מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שלום לכולם! שמי משה וולף וביקשתי ליטול חלק מהעשיה בפשקוויל כדי שאוכל בבוא היום להכיר יותר את הנפשות הפועלות ואף להשתלב באחד ממשרדי הפרסום – אם יתאפשר • קיבלתי למייל (של פאשקעוויל, שלחו לי עוד) את המודעה החדשה של בורסלינו שעדיין לא התפרסמה בעיתונים ואני שמח שהפוסט הראשון שלי הוא גם חשיפה של מודעה שטרם ראיתם • אקרא את תגובותיכם ואלמד מהן
BORSALINO
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שלום לכולם, שמי משה וולף וביקשתי ליטול חלק מהעשיה בפשקוויל כדי שאוכל בבוא היום להכיר יותר את הנפשות הפועלות ואף להשתלב באחד ממשרדי הפרסום – אם יתאפשר. קיבלתי למייל (של פאשקעוויל, שלחו לי עוד) את המודעה החדשה של בורסלינו שעדיין לא התפרסמה בעיתונים ואני שמח שהפוסט הראשון שלי הוא גם חשיפה של מודעה שטרם ראיתם.

כבר כתבו את זה לפניי מייסד הבלוג חוצניק וגם ממשיך דרכו שוקי שטארק והביעו את התפעלותם. קטונתי מלתת ביקורת כי אין לי על מה (ואני מקווה שעוד יהיה) אבל מוזר לי שלא רואים בכלל פרסומות של המותגים המתחרים ואולי זה בגלל שאין מותגים ואין מתחרים.

פעם פעם פעם, כשהיו ברון ופרסטר על ראש שמחתנו, מלחמת הפרסום ביניהם הייתה עקובה מדם. בורסלינו לא רק שהמיט אסון כלכלי כבד על ברון כובעים שהתפאר בכובעיו “הכי טובים בשוק” (בורסלינו כמובן) אלא גם הביא סוף למלחמת הפרסום ולגנבות ממחסנים שכללו שלטי חוצות וכתבי נאצה בין החברות השונות תחת שמות בדויים אך מוכרים לכל.

לסיכום: נחמד שבורסלינו פתחו עסק בארץ אבל חבל שמלחמת החורמה בין המפרסמים לא ממשיכה. אני מחכה לזה בכיליון עיניים.

BORSALINO

קרדיט’ס:

משרד: ‘מילר פוינט’ • מנהלת פרסום: ציפי בר – און  ארט דירקטור: רבקה גרינברג • קופי: מאיר פרילנסקי • יח”צ: אלי הלמן צילום מגבעת: ישראל ברדוגו

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. כל הכבוד!
    אני רואה שאתם מכניסים כוחות חדשים…
    הייתי רוצה לפתוח את פשקעוויל ולראות לפחות כמה עידכונים ביום…

  2. בהצלחה מיסטר וולף

    הסיבה שלא רואים מלחמות היא כי פרסטר שולט ללא עוררין. מי שניסה ללכת נגדו נשאר צימוק.

    בורסלינו נשאר לישיבישערס פלצנים

  3. לשם מה אתה “מחכה בכיליון עיניים” למלחמה בין מותגים כשאתה לא צד באף אחד מהם? :/ אוח על החמידות הירקרקה הזו

  4. תודה למגיבים הראשונים ובראשם שוקי שטארק.

    אחת שיודעת, אין לי מושג איך “אחת שיודעת” מבינה בכובעים ומי שולט ללא עוררין. אני חושב שבורסלינו הוא הכובע הטוב ביותר עלי אדמות ופרסטר מנסים להגיע לשלמות הזאת ללא הצלחה (בינתיים).

    חני, אני מחכה בכיליון עיניים למלחמת פרסום כי אני חובב פרסום ומעניין אותי לראות איך מתמודדים הצדדים כדי לכבוש את דעת הקהל או את הלקוח הפוטנציאלי. ראיתי את זה כבר בעבר ואני רוצה לראות את זה שוב.

  5. חבר’ה, תתעוררו: אף מילה על הקריאייטיב?
    פצצה. שפו למילרים!

  6. מושלע המתוק,
    קבל את איחולי:
    שתמצא משרה קלה יותר ממשרד פרסום, ושתרוויח קצת הרבה יותר ממשרד פרסום…

  7. לא יודע, היו להם מודעות יפות יותר.

    ומי זה הקופירייטר? לא מצאתי אף שם כזה בבזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן