דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
לא רצינו לדבר בקול על כל הסיפור הזה, עד שנדע שכל חלקי הפאזל יתמקמו ללא באגים | המנכ”ל והסמנכלי”ת | הקריאיטיב | איך שוב ברסלב בסיפור? | אם אתה מאמין שאפשר לקלקל תאמין תאמין שאפשר לתקן
ללא שם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אוי נוחעם נוחעם

אז ההיסטוריה החלה כשנוחעם ברזעסקי האגדי עזב את משרד הפרסום שהקים בעשר אצבעותיו והלך לעשות ריסטארט בבולטון פוטנציאל. ההלם והתדהמה הכו את התעשייה, אבל הסתבר שיש חיים אחרי הנוחעם.

בינתיים התיישב על כסא המנכ”ל שימי קראוס, כמי שמנוסה בניעור והעמדת עסקים על מכונם. את מחלקת הקריאיטיב אייש שלמה ליבר, והדמות העיקרית שהחזיקה את רוח המשרד היתה הסמנכל”ית ומנהלת האסטרטגיה לאה בלוי.

ויהי מקץ התקופה. די היינו במתח לראות מה ייעשה במשרד מעורר-שיחות-המסדרון רבות כל כך.

ללא שם

והנה זה קרה. בשבועות האחרונים עזבו את המשרד כאחד, המנכ”ל שימי קראוס, הסמנכל”ית לאה בלוי, וגם הקופירייטר שלמה ליבר.

במקומם נכנס מנהל קריאיטיב חדש בשם אהרון פינחס גרונדמן, שהיה יועץ פרסום ידוע בארה”ב רבות בשנים, ועבד גם בישראל בגיתם BBDO, בהידברות, ועוד. האיש שיופקד על ניהול ופיתוח עסקי במשרד יהיה בנו אברומי גרונדמן. ואיתו עימו קופירייטר חדש בשם ברוך צוקר, כשייתכן וגם שלמה ליבר ימשיך בעבודתו במקביל.

עם קשר או בלי קשר. תקציב מקסי הלט המהולל כל-כך כבר לא מטופל שם. הוא עבר לתוצאות אפקטיביות. מעניין יהיה שם.

 

קראוס בלוי יועצים

מה הלאה? מסתבר שלאה בלוי ושימי קראוס, שבשנה האחרונה ניווטו יחד – בהצלחה יחסית, את הספינה שכמעט טבעה  חוגגים עצמאות.

כך הם פותחים משרד חדש לאסטרטגיה ותכנון שיווק בשם ‘קראוס בלוי יועצים’ (סחטיין על השם המגניב), כשהמשרד ייתן מענה לכל התמהיל השיווקי של הלקוחות. החל מאסטרטגית מוצר, מותג, ניהול מכירות, ניהול עובדים, ניהול טלמרקטינג, אאוטסורסינג, וכמובן פרסום וקד”מ לפי הצורך. לפי הבנתינו, הם מוצפים בלקוחות, והמשרד כבר עומד על ארבעה רגליים איתנות (טפו טפו. מלח מים מלח מים. זרע יוסף זרע יוסף) ספק אם לפאשקוויל יהיה מגע וסיקור למשרד שלא נחשב רשמית כמשרד פרסום, אולם נאחל להם, כמו גם לשוכני ‘נוחעם’ הצלחה מרובה בכל מעשה ידיהם.

תגובות

 נוחעם האמיתי – מנהל אשכול קריאיטיב וחבר הנהלה בבולטון פוטנציאל. ביקש לא להגיב להתפתחויות.

לאה בלוי. מוסרת “אני מודה לכל מי שבזכותו הגעתי עד הלום; בראש ובראשונה לנוחעם האיש, ולכל צוות נוחעם בע״מ, הוותיקים והחדשים כאחד. מאחלת הצלחה לכולם”

הנהלת נוחעם החדשה: “אנו עסוקים בבנייה ברוכה. בעזרת השם נגיב בזמן המתאים בהרחבה”. בינתיים אין זמן להם להתערבב. ובצדק.
עוד סקופים, חשיפות וחדשות, מינויים וכסאות. וגם שלחנות. בליל שישי הבעל”ט מחר או במוצ”ש או ביום ראשון. בינתיים אתם מוזמנים להביע את דעתכם על כל הנעשה.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. נשגב מבינתי הפשט ב”פינו את מקומם”, כאילו מה?

  2. ברוך צוקר הענק!!!
    לוקח את נוחעם בהליכה…!!
    חכו תופתעו הוא עומד להוביל את נוחעם לשלישיית המשרדים הגדולים

  3. ברוך צוקר?! המנכ”ל של עיתון ענין חדש בקרית ספר הולך לעבוד במשרד פרסום?!
    סקופ!!!

  4. בהצלחה לקראוס ולבלוי!
    הגיע הזמן שבביצה הקטנה שלנו יהיו גם יועצים. כאלו שמלווים עסקים ויודעים לעזור להם בהחלטות. בכל העולם יש תקנים ותקציבים בשביל ייעוץ וליווי, ואצלנו… בוכים על כך שכנראה לא תהיה גישה למשרד החדש….
    הצמד הזה הוכיחו עשייה: שימי הפתיע את הברנז’ה בקידום מהלכים שלא חלמתם עליהם, ועל לאה לא צריך להוסיף, הלקוחות שלה יתארו לכם מה זו התמכרות. וזה מתאים לשניהם כמו כפפה ליד להרים עסק שרק מלווה את העסקים. לייעץ ולייצר.
    זה מה הם יודעים לעשות ושיהיה להם בהצלחה!

    רק חבל שהם לא ביצעו את הרעיון הפצצתי הזה בנוחעם. יכול להיות שהלקוחות יתאכזבו שלא פינקתם אותם גם במשרד. לא?

  5. כלקוחות של נוחעם,
    אכן, קיימת תחושה של הלם, אכזבה ואולי אפילו הטעיה ובגידה.

    כנראה זה בערך מה שהרגישו המצרים
    (אם הספיקו להרגיש משהו…)
    כשנכנסו אחרי ישראל לשביל יבש ובטוח,
    רק כדי לגלות שישראל הספיקו לצאת בזמן,
    והשאירו אותם לטבוע…

  6. תמשיכו לשחק בנדמה לי…הנוחעם הזה יצא מכל החורים,משרד שטיבעל שלא הרים אפילו מנין לקוחות נורמליים ומשחק אותה שלמור אבנון עמיחי,צאו לנו מהורידים ובבקשה ממנהלי האתר תחזרו להיות מה שהייתם ולא בור שופכין של כל מיני הזויים או פרסומאים בעיני עצמם.

  7. המון המון הצלחה, לאה!
    איחולי, שהלקוחות ישכילו למצות את המצויינות שאת מגישה מכל הלב.

  8. בעסקים נוהגים כמו בעסקים אפשר להצליח ואפשר לא להצליח, אבל מי שהעיסוק שלו זה להיבנות על המעסיק הקודם שלו ועוד עם חלק מהצוות של המעסיק הקודם, לא בהכרח מצליח בעסקיו.

    כשתגדלו תבינו מדוע נוחעם לא נתן לעובדים לעזוב כשהוא עזב.

    וזאת ועוד, כמפרסם עד שאני יתן אימון והגלה את כל סודות העסק למפרסם, הדבר הראשון שאחפש הוא אמינות, ואם זה לא קיים אחפש איפה שיש כן אמינות וסודיות ולא אפול בפח אצל מי שימכור אותי מחר.

    כשתגדלו תבינו.

  9. זה מה שקורה שהבעלים לא מבינים כלום בפרסום ומידי פעם בא מישהו אחר ומציע לו לשנות לככה וככה..

    רפו”ש

    ובלי קשר, אכן גרונדמן ההוא מוכשר למדי, שיהיה בהצלחה

  10. כותבים ארבע רגליים לא ארבעה. הלו, יש אבשלום קור במשרדי הפרסום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן