גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכותרות של השבוע:

  • רעיונות מכובסים – האם משרדי הפרסום מעתיקים זה מזה? הסלוגן של ‘קליה’ נראה משום מה דומה מאוד לסלוגן ישן של ‘אריאל’.
  • ‘טריו’ ו’בולטון פוטנציאל’ הגישו מועמדות לתחרות האפ”י – בשנה שעברה הגישו שישה משרדים עבודות לתחרות, והשנה רק שניים. הפעילויות שהוגשו: השקת הסלולר הכשר של נוקיה והשקת קפה נמס בטעם וניל של עלית.
  • ראובן אדלר: “המצע לא חשוב, חשוב הדימוי” – מנהלי הקמפיינים של המפלגות הגדולות סיכמו את הבחירות בכנס הרצליה * מנהל הקמפיין של ליברמן: “בשלב מסוים הקמפיין יצא משליטתנו. לא היינו צריכים לעשות דבר, איווט נהפך לידוען נערץ”.
  • מיתוג מחדש של מחלבות טרה.
  • המדורים הקבועים – המצעד החרדי ורואים עולם.

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. “במקום *שאין טוקבקים,השתדל לטקבק”.(אבות.א.פ”ג)
    רא”מ: *זמן ממושך.
    רשי: “והמהדרין משתדלים בזה ביותר.וזוכין לעולם הבא.”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן