WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
ferster
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פסח זה חג שאנשים מתחדשים. מנקים, מגלים דברים שלא צריכים וזורקים לאשפה. המהדרין, שולחים את הזבל לגמ”ח כי אולי יהיה מי שיצטרך. המוכרים בחנויות הביגוד וההנעלה עובדים שעות נוספות וזו גם שעתם היפה של חנויות הכובעים, שיוצאים לאחר פגרה ארוכה בקמפיינים פרסומיים ומנסים לשכנע אותנו לקנות דווקא אצלם.

הקמפיין של בורסלינו כבר סוקר. עכשיו הגיע תורם של המתחרים.

ברון כובעים בצעד לא מובן מפרסם כפולת עמודים ומציג לראווה מגילת אסתר למרות שאנחנו כבר בפסח. מגילה על פי אורכה ואסתר משום כותבה. נראה שמי שכתב את הטקסט לא ממש מבין בכובעים ובמה צריך להתמקד, ובכלל. למרות שניסיתי לקרוא (אני מסקר פרסומות וצריך לקרוא גם אם אני לא אוהב), אחרי כמה שורות נאלצתי להפסיק. יש גבול לסבל שאני יכול להכיל.

פרסטר מפרסם כנראה באמצעות תוצאות אפקטיביות (אם שום דבר לא השתנה, איננו יודעים) מודעה תמוהה תחת הכותרת “כובע עם כל החומרע’ס”, והבטחה לא פחות מנותקת: “רק אצלנו מקפידים על יצור הכובע בתנאים המחמירים ביותר, רק אצלנו מקפידים על העיצובים החדשניים ביותר, רק אצלנו מקפידים על שירות מהקניה ולאורך חיי הכובע”. בנוגע לסעיף השלישי והשני אני סקפטי, אבל כשאני מגיע לסעיף הראשון אני לא מתאפק ושואל את עצמי בקול: “מישהו מאמין לזה? רק אצלהם מקפידים על ייצור הכובע בתנאים המחמירים ביותר? לא הלכתם רחוק מדי?

קאפלו, שמציע רק כובעים פשוטים וזולים יחסית, לא נכנס לכל התחרות הזאת ומפרסם אך ורק על ידי איגוד הקהילות של מתי בן דוד (“הצלחנו לארגן הנחה משמעותית בחנות קאפלו”. באמת? די! איך עשיתם את זה?), וכנראה שיש אנשים שעדיין מאמינים לפרסומים האלה, ולמפרסמים שכביכול עושים להם טובה.

אז עם מה נשארנו ביד? איפה אתם תקנו את הכובע שלכם?

ferster roche

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. אני בקטע לא לקנות בשום מקום,
    הגיע הזמן לגייס את מחאת הצרכנים לעושקים בצורת יצרני הכובעים.

  2. פרסטר היחידים עם המוצר הטובה ביותר, אף שהם יקרים בטירוף הייתי חייב לקנות אצליהם.

  3. אנ י קניתי את הכובעים שלי בעשור האחרון מהבר מצוה בפרסטר פעם אחת קניתי אצל אחד המתחרים {אני לא כותב אצל מי כדי לא להציא שם רע ] כי לפי הפרסומות זה היה בחצי מחיר פלוס כובע שני בחינם ובסופו של דבר שניהם החזיקו מעמד פחות מחצי מהזמן שכובע אחד של פרסטר אחז לי, נכון שהמחיר לא זול אבל לפי דעתי זה שווה בהחלט !!!!!!

  4. אני לא מכיר אפילו אחד שרכש מקאפלו ואיננו מרוצה.
    היא יבואנית ויצרנית בעצמה ברמה לא פחות מבורסלינו, רק עם מחירים ממש הוגנים.
    החיסרון היחיד שלהם שהם לא עסוקים כל הזמן בפרסומים ובשקרים של השוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן