WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הקמפיין הבא אין בו ולו קורטוב של אדפטציה/התאמה מהמגזר הכללי למגזרינו היקר | גרגרי הקלקר עודם מרוטים סביב הארט והקופי המושלם שלו, והריח החדש משכר מתמיד | וגם: הקופי מתמתח הרבה מעבר לעמוד העיתון | בהנאה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקמפיין הבא אין בו ולו קורטוב של אדפטציה/התאמה מהמגזר הכללי למגזרינו היקר. גרגרי הקלקר עודם מרוטים סביב הארט והקופי המושלם שלו, והריח החדש משכר מתמיד.

בגדול מדובר במוצר חדש לילדים, שקיים רק במגזר החרדי – מעדני יופלה לילדים. לא שהיופלה סבל מעודף בריאות, אבל ככלל, שדה המסרים שלו הדגיש בעיקר את חלק הפאן וההנאה. וכשזה מגיע לילדים, אז בקלות מאייתים את השם כפי שהם יאהבו להגות אותו – יופלונים.

בנוסף מכניס המוצר החדש לבתי ישראל משחק מדליק במיוחד, כמין תיאטרון בובות מרהיב. התפאורה חולקה כמובן עם היומנים והשבועונים, והבובות בגביעים עצמם.

ולמה זה דוחפים תיאטרון בובות ליופלונים? בכדי להפוך את היופלונים לחלק בלתי-נפרד מעולמם של הילדים. ולא, לא אמרנו במבה, כי עדיין מדובר בחלב. אז שאפו לגל-אורן על הרעיון.
hadmaya_NEW

yoplonim mod

קרדיטים
סמנכ”ל לקוחות. עליזה בניסטי. תקציבאית. ליאת ורקר. סמנכ”ל קריאייטיב. אייל גור. מנהל קריאייטיב. נדב שגיא. ארט. ודים טיפליצקי. קופי. מנדי פרומר. סטודיו. בלומי ברודבקר, שושי בוק, רחל פרוינד, חן מזרחי, עידן מרלי. יח”צ. קובי סלע, הניה שוחט. ילד. שון גיטלמן. קריין. עופר סלומון. שירה. ברוך פרידלנדר.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. לא מבינה מה הקשר בין המשחק למסר, מישהו בגל-אורן מחפש סתם רעיונות או שרוצים לעשות פרסום אכותי???????????????????????

  2. בקרדיטים רשום קריין, למה לא שומעים אותו. או שאני לא מחובר נכון לפשקוויל?

  3. קמפיין מאד יפםה! כל הכבוד. בעלי הראה לי את המשחק והסביר לי במה מדובר.

  4. קצת דיוק לא יזיק

    המוצר בשמו \”יופלונים\” משווק רק למגזר החרדי, ולמה? כי לחילונים ושאר אוכלי הלא מהדרין קיים אותו המוצר כבר כמה שנים טובות בשם \”יופלה שטוזים\” אמממה שטוזים במגזרינו? לא בבית ספרינו (קצת שטויות בחרוזים) לכן גוייר שטוזים לחומרא לשם יופלונים לומר לך לא מספיק שדתיה בן דור תתן חסות על שטוזינו אלא הבדץ יתן אישור ויקרא שמו בישראל יופלון

  5. אחלה קריאייטיב!!!
    אהבתי!

    אין על גלאורן

  6. כל הכבוד
    אינסרט מהמם עיצוב מדויק וביצוע מושלם (ככה זה שמשה אחראי על ההפקה)
    יישר כח

  7. ממש אוירון…

    הריני משתתף בצערו של הארט שהיה צריך להתמודד עם כפית העומדת באויר, כדי ליצור מודעה ללא חשש מניקור ופרנצ’ים למיניהם.

    אגב, שמתם לב שם בהנהלה המסורה שהקישורים לפוסטים ישירות מהאימייל לא עובדים זה מספר חדשים?
    על מה אנחנו משלמים!?

  8. קרדיטים
    סמנכ”ל לקוחות. עליזה בניסטי. תקציבאית. ליאת ורקר. סמנכ”ל קריאייטיב. אייל גור. מנהל קריאייטיב. נדב שגיא. ארט. ודים טיפליצקי. קופי. מנדי פרומר. סטודיו. בלומי ברודבקר, שושי בוק, רחל פרוינד, חן מזרחי, עידן מרלי. יח”צ. קובי סלע, הניה שוחט. ילד. שון גיטלמן. קריין. עופר סלומון. שירה. ברוך פרידלנד

    אינני יודע מי מכל החבורה הזאת אחראית למהלך של יופלונים
    אבל לדעתי הוא קוטף את המקום הראשון ב-2012

  9. עבודה יפיפיה, נקיה, ממוקדת, ומושכת.
    כה”כ לגלאורן.

  10. משהו מישהו כתב:

    iDos כתב:

    שמשה? הוא לא רשום בקרדיטים…

    משה, המפיק האגדי ששום דבר לא יוצא לאור בלעדיו.
    שאפו לכולם, אחלה אינסרט!

  11. קמפיין מוצלח ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!
    נ.ב.
    שווה לטעום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן