנטיעות ובצינורות ה’שפע’. מהיום והלאה מילה בעלת שני צלילים בלבד: ‘תלמה’. המהלך מסמן במישרין קיצוץ בהוצאות זמן אויר, ובעקיפין הפחתה בהוצאות הדפוס.

על רטרו, כסף שחור ועוד • הפסקת פרסומות 3

ועוד מהשינויים שחלו בתקופתנו. כשכל האפשרויות כבר נוסו ומוצו, ואין לנו על מי להישען אלא לחזור ברטרו לתקופת הסבנטיז, תוכלו להתרשם בפרסומים של רשתות האופטיקה המובילות ממשקפים מעוצבים בסטייל שנות השבעים, כמותג ‘ריי באן’, או, אם תרצו תרגום לעברית מדוברת, ‘משקפי הנרי קיסינג’ר’… יאללה, בורסלינו, תתעוררו! הגיע הזמן לחזור לצילינדר!

על רטרו, כסף שחור ועוד • הפסקת פרסומות 4

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. הסתכלתי עשר פעם בעיתון בפרוסמת של הקורנלפקס ולא הבנתי מה הם רוצים מאיתנו.
    אוקיי, זה בגלל שאני לא קוטירייפר אני רק ארדטיקרטור

  2. האמת שהכובעי קנייטש של בורסלינו כלל לא רחוקים מהכובעי צילינדר

  3. זה רק צירוף מקרים שני פוסטים עם אופטיקה הלפרין?

  4. תשכחו מהכסף השחור.
    אני למשל – למראה המודעה רצתי מיד לבדוק מתחת המזרון.

  5. טוני כתב:

    זה רק צירוף מקרים שני פוסטים עם אופטיקה הלפרין?

    לגמרי חבוב.

    גיט שאבעס. הליל שישי בעז”ה יעלה ביום ראשון/ שני הבאל”ט (הבעלט)

  6. מי זה הדמות בכותרת הפוטס? דבר ראשון כשראיתי תמונה בצבעי אפור תהיתי איפה משקפיו הכחולות נוסח עופר ענו ;-]

  7. בענין תלמה

    האם השינוי בשם המותג הוא כתוצאה מהאשכול הזה שהתפרסם רק לפני כשבועיים בבחדרי?

    אם כן, הם עובדים מהר מאוד.

  8. —————————————–

    לונורא בשביל פרסום אמיתי יש את תוצאות. או שלא.

  9. הכסף השחור. חזק ביותר. מדהים איזה יתרונות מוצאים הפלנרים והקופירייטרים. אנטי טרניש אנטי שמרניש 🙂

  10. לא ידעתי שפעם קראו לזה תלמה שפע, אבל גם אם כן, מה אכפת לצרכנית קטנה כמוני שהיום זה שונה?
    העיקר שיש להם על מה לשפוך כסף…

  11. @ נחמן:
    סביר להניח שהשינוי בשם לא כתוצאה מהאשכול הזה, אולי האשכול הזה הוא הכנה לשינו השם כדי שגם הצרכנית הקטנה ההיא מהתגובה למעלה תבין ותישם לב אם היא רק תקרא בחדרי.
    כאילו מי כבר קורא בחדרי חדרים.

  12. בפרסומת של הלפרין ישנו ניגוד משמעותי בין המודעה היוקרתית עצמה לחלק התחתון עם הגריד הפשוט של הלפרין

  13. צביקה שרף כתב:

    הצורפים: מהגרועים שראינו כולל השם האידישאי המטופש שהדביקו למותג כמו הצורפים
    תלמה: הארט של מימד בחופשה?

    לגבי הצורפים: איזה שם אידישאי בראש’ך
    לגבי החופשה של הארט של תלמה: דווקא יצא לגמרי לא רע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן