את המהפך שביצעה אוסם לקטגוריית הבייגל’עך צריך ללמד לבחורים החלשים של עולם הישיבות. במילים קצרות נזכיר שאסם במשך שנים היתה הבחור החלש והרע לעומת בייגל-בייגל. בייגלעך בצורות, בייגלעך חיות, ועוד שלל נסיונות ליצור עליונות של אוסם לא צלחו. נתח השוק של אוסם היה בסוף שנת 2010 מוערך ב-17% לעומת בייגל בייגל ב61%.
עד שהגיעו השטוחים. השטוחים, עם הסערה האדירה שעוררו, הפכו את הקערה במהירות קטלנית ואוסם הפכה לבעלת נוכחות של 50 אחוז בכלל הקטגוריה לעומת 37% עלובים לבייגל בייגל. כחתני השמחה הם קוטפים בקלות את הגרנד אפי של 2012. כמובן.
כעת נבחנת בייגל בייגל בכוחה. האם יש סיכוי שתחזיר לעצמה את הכתר האבוד? לפחות במגזר החרדי נראה שלא אבדה התקווה. הפרינט עוצר הנשימה הבא (מימד, נו) מצהיר על כך שהבייגל השטוח שהפך כבר לערך גנרי, יותר טוב מוצרית מהשטוח של אוסם. כולנו במתח.
2 תגובות
לאפיקים עם כל הכבוד להם וליצירות שלהם, אין קשר למהפך של המוצר הזה. אוסם פשוט מחקה מוצר משעמם באמצעות מוצר מדליק פי עשר. זה הכל. לא פרסום ולא טאטע מאמע איך ויל א שטוחים.
תראו את הפרסומת שלהם בטלויזיה זה משהו מדהים!!!!!