מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מה קורה כשחברה חוטפת זאבטה אדירה במכירות שלה? | האם יש סיכוי שמישהו באמת ינצח את חברת אוסם? | פשקוויל במעקב מתוח אחר מלחמת העולם העגולה השטוחה של הבייגאלעך.
mail-attachment
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

את המהפך שביצעה אוסם לקטגוריית הבייגל’עך צריך ללמד לבחורים החלשים  של עולם הישיבות. במילים קצרות נזכיר שאסם במשך שנים היתה הבחור החלש והרע לעומת בייגל-בייגל. בייגלעך בצורות, בייגלעך חיות, ועוד שלל נסיונות ליצור עליונות של אוסם לא צלחו. נתח השוק של אוסם היה בסוף שנת 2010 מוערך ב-17% לעומת בייגל בייגל ב61%.

עד שהגיעו השטוחים. השטוחים, עם הסערה האדירה שעוררו, הפכו את הקערה במהירות קטלנית ואוסם הפכה לבעלת נוכחות של 50 אחוז בכלל הקטגוריה לעומת 37% עלובים לבייגל בייגל. כחתני השמחה הם קוטפים בקלות את הגרנד אפי של 2012. כמובן.

כעת נבחנת בייגל בייגל בכוחה. האם יש סיכוי שתחזיר לעצמה את הכתר האבוד? לפחות במגזר החרדי נראה שלא אבדה התקווה. הפרינט עוצר הנשימה הבא (מימד, נו) מצהיר על כך שהבייגל השטוח שהפך כבר לערך גנרי, יותר טוב מוצרית מהשטוח של אוסם. כולנו במתח.

mail-attachment

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן