איתן דובקין: “נכנסתי לאתרים החרדים וראיתי באנרים אגרסיבים של קוקה קולה שצעקו עליי ללחוץ עליהם. אמרתי לעצמי מי יודע איזה משחק מגניב וחדשני מסתתר שם. משהו אינטרקטיבי שמנצל את עליונות הרשת על המדיה המסרותית. ובסוף מה אני מקבל? מודעה! מה נסגר איתכם? בשביל זה מפרסמים באינטרנט?”.
אלי הלמן: “איתן, זה ההבדל הגדול!”.
אריאל קליקשטיין: “נו באמת”.
5 תגובות
לפני שנתיים וחצי, יוני לוקסנברג כתב את מילון המונחים לשיווק באינטרנט.
“עולם האינטרנט מתקדם ואנחנו איתו. אך לצערינו, לא תמיד עולם הפרסום החרדי יודע לרתום את הסוסים לפני העגלה, את התוצאות אנו קוראים פה מידי יום. יוני לוקסנברג, מעצב ואיש אינטראקטיב ברמ”ח ושס”ה, החליט להקדיש טור עיוני ובו הא”ב של עולם השיווק באינטרנט, עבור הפרסומאים שעדיין לא הבינו מספיק את פוטנציאל הלקוחות שלהם”.
קריאה מהנה!
[מילון המונחים לשיווק באינטרנט]
חשבתי אולי אריזה משחק, אהי פותח ולא רואה כלום, אמרתי אולי בכרום זה לא עובד אבל באקספלורר כן, אני פותח באקספלורר ורואה מודעה.
חח
גנובים!
בוקר טוב.
למה איתן התלבש על קוקה קולה?
וכללית? ומכבי? וכולם?
לא מבין אותך איתן,
לא מדובר כאן על קמפיין אינטרנט. מדובר על קמפיין שגרתי שהאינטרנט הוא רק רכיב אחד ושולי בו.
לקוקה קולה אין עדיין סיבה רלונטית כרגע לפתוח במסע דיגיטל. מאידך יפה בכלל שהיא לא מוותרת עליו כעוד מדיה חשובה.
מבחינת קוקה קולה, האינטרנט הוא בדיוק כמו פרסומת ב’המחנה החרדי’. עוד מטר מדיה. לא ממוקד קהל מטרה ולא כלום
כולה תוספת ריצ’.